اگر از آیفون، اپل واچ یا محصولات دیگر اپل استفاده می کنید، پاوربانک جدید برند Stuffcool می تواند کارایی بالایی برای شما داشته باشد. پاوربانک جدید Snap Lightning به طور اختصاصی برای شارژ محصولات اپل طراحی شده است و از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. این پاوربانک می تواند به یک یار جدا نشدنی برای آیفون، ایرپادز، آیپاد یا اپل واچ شما تبدیل شود! بیایید به مشخصات پاوربانک Snap Lightning از برند Stuffcool نگاه دقیق تری بیندازیم. با ما همراه باشید.

مزایای خرید پاوربانک جدید Stuffcool برای کاربران اپل

مزایای خرید پاوربانک جدید Stuffcool برای کاربران اپل

پاوربانک Snap Lightning ابعاد جمع و جوری دارد و همان طور که اشاره شد در آن از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. نکته قابل توجه در رابطه با این پاوربانک، مجهز بودن به یک کانکتور لایتنینگ بر روی بدنه آن است. این نوع طراحی شما را از حمل کابل شارژ به صورت جداگانه بی نیاز می کند. شما می توانید آیفون، آیپد یا حتی ایرپادز خود را از طریق این کانکتور به صورت مستقیم به پاوربانک متصل کنید. لازم به ذکر است که پورت لایتنینگ پاوربانک جدید Stuffcool از فست شارژ پشتیبانی می کند و توان حداکثر 20 وات را به ارمغان می آورد.

شرکت Stuffcool با قرار دادن عکس پاوربانک Snap Lightning در کنار یک آیفون، ابعاد جمع و جور آن را در معرض نمایش گذاشته است. در این عکس دیده می شود که این پاوربانک از آیفون اپل ارتفاع کمتری دارد، اما ضخامت آن در مجموع از آیفون بیشتر است. بد نیست بدانید که این پاوربانک فقط 5 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض دارد و می توانید آن را به سادگی در تمام طول روز با خود به مکان های مختلف حمل کنید.

مزایای خرید پاوربانک جدید Stuffcool برای کاربران اپل

با استفاده از کانکتور لایتنینگ پاوربانک Stuffcool Snap Lightning، می توانید یک گوشی آیفون را از 0 تا 90 درصد شارژ کنید. برای این منظور تنها کافیست تا پورت شارژ آیفون خود را به این کانکتور اتصال دهید و تا عمل شارژدهی بدون نیاز به کابل انجام شود. این پاوربانک قادر است تا در عرض 30 دقیقه آیفون شما را به میزان 50 درصد شارژ کند.

در صورتی که شارژ باتری پاوربانک Stuffcool Snap Lightning کامل باشد، می توانید ایرپادز اپل را چندین بار با آن شارژ کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این پاوربانک از فناوری فست شارژ جدید Stuffcool با توان حداکثر 18 وات پشتیبانی می کند و در عرض 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

از دیگر ویژگی های پاوربانک Snap Lightning می توان به تعبیه چهار نشانگر LED بر روی بدنه آن اشاره کرد. این نشانگرها شما را از شارژ باقی مانده پاوربانک به صورت تقریبی آگاه می کنند و هر یک از آنها به معنای 25 درصد شارژ است. لازم به ذکر است که این پاوربانک فقط 92 گرم وزن دارد و یکی از سبک ترین مدل های موجود در بازار به شمار می آید.

مزایای خرید پاوربانک جدید Stuffcool برای کاربران اپل

در حال حاضر پاوربانک Snap Lightning با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت برای خرید عمومی بر روی وب سایت رسمی Stuffcool قرار گرفته است.

منبع: gizmochina