برند TCL در سال های اخیر به یکی از بازیگران اصلی بازار تلویزیون های هوشمند تبدیل شده است و به خصوص برای عرضۀ مدل های میان رده و مقرون به صرفه توانسته جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کند. به تازگی این شرکت ماجراجویی های خود را در زمینه عرضه مدل های 100 اینچی آغاز کرده است که از جمله جدیدترین آنها می توان به سری Q10G Pro اشاره کرد. اکنون تی سی ال یک تلویزیون 115 اینچی را نیز با مدل X11G Max به بازار فرستاده است که با پنل غول پیکر خود حسابی توجه ها را برانگیخته است! این تلویزیون جدید با قیمت شگفت انگیز 10970 دلار عرضه شده و در ادامه می توانید با آن بیشتر آشنا شوید!

مشخصات تلویزیون جدید TCL X11G Max

تلویزیون تی سی ال X11G Max با سایز 115 اینچ، بزرگترین تلویزیون QD-Mini LED در دنیا است! این دستگاه از یک پنل غول پیکر بهره می برد و توانایی دستیابی به روشنایی حداکثر 5000 نیت را دارد. شاید برایتان جالب باشد که نور پس زمینه پنل این تلویزیون توسط بیش از 20000 واحد LED مجزا تأمین می شود که چهار برابر بیشتر از واحدهای LED به کار رفته در مدل TCL X11G است.

این ویژگی کنترل نور پس زمینه را دقیق تر از قبل می شود و باعث می شود تا رنگ مشکی با عمق بیشتر و رنگ سفید به شکل شفاف تری نمایش داده شوند. همچنین محدودۀ داینامیک قابل پشتیبانی توسط این تلویزیون نیز ارتقا پیدا می کند. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست طبیعی تلویزیون تی سی ال X11G Max برابر با 7000:1 و زمان پاسخ دهی آن برابر با 1 میلی ثانیه اعلام شده است. به این ترتیب می توان این مدل را برای گیمینگ و نمایش انواع تصاویر سریع و پر تحرک مناسب دانست.

مشخصات تلویزیون جدید TCL X11G Max

تلویزیون TCL X11G Max از پردازنده LingYao M2 قدرت می گیرد. در کنار این پردازنده از چیپ ارتقای تصویر TXR Mini LED نیز استفاده شده است. این مجموعه سخت افزاری عملکرد روان و سریع دستگاه و کیفیت تصویر عالی آن را تضمین می کنند.

تی سی ال در تلویزیون X11G Max از سیستم صوتی 6.2.2 کاناله Onkyo با قابلیت ارائه صدای Hi-Fi استفاده کرده است. این سیستم صوتی صدایی کاملاً باور پذیر و طبیعی را ارائه می دهد و باعث تأثیر گذاری بیشتر تصاویر می شود؛ به طوری که خود در دنیای فیلم ها و بازی ها احساس خواهید کرد و می توانید رؤیاهایتان را در واقعیت تجربه نمایید.

مشخصات تلویزیون جدید TCL X11G Max

در مجموع مشخصات کلیدی تلویزیون تی سی ال X11G Max را می توان شامل موارد زیر دانست:

•    صفحه نمایش 115 اینچ IMAX
•    مجهز به نور پس زمینه متشکل از 20000 ناحیۀ LED
•    حداکثر روشنایی 5000 نیت
•    نسبت کنتراست طبیعی 7000:1
•    زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه
•    پردازنده TCL LingYao M2 به همراه چیپ ارتقای کیفیت تصویر TXR Mini LED
•    سیستم صوتی 6.2.2 کانالۀ Onkyo Hi-Fi
•    قیمت در حدود 11000 دلار

باید منتظر بمانیم و ببینیم که کاربران از تلویزیون 115 اینچی جدید TCL چگونه استقبال خواهند کرد! در روزهایی که بسیاری از ویدئو پروژکتورهای پرتابل سایز تصویر 100 اینچ را ارائه می دهند، آیا حاضرید برای دستیابی به سایز تصویر بزرگتر نسبت به خرید یک تلویزیون 115 اینچی اقدام کنید؟!

منبع: gizmochina