برند تی سی ال تلویزیون جدید C11G Pro Lingxi را به بازارهای کشور چین معرفی کرده است. این تلویزیون از فناوری QD-Mini LED قدرت می گیرد و نور پس زمینه آن به 880 بخش تقسیم شده است. لازم به ذکر است که تلویزیون جدید TCL در سایزهای 65، 75 و 85 اینچ به بازار آمد و به خصوص در زمینه های روشنایی، کنتراست و خروجی صدا حرف های زیادی برای گفتن دارد! بیایید با تلویزیون جذاب تی سی ال C11G Pro Lingxi بیشتر آشنا شویم!

معرفی تلویزیون QD-Mini LED تی سی ال مدل C11G Pro Lingxi

تلویزیون تی سی ال C11G Pro Lingxi از پنل های کوانتوم دات و Mini LED قدرت می گیرد و یک پردازنده هشت هسته ای در آن به کار رفته است. این تلویزیون، وضوح تصویر 4K را به همراه نرخ تازه سازی 144 هرتز برای شما به ارمغان می آورد و از مشخصات قابل توجهی مانند روشنایی 1500 نیت و نسبت کنتراست 15000000:1 برخوردار است! این مشخصات، تجربۀ بصری شما را در هنگام تماشای فیلم و انجام بازی چندین پله ارتقا می دهند! علاوه بر روشنایی و کنتراست حیرت انگیز، تلویزیون TCL C11G Pro Lingxi دقت رنگ بالایی نیز دارد و 157 درصد از محدوده رنگ BT.709 را پوشش می دهد. تلفیق فناوری های کوانتوم دات و مینی ال ای دی در این تلویزیون، کیفیت رنگ، شفافیت تصویر و طبیعی بودن سایه روشن ها را به طور کامل تضمین می کند.

معرفی تلویزیون QD-Mini LED تی سی ال مدل C11G Pro Lingxi

در زمینه کیفیت صدا نیز تلویزیون جدید TCL شما را شگفت زده می کند! این گجت به سیستم صوتی Onkyo 2.1.2 HiFi و 7 اسپیکر مجهز است و خروجی صدای 90 وات را به ارمغان می آورد! به این ترتیب صدای این تلویزیون حتی اتاق های بزرگ را نیز به طور کامل پوشش می دهد و تا حد زیادی نیاز شما به خرید ساندبار را برطرف می کند. پشتیبانی از صدای HiFi یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون C11G Pro Lingxi تی سی ال است که صدایی باورپذیر و طبیعی را به ارمغان می آورد. مسلماً هر چه کیفیت صدا بهتر باشد، تماشای فیلم و انجام بازی برای شما لذت بخش تر خواهد بود.

لازم به ذکر است که این مدل از تلویزیون تی سی ال به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است و عملکرد روان، سریع و بدون تأخیری را ارائه می دهد. به این ترتیب در هنگام کار کردن با این تلویزیون با مشکلاتی مانند هنگ کردن، تأخیر در اجرای اپلیکیشن ها یا فریز شدن تصویر مواجه نخواهید شد. باید این نکته را خاطر نشان کنیم که در حال حاضر در مورد مشخصات پورت های ارتباطی تلویزیون جدید تی سی ال اطلاعاتی به طور دقیق منتشر نشده است.

معرفی تلویزیون QD-Mini LED تی سی ال مدل C11G Pro Lingxi

قیمت تلویزیون تی سی ال C11G Pro Lingxi QD-Mini LED با سایز 65 اینچ در حدود 1255 دلار اعلام شده است. همچنین قیمت نسخه های 75 و 85 اینچ از این مدل به ترتیب برابر با 1673 و 2370 دلار است. هر سه سایز از این تلویزیون هم اکنون برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول جدید در بازارهای جهانی مشخص نیست.

منبع: gizmochina