استفاده از ماوس های حرفه ای و رده بالا می تواند لذت انجام بازی های ویدئویی را تا چندین برابر بیشتر کند. از امکاناتی که ماوس های رده بالا در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به قرار گرفتن یک قدم جلوتر از دشمن و تضمین پیروزی اشاره کرد. Prime یکی از این نوع ماوس ها محسوب می شود که قادر است با افزایش میزان دقت و سرعت عملکرد، لذت و هیجان انجام بازی های ویدئویی را برای شما فراهم کند. شرکت استیل سریز این مدل از ماوس خود را با هدف افزایش تسلط و عکس العمل کاربر طراحی کرده است. کاربر با استفاده از این مدل ماوس می تواند پیروزی خود را در میدان های نبرد تضمین شده بداند! SteelSeries در ساخت این مدل ماوس از 6 کلید باکیفیت با قابلیت برنامه ریزی استفاده کرده تا کاربر در زمان انجام بازی های ویدئویی با هیچ گونه چالش و مشکلی روبرو نشود. سوئیچ های به کار رفته در ماوس گیمینگ Prime نیز از نوع مکانیکال Prestige OM بوده که باعث می شود تا عمر کلیدها تا 100 میلیون ضربه برسد! برای برقراری ارتباط نیز از یک رابط USB استفاده شده و با توجه به حسگر پیشرفته و دقت بالایی که در اختیار دارد می توان رضایت اکثر کاربران را به دست آورد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ Prime استیل سریز خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

طراحی و ساخت ماوس های گیمینگ!

طراحی و ساخت ماوس های گیمینگ!

شرکت SteelSeries در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ Prime از 6 کلید باکیفیت و بادوام استفاده کرده است! از دیگر ویژگی هایی که استیل سریز در ساخت این مدل ماوس بهره برده می توان به مواد اولیه باکیفیت (پلاستیک ABS) اشاره کرد که در بدنه آن استفاده کرده است. بدنه باکیفیت این مدل ماوس استیل سریز با توجه به دوامی که در اختیار دارد قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با توجه به رنگ مشکی و نورپردازی که در طراحی این مدل ماوس استفاده شده می توان گفت که با یکی از شیک ترین ماوس های گیمینگ در بازار روبرو هستیم. در ضمن به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ چالشی از این ماوس استفاده کنند. نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس در زیر اسکرول توانسته جلوه زیبایی به ماوس اضافه کند. Prime با توجه به وزن 69 گرمی و ابعاد 125.3x59x23 میلی متری قادر است تسلط بیشتر را برای کاربر به وجود آورد! در قسمت انتهایی ماوس شاهد لوگوی سری محصولات گیمینگ استیل سریز هستیم که توانسته شکل ظاهری کاربر پسندتری را به وجود بیاورد. طول کابل استفاده شده برای این مدل ماوس نیز برابر با 2 متر بوده و می تواند آزادی عمل مناسبی در اختیار کاربر قرار دهد. برای فعال سازی ماوس نیز کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن رابط USB می توان اقدام به راه اندازی آن کرد.

دارای سنسور پیشرفته و سوئیچ باکیفیت!

دارای سنسور پیشرفته و سوئیچ باکیفیت!

از ویژگی های مثبت و مهمی که استیل سریز در ساخت ماوس گیمینگ Prime مورد استفاده قرار داده است می توان به سنسور نوری TrueMove Pro اشاره کرد. این سنسور یکی از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سنسورهای موجود در دنیای ماوس ها محسوب شده و با توجه به سرعت و دقتی که در اختیار دارد می تواند حداکثر عملکرد را برای کاربر به ارمغان آورده و نسبت به نسل های قبلی خود عملکردی به مراتب بیشتری داشته باشد. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 18000 CPI داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی به دست آورد! در ضمن با توجه به شتاب مناسب 50G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری مناسب استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند! از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت SteelSeries در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ Prime مورد استفاده قرار داده می توان به سوئیچ های مکانیکی مستحکم از نوع Prestige OM اشاره کرد. این نوع سوئیچ با توجه به برخورداری از قابلیت هایی همچون کارکردی سنگین نسبت به سوئیچ های Omron و دیگر سویچ ها، طول عمر و حساسیت بالا به همراه قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد!

طراحی و ساخت ماوس های گیمینگ!

در ضمن سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمری تا 100 میلیون کلیک را به ارمغان بیاورند! این سوئیچ با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! از ویژگی های مثبت Prestige OM نیز می توان به قابلیت جلوگیری از ثبت کلیک های تکراری اشاره کرد تا کاربر در هنگام استفاده از ماوس با اطمینان بالا کلیک کند! لازم به ذکر است که شرکت استیل سریز سوئیچ های استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم Prime را به صورت مغناطیسی طراحی کرده تا تاخیر و لگ به کم ترین حد خود رسیده و در نتیجه به کاربر این امکان را می دهد تا بدون نگرانی بابت محدودیت زمانی از ماوس استفاده کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت استیل سریز در ساخت این مدل ماوس از ویژگی ها و امکانات دیگری مانند نورپردازی در زیر اسکرول، رابط USB (جهت متصل شدن به سیستم مد نظر کاربر) با قابلیت سازگاری بدون کوچک ترین دردسر با سیستم عامل هایی همچون ویندوز، مک، ایکس باکس و لینوکس و نرم افزار اختصاصی (SteelSeries Engine 3.15.1+) جهت شخصی سازی و تنظیمات ماوس برخوردار است!

منبع: steelseries