تی سی ال جدیدترین تلویزیون خود از سری C84 را به بازار کشورهای اروپایی معرفی کرده است. این تلویزیون در چهار سایز 55، 65، 75 و 85 اینچ عرضه شده است و یک مدل رده بالا و پرچم دار به شمار می آید. از جمله مشخصات این تلویزیون می توان به پنل 4K Mini LED و نرخ نوسازی تصویر 144 هرتزی اشاره کرد. این مشخصات باعث شده اند تا تلویزیون TCL C84 4K Mini LED TV به انتخابی ایده آل برای گیمرها و طرفداران سینما تبدیل شود.

تلویزیون TCL C84 4K Mini LED TV

تلویزیون تی سی ال C84 موفق به دریافت تأییدیه HDR10+ شده است و از فناوری های دالبی ویژن و دالبی ویژن IQ پشتیبانی می کند. این مشخصات می تواند تجربه بصری بیننده را چندین سطح ارتقا دهد. این تلویزیون توانایی دستیابی به روشنایی خیره کننده 2000nits را دارد و یکی از شفاف ترین تصاویر را در میان مدل های موجود در بازارهای دنیا ارائه می دهد. علاوه بر این، در تلویزیون TCL C84 از پردازنده اختصاصی AiPQ Processor 3.0 استفاده شده است که با بهره بردن از الگوریتم های پیشرفته، وضوح، کنتراست و دقت رنگ تصاویر را بهینه سازی می کند.

تلویزیون 4K تی سی ال C84 تجربۀ «گیمینگ بدون مرز» را برای گیمرها به ارمغان می آورد. در همین راستا این تلویزیون به فناوری هایی مانند Game Master Pro 2.0، VRR و FreeSync Premium Pro مجهز شده است. این فناوری ها نرخ نوسازی تصویر را بهینه سازی می کنند و زمان تأخیر در نمایش تصاویر را از بین می برند. لازم به ذکر است که تلویزیون تی سی ال C84 به یک پورت HDMI 2.1 و یک شتاب دهنده اختصاصی مجهز است که می توانند نرخ نوسازی تصویر را تا 240 هرتز نیز ارتقا دهند. در این حالت تصاویر بازی بدون کوچکترین تأخیر و با بالاترین سرعت به نمایش در می آیند.

تلویزیون TCL C84 4K Mini LED TV

در تلویزیون تی سی ال C84 از سیستم صوتی 2.1 کاناله ONKYO استفاده شده است. این سیستم با فناوری دالبی اتموس سازگار است و تجربه غوطه وری در صدا را برای کاربر رقم می زند. علاوه بر این، تلویزیون پرچم دار TCL از سیستم عامل گوگل تی وی و دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا برخوردار است. شما می توانید از اپلیکیشن هایی مانند نتفلیکس، آمازون پرایم و دیزنی پلاس به صورت مستقیم بر روی این دستگاه بهره مند شوید. ضمن اینکه تلویزیون TCL C84 قابلیت اتصال به آیفون و آیپد از طریق استاندارد AirPlay 2 را دارد و از سیستم Apple HomeKit پشتیبانی می کند. بنابراین می توان آن را با سیستم «خانه هوشمند» و سایر تجهیزات اسمارت هوم ادغام کرد.

تلویزیون TCL C84 4K Mini LED TV

در رابطه با قیمت تلویزیون تی سی ال TCL C84 4K Mini LED TV هنوز هیچ خبر رسمی انتشار نیافته است. این تلویزیون می تواند همانند یک مانیتور گیمینگ بزرگ نیز عمل کند و از این جهت می تواند به گزینه هیجان انگیزی برای گیمرها تبدیل شود. این موارد باعث شده اند تا کارشناسان از هم اکنون از فروش عالی این دستگاه در بازارهای جهانی اطمینان داشته باشند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیش بینی تا چه حد به واقعیت نزدیک خواهد شد.

منبع: gizmochina