همه گیمرها بازی های ویدئویی را با هدف بهره مندی از لذت و هیجان بیشتر انجام می دهند. برای رسیدن به اوج هیجان و لذت می بایست از هدست رده بالا و حرفه ای استفاده کرد. از آنجایی که شرکت های زیادی مشغول تولید لوازم جانبی حرفه ای و رده بالا هستند انتخاب بهترین و مناسب ترین هدست بین آن ها می تواند به یک پروسه خسته کننده تبدیل شود. برای انتخاب مناسب ترین هدست می بایست به کسانی که تجربه استفاده از لوازم جانبی مد نظر شما را داشته اند مراجعه کرده و با در اختیار گذاشتن تجربیات خود بتوانند کمک زیادی به شما کنند. گروه تولید محتوای شرکت ایده برتر پارسیان با هدف کمک به کاربرانی که قصد غرق در هیجان گیم پلی بازی را دارند، قصد معرفی یکی از هدست های شرکت نام آشنای استیل سریز را دارد که با عنوان Arctis Nova 1P روانه بازارهای جهانی شده است. این هدست با توجه به برخورداری از سیستم Nova Acoustic می تواند بهترین گزینه برای انجام سری بازی هایی همچون RPG، شوتر، FPS و ... باشد! میکروفون باکیفیتی نیز در ساخت این مدل هدست استفاده شده و با برخورداری از قابلیت حذف صداهای اضافی در محیط می تواند برای اجرای زنده استریم و یا اجرای بازی های آنلاین بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! کلیدهای میانبر و رابط سیمی می تواند راحتی استفاده را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Arctis Nova 1P استیل سریز خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ استیل سریز مدل Arctis Nova 1P

مجهز به میکروفون حساس و درایورهای باکیفیت!

از امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ Arctis Nova 1P استفاد شده می توان به میکروفون باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست گیمینگ از قابلیت جمع شوندگی برخوردار بوده تا این امکان را به کاربر بدهد در صورت عدم نیاز اقدام به جمع کردن آن کند. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از قابلیت ضبط صدای Bi-directional یا همان صدای دوطرفه برخوردار بوده تا قادر باشد صدای شما را با بالاترین و بهترین کیفیت ضبط کرده و یا به طرف مقابل منتقل کند. میکروفون استفاده شده در این هدست دارای قابلیت حذف نویز نیز بوده تا صدای شما را بدون هیچ گونه صدای اضافی به طرف مقابل منتقل کند. از دیگر تکنولوژی ها و فناوری های موجود در این میکروفون می توان به تکنولوژی ClearCast Gen 2 اشاره کرد. این تکنولوژی نیز همانند نویز کنسلینگ از قابلیت حذف صداهای محیطی و اضافی برخوردار بوده تا صدای شما با بالاترین شفافیت منتقل شود. در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت -38 دسی بل به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 هزار هرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید!

شرکت SteelSeries در طراحی هدست گیمینگ Arctis Nova 1P از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 93 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 22 هزار هرتز و امپدانس 36 اهم اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

مجهز به میکروفون حساس و درایورهای باکیفیت!

سیستم Nova Acoustic و قابلیت سازگاری!

سیستم Nova Acoustic یکی دیگر از پیشرفت هایی محسوب می شود که شرکت استیل سریز در تولید هدست های خود داشته است. این سیستم با توجه به قابلیت های رده بالایی که در اختیار دارد می تواند حس قرار گیری در میدان نبرد را برای کاربر به ارمغان آورده و در نتیجه از هیجان و لذت کافی بهره مند خواهد شد. در ضمن این ویژگی به غیر از بازی می تواند برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم با کامل ترین جزئیات بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. قابلیت سازگاری با 360 Spatial Audio نیز از دیگر امکانات این مدل هدست محسوب می شود. این مدل هدست با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در گیم پلی بازی به گوش گیمر رسانده و همیشه آن ها را یک قدم جلوتر از دشمنانشان قرار دهد. به همین جهت این قابلیت می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهایی که بیشتر مشغول بازی های شوتر هستند باشد.

شرکت استیل سریز در ساخت هدست گیمینگ Arctis Nova 1P جهت راحتی هر چه بیشتر کاربران از 4 حالت مختلف تنظیم انداز دور سر جهت بهره مندی از عملکرد کامل هدست استفاده کرده است. از دیگر ویژگی هایی که به منظور راحتی هر چه بیشتر کاربر اضافه شده نیز می توان به وزن کم اشاره کرد که به لطف متریال های باکیفیت و سبکی است که در ساخت این مدل هدست استفاده شده اند. با توجه به متریال های سبک استیل سریز موفق شده به وزن هدست را به تنها 236 گرم رسانده و لقب یکی از سبک ترین هدست های بازار را به دست آورد! گوشی های استفاده شده در هدست گیمینگ Arctis Nova 1P از نوع مموری فوم AirWeave بوده که با توجه به قابلیت ثابت ماندن در حالت اصلی می تواند خیال کاربر را بابت تغییر شکل راحت کند!

سیستم Nova Acoustic و قابلیت سازگاری!

جهت برقراری ارتباط هدست از رابط سیمی استفاده شده است. رابط استفاده شده در این مدل هدست از نوع جک 3.5 میلی متری بوده تا کاربر برای متصل شدن به دستگاه مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نشود. جک 3.5 میلی متری به دلیل قابلیت پشتیبانی اکثر دستگاه ها (کنسول، موبایل، تبلت، لپ تاپ، انواع مختلف پلیرها و ...) از طرفداران بی شماری بهره می برد.

منبع: steelseries