هدست های گیمینگ زیادی به دست شرکت های مختلف ساخته و طراحی شده است. قطعا پیدا کردن هدست گیمینگ حرفه ای که بتواند همه نیازهای گیمرها را بی نیاز کند سخت خواهد بود! تهیه هدست های تولیدی برندهای معتبر اولین اقدامی است که می بایست برای تهیه یک هدست مناسب و حرفه ای انجام دهید. با تهیه این نوع هدست ها می توانید از کیفیت و کارایی بهتر مطمئن باشید! از نمونه برندهای معتبر و برتر دنیای هدست می توان به SteelSeries اشاره کرد. این برند با توجه به تولید هدست های باکیفیت، موفق به جلب رضایت اکثر گیمرها شده است. از برترین هدست های تولیدی این شرکت نیز می توان به هدست های گیمینگ سری Arctis اشاره کرد که با توجه به کیفیت بی نظیری که در اختیار دارد می تواند حس غوطه ور شدن در بازی های ویدئویی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در این مقاله قصد آشنایی با یکی از هدست های سری Arctis را داریم که با عنوان Arctis 9 Wireless طراحی و تولید شده است. از قابلیت ها و ویژگی های مهم و مثبتی که در این مدل هدست  مورد استفاده قرار گرفته می توان به قابلیت پخش صدای DTS Surround، درایورهای 40 میلی متری از نوع Neodymium، قابلیت متصل شدن با 2 روش مختلف، میکروفون حساس از نوع ClearCast و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Arctis 9 Wireless استیل سریز خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

Arctis 9 Wireless استیل سریز، از برترین هدست های گیمینگ جهان!

بهترین هدست برای استفاده طولانی مدت!

شرکت SteelSeries در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Arctis 9 Wireless از باکیفیت ترین متریال ها استفاده کرده است. این هدست گیمینگ SteelSeries با توجه به برخورداری از متریال های باکیفیت این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام استفاده طولانی مدت علاوه بر جلوگیری از خستگی گوش و سر، از تعریق آن ها نیز جلوگیری شود! این هدست گیمینگ  با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند برای گیمرهایی که ساعت های طولانی را مشغول انجام بازی های ویدئویی هستند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! طراحی ارگونومیک نیز از دیگر ویژگی های طراحی این مدل هدست محسوب می شود. طراحی ارگونومیک شامل گوشی های نرم، هدبند نرم و قابل تنظیم به همراه فرم قرار گیری بر روی سر می شود. ویژگی های یاد شده باعث می شود تا هدست گیمینگ Arctis 9 Wireless دقیقا همان چیزی باشد که یک گیمر برای انجام بازی های ویدئویی و یا اجرای استریم به آن نیاز دارد. کلیدهای کنترلی به همراه میکروفون حساس بر روی کاپ های هدست تعبیه شده تا کاربر با استفاده از آن ها قادر باشد به مکالمه با دوستان خود و کنترل هدست بدون انجام حرکت اضافی دست پیدا کند. جذابیت بالا نیز یکی دیگر از ویژگی ای این مدل هدست محسوب شده و می تواند زیبایی سیستم گیمینگ کاربر را تا چندین برابر افزایش دهد!

Arctis 9 Wireless استیل سریز، از برترین هدست های گیمینگ جهان!

مجهز به درایورهای قدرتمند و فناوری DTS

شرکت SteelSeries در طراحی هدست گیمینگ Arctis 9 Wireless از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی های درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. این هدست با درایور 40 میلی متری با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شود. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 98 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز و امپدانس 32 اهم اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! پشتیبانی از تکنولوژی DTS یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این مدل از هدست محسوب می شود. این تکنولوژی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صداهایی که در محیط بازی وجود دارد را با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت شنیده و نسبت به حرکت های دشمن آگاهی پیدا کنید. این ویژگی باعث می شود تا شما عملکردی بهتر و سریع تری در بازی پیدا کرده و نسبت به نابودسازی دشمنانتان در سری بازی های FPS اقدام کنید.

راحتی استفاده از هدست نمونه امکاناتی است که شرکت استیل سریز در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Arctis 9 Wireless استفاده کرده و با توجه به قابلیت اتصال به 2 روش مختلف می توان گفت که کاربر بسته به راحتی خود می تواند یکی از روش ها را برای متصل شدن به سیستم مد نظر خود استفاده کند! روش های اتصال استفاده شده در این مدل از هدست شامل بلوتوث و اتصال 2.4 گیگاهرتزی می شود! این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای کاربر ارائه کند! در واقع این فناوری قابلیت ارائه اتصال پایدارتری نسبت به اتصالات بلوتوثی داشته و می تواند محتوا را به صورت آنی به هدست منتقل کند. تحت پوشش قرار دادن فضای بیشتر (تا 12 متر) از ویژگی های این نوع اتصال بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا آزادی عمل بیشتری را به دست آورده و بدون نگرانی بابت قطع شدن میز خود را ترک کنند! در ضمن این قابلیت قادر به پوشش دادن تمامی سلیقه ها بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا از سازگاری بیشتری برخوردار شود. با استفاده از دانگل USB قادر خواهید بوده نسبت به برقراری با انواع لپ تاپ و سیستم کامپیوتری خانگی ارتباط اقدام کنید. این روش با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا از پخش صدا بدون لگ و تاخیر بهره مند شود. این هدست با توجه به اتصال بلوتوث که در اختیار دارد قادر است بدون نیاز به رابط و یا دانگل اضافه به انواع کنسول، موبایل، لپ تاپ، تبلت و ... متصل شود. با متصل شدن این مدل هدست به کنسول می توانید از بالاترین ترین و فوق العاده ترین کیفیت صدا بهره مند شوید.

Arctis 9 Wireless استیل سریز، از برترین هدست های گیمینگ جهان!

میکروفون و کلیدهای کنترلی!

از دیگر امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ Arctis 9 Wireless استفاد شده می توان به میکروفون باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از قابلیت ضبط صدای دوطرفه برخوردار بوده تا قادر باشد صدای شما را با بالاترین و بهترین کیفیت ضبط کرده و یا به طرف مقابل منتقل کند. میکروفون استفاده شده در این هدست دارای قابلیت حذف نویز بوده تا صدای شما را بدون هیچ گونه نویزی به طرف مقابل منتقل کند. از دیگر تکنولوژی ها و فناوری های موجود در این میکروفون می توان به تکنولوژی ClearCast اشاره کرد. این تکنولوژی نیز همانند نویز کنسلینگ از قابلیت حذف صداهای محیطی و اضافی برخوردار بوده تا صدای شما با بالاترین شفافیت منتقل شود. امپدانس 2200 اهم این میکروفون نیز مکالمه با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت -38 دسی بل به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 6500 هرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! دکمه های کنترلی تعبیه شده بر روی هدست از دیگر امکانات آن محسوب شده تا شما برای کنترل هدست با هیچ چالشی روبرو نشوید. دکمه های تعبیه شده بر روی گوشی های هدست این امکان را به شما می دهد تا برای متعادل سازی صدای چت و صدای بازی اقدام کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ Arctis 9 Wireless استیل سریز از یک باتری قدرتمند نیز برخوردار بوده و قادر است شارژدهی تا 20 ساعت را به ارمغان بیاورد.

منبع: steelseries