شرکت TCL تلویزیون های QLED سری 2023 C64 خود را به تازگی به بازارهای کشورهای اروپایی وارد کرده است. این تلویزیون ها به مجموعه متنوعی از ویژگی ها و امکانات مجهز هستند و یک تجربه بصری خاطره انگیز را برای کاربر رقم می زنند! تلویزیون های جدید TCL C64 در شش سایز مختلف (از 43 تا 85 اینچ) عرضه شده اند و دارای بدنه ای فوق باریک هستند. همچنین قاب اطراف صفحه نمایش این تلویزیون از حداقل میزان ضخامت برخوردار است. این نوع طراحی جلوه ای زیبا، مدرن و جذاب را به تلویزیون های جدید برند TCL بخشیده است.

تلویزیون های مدل 2023 سری C64 برند TCL

تلویزیون های TCL 2023 C64 QLED از فناوری Motion Clarity برخوردارند و نرخ نوسازی تصویر آنها به صورت پیش فرض 60 هرتز است. این میزان رفرش ریت برای تماشای فیلم و سریال مناسب است و باعث نمایش سریع و روان تصاویر می شود. همچنین این تلویزیون ها به یک موتور شتاب دهنده بازی مجهز شده اند که نرخ نوسازی تصاویر آنها را در هنگام گیمینگ تا 120 هرتز ارتقا می دهد. در این حالت زمان تأخیر سیستم نیز به حداقل میزان ممکن می رسد که در زمان اتصال به کنسول های بازی اهمیت بالایی پیدا می کند. از دیگر ویژگی های گیمینگ تلویزیون های سری C64 برند TCL می توان به پورت HDMI 2.1 (eARC) و سازگاری با فناوری دالبی ویژن اشاره کرد. این امکانات بالاترین کیفیت صدا و تصویر را به ارمغان می آورند.

تلویزیون های TCL 2023 C64 از تکنولوژی Quantum Dot قدرت می گیرد و توانایی نمایش محتوای HDR Pro را دارد. این تکنولوژی ها در کنار هم منجر به نمایش رنگ ها به شکلی جذاب و شفاف می شود. لازم به ذکر است که این تلویزیون ها توانایی دستیابی به میزان روشنایی حداکثر 450nits را دارند و از فناوری های HDR10+، دالبی ویژن و DTS Virtual:X پشتیبانی می کنند.

تلویزیون های مدل 2023 سری C64 برند TCL

یکی از کاربردی ترین ویژگی های تلویزیون های جدید TCL، مجهز بودن آنها به گوگل تی وی و ادغام کامل آنها با این سیستم عامل محبوب است. کاربران می توانند با بهره بردن از این ویژگی، انواع سرویس های استریم فیلم و ویدئو مانند یوتیوب، نتفلیکس، آمازون پرایم، دیزنی پلاس و... را نصب کنند و به هزاران فیلم و سریال به صورت آنلاین دسترسی پیدا نمایند. لازم به ذکر است که تلویزیون های سری C64 تی سی ال با دستیارهای صوتی Google Assistant و Amazon Alexa سازگاری دارند و از فرمان های صوتی شما به خوبی پیروی می کنند.
از دیگر ویژگی های تلویزیون های C64 Series QLED TV می توان به مجهز بودن آنها به فناوری Game Master 2.0 اشاره کرد که در هنگام گیمینگ باعث تنظیم اتوماتیک مشخصات تصویر به بهینه ترین شکل ممکن می شود. همچنین این تلویزیون با تکنولوژی های AMD FreeSync و Auto Low Latency Mode (ALLM) سازگاری دارد و برای اتصال به انواع سیستم ها و کنسول های گیمینگ بهینه سازی شده است. در همین راستا در این گجت ها از فناوری اختصاصی تی سی ال به نام DLG یا Dual Line Gate استفاده شده است. این فناوری نرخ نوسازی تصویر را افزایش و زمان تأخیر ورودی را کاهش می دهد و باعث ارتقای کیفیت عملکرد دستگاه در هنگام بازی می شود.

تلویزیون های مدل 2023 سری C64 برند TCL

سازگاری با فناوری دالبی اتموس یکی دیگر از ویژگی های مهم تلویزیون های TCL 2023 C64 است. این ویژگی کیفیت صدای ایده آل این دستگاه ها را تضمین می کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که مجموعه پورت های این گجت ها شامل HDMI 2.1 (eARC)، USB 3.0، اترنت و خروجی صدا می شود.

قیمت تلویزیون TCL C64 با سایز 43 اینچ برای عرضه در بازار کشورهای اروپایی شامل آلمان 449.99 یورو اعلام شده است. در حال حاضر در مورد قیمت سایر سایزهای این گجت ها اطلاعاتی از جانب تی سی ال ارائه نشده است. در مجموع این تلویزیون ها برای مصارف سرگرمی خانگی و گیمینگ کاملاً مناسب هستند و پیش بینی می شود که از آنها استقبال فوق العاده ای به عمل آید.

منبع: gizmochina