تبلت Doogee T30 Pro یکی از جدیدترین محصولاتی است که از جانب برند دوجی راهی بازار شده است. این تبلت جدید از تراشه مدیاتک Helio G99 قدرت می گیرد و در آن از 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است. تبلت جدید دوجی دارای صفحه نمایش 11 اینچ است و سایر مشخصات آن شامل چهار اسپیکر و دوربین اصلی 20 مگاپیکسل می شود. در ادامه با مشخصات کلیدی تبلت جدید دوجی T30 Pro بیشتر آشنا می شویم.

بررسی تبلت دوجی Doogee T30 Pro

پس از تجربه موفق تبلت های T10 و T20، شرکت چینی Doogee آماده است تا سومین مدل از تبلت های سری T خود را روانه بازار کند. این تبلت که با نام T30 Pro معرفی شده، از سیستم عامل اندروید 13 بهره می برد و به هدف رقابت در بازار مدل های میان رده طراحی شده است. شرکت دوجی در معرفی تبلت T30 Pro عنوان کرده است که «این تبلت مفهوم مقرون به صرفه بودن را بدون به خطر انداختن سطح عملکرد بازتعریف می کند»!

همان طور که اشاره کردیم، مشخصات سخت افزار داخلی تبلت اندرویدی دوجی T30 Pro شامل تراشه مدیاتک Helio G99، 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی می شود. این تبلت دارای درگاه کارت حافظه microSD نیز هست و می توان ظرفیت ذخیره سازی آن را تا 2 ترابایت هم ارتقا داد.

صفحه نمایش تبلت T30 Pro از سایز 11 اینچ برخوردار است و از رزولوشن 1600x2560 پیکسل پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش به خوبی با قلم لمسی استایلوس سازگاری دارد و موفق به دریافت استاندارد TÜV SÜD در زمینه کاهش نور مضر آبی شده است. به این ترتیب بدون نگرانی بابت خستگی یا ناراحتی چشمان خود، می توانید چندین ساعت متوالی با تبلت جدید دوجی کار کنید.

بررسی تبلت دوجی Doogee T30 Pro

در رابطه با دوربین باید گفت که تبلت دوجی T30 Pro به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل در پنل جلو مجهز شده است. همچنین ماژول دوربین پشت این تبلت شامل سنسورهای 20 و 2 مگاپیکسل می شود. این مشخصات دوربین برای یک تبلت اندرویدی عالی است و به کاربر اجازه می دهد تا کیفیت مناسبی را در هنگام ثبت عکس های روزانۀ خود تجربه نماید.

از امکانات دیگر تبلت دوجی T30 Pro می توان به چهار اسپیکرِ سازگار با فناوری Hi-Res اشاره کرد که باعث پخش صدایی قدرتمند و واضح می شوند. همچنین این تبلت از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند و به دو جایگاه برای نصب سیم کارت مجهز است. پس حتی در مواقعی که به وای فای دسترسی ندارید، می توانید از طریق شبکه 4G به اینترنت متصل شوید.

بررسی تبلت دوجی Doogee T30 Pro

باید به این نکته هم اشاره کنیم که باتری تبلت Doogee T30 Pro از ظرفیتی معادل با 8580 میلی آمپر برخوردار است و از فست شارژ 27 وات پشتیبانی می کند. تبلت جدید دوجی کیفیت ساخت بالایی نیز دارد و در ساخت بدنه آن از آلومینیوم مرغوب استفاده شده است. این محصول با رنگ های خاکستری، سبز و آبی به بازار عرضه شده و هنوز در رابطه با قیمت آن اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است. اطلاعات تکمیلی در این رابطه ظرف چند هفته آتی از طریق وب سایت رسمی برند دوجی قابل پیگیری خواهد بود.

منبع: notebookcheck