استیل سریز به دلیل تولید محصولات رده بالا در میان دیگر برندهای تولید کننده انواع مختلف لوازم جانبی گیمینگ حرف های زیادی برای گفتن دارد. محصولات تولیدی استیل سریز به دلیل جذابیت و شکل ظاهری خفن از محبوبیت زیادی بین گیمرها و کاربران سراسر دنیا برخوردار است. امکانات زیادی نیز همه محصولات این شرکت در اختیار دارند تا کاربران هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر فعالیت های خود هیچ گونه کمبودی احساس نکنند. از دیگر ویژگی های مهمی که در ساخت محصولات برند استیل سریز قابل مشاهده است نیز می توان به استحکام بالا و مقاومت در برابر عوامل طبیعی اشاره کرد که به لطف استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه به وجود آمده است. گروه تولید محتوای شرکت ایده برتر پارسیان قصد بررسی یکی از کیبوردهای رده بالا و جذاب این شرکت را دارد. کیبورد مورد نظر با عنوان Apex 7 طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است.

این مدل کیبورد نیز همانند دیگر محصولات استیل سریز همراه با امکانات فراوان و شکل ظاهری جذاب طراحی و ساخته شده است. سوئیچ های متنوعی در ساخت این مدل کیبورد استفاده شده که موجب شده تا با استفاده این کیبورد سرعت و دقت بالا بهره مند شوید. استیل سریز جهت کنترل کیبورد از یک کلید چرخان در گوشه راست استفاده کرده تا کاربر بدون انجام حرکات اضافی اقدام به کنترل صدا، نور و مالتی مدیا اقدام کند. جهت اطلاع کاربر از وضعیت و اطلاعات کیبورد نیز از یک نمایشگر در کنار کلید چرخان استفاده شده است. با وجود نورپردازی حرفه ای نیز می توان گفت که کاربر می تواند در هنگام انجام بازی های ویدئویی از هیجان بیشتری بهره مند شود. در ضمن جهت راحتی استفاده و جلوگیری از خستگی کاربر نیز استراحت گاه مچ دست اضافه شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ Apex 7 استیل سریز خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد جذاب و مستحکم!

کیبورد جذاب و مستحکم!

از نکات برجسته کیبورد گیمینگ Apex 7 استیل سریز می توان به بدنه آن اشاره کرده که به صورت کاملا مستحکم طراحی شده است. بدنه مستحکم این مدل کیبورد گیمینگ استیل سریز با توجه جنس فلزی که در اختیار دراد می تواند در برابر عوامل مختلف دوام و پایداری بالایی از خود نشان دهد! از ویژگی های بدنه مستحکم این مدل کیبورد می توان به مواد اولیه باکیفیت و قاب فلزی (آلیاژ آلومینیوم استفاده شده در صنعت هواپیما سازی) اشاره کرد که باعث شده تا کاربر بدون نگرانی بابت سقوط از ارتفاع و یا ضربه های احتمالی اقدام به استفاده از آن کند! ابعاد مناسب 40.3x436.7x139.2 میلی متری این کیبورد فضای زیادی از میز اشغال نکرده و با توجه به برخورداری از وزن سبک 952.5 گرمی امکان جابجایی آسان را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. ظاهری جذاب و حرفه ای نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت استیل سریز در طراحی کیبورد گیمینگ Apex 7 مورد استفاده قرار داده است! ظاهر جذاب این کیبورد همراه با نورپردازی حرفه ای توانسته یک ترکیب گیمر پسند را به وجود بیاورد.

مهندسان شرکت SteelSeries در طراحی این مدل کیبورد از کلیدهای متعددی همچون کلید چرخان (کنترل کننده رسانه، میزان صدا و نور) استفاده کرده اند تا کاربر هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی بدون انجام دادن کارهای اضافی و غیر ضروری بتواند آن ها را کنترل کنند. نورپردازی RGB به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده و زیبایی کیبورد را چندین برابر کرده است. کلید هایی که در ساخت این کیبورد استفاده شده نیز از فاصله استانداردی برخوردار بوده تا کاربر هنگام تایپ نیز از تسلط بیشتری بهره مند شود. در ضمن جهت راحتی استفاده و جلوگیری از خستگی کاربر نیز استراحت گاه مچ دست اضافه شده است. استراحت گاه به دلیل اتصال مغناطیسی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا در صورت عدم نیاز و ایجاد شرایط تسلط بیشتر اقدام به جداسازی آن کند! از مهم ترین و مثبت ترین طراحی کیبورد گیمینگ Apex 7 نیز می توان به نمایشگر OLED اشاره کرد که در گوشه راست کیبورد تعبیه شده تا کاربر از وضعیت کیبورد مطلع شده و نوع تنظیمات خود را انتخاب کند!

مجهز به فناوری های کاربردی و استراحت گاه مچ دست!

مجهز به فناوری های کاربردی و استراحت گاه مچ دست!

مهندسان شرکت SteelSeries ضمن جهت بالا بردن میزان عملکرد و بهبودی کیبورد گیمینگ Apex 7 از فناوری های کاربردی استفاده کرده اند. فناوری های استفاده شده در این مدل کیبورد شامل فناوری آنتی گوستینگ و فناوری N-Key Rollover می شود! فناوری Anti-Ghosting به کاربر این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شود. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! N-Key Rollover از دیگر ویژگی های اضافه شده به این مدل از کیبورد محسوب شده که وظیفه جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و ایجاد تداخلات سیگنال را بر عهده دارد. لازم به ذکر است که این فناوری برای 104 عدد کلید قابل اجرا خواهد بود!

از امکاناتی که شرکت SteelSeries در ساخت کیبورد گیمینگ Apex 7 استفاده کرده می توان به استراحت گاه مچ دست اشاره کرد. این قابلیت علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت مچ دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحت گاه تعبیه شده قرار دهید. لازم به ذکر است که استراحت گاه تعبیه شده در قسمت زیرین این مدل کیبورد از جنس بسیار نرم ساخته شده و به صورت مغناطیسی به بدنه اتصال داده شده تا کاربر در هنگام عدم نیاز اقدام به جداسازی آن کند! در ضمن با توجه به برخورداری این مدل کیبورد از پایه این امکان را خواهید داشت تا زاویه قرارگیری کیبورد را بر حسب راحتی مچ دستانتان تنظیم کنید!

مجهز به سوئیچ مکانیکی و نمایشگر OLED

مجهز به سوئیچ مکانیکی و نمایشگر OLED

شرکت استیل سریز به منظور بالا بردن اطمینان و دقت کیبورد گیمینگ Apex 7 از سوئیچ های مکانیکال خطی بهره برده است. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع QX2 بوده و قادر است دقت شما را هنگام انجام بازی های حساس و هیجانی بالا برده تا درصد پیروزی شما افزایش یابد. در ضمن این نوع سوئیچ باعث می شود تا کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد ثابت مانده و از کارکردی بدون لرزش به همراه زمان پاسخ گویی مناسب و طول عمر 50 میلیون ضربه ای برخوردار باشند! از امکاناتی که شرکت استیل سریز به صورت اختصاصی در ساخت کیبورد گیمینگ Apex 7 مورد استفاده قرار داده است می توان به نمایشگر OLED اشاره کرد. نمایشگر تعبیه شده در این کیبورد با توجه به قابلیت به نمایش درآوردن اطلاعات و وضعیت دستگاه به کاربر این امکان را می دهد تا تنظیمات خود را بدون دردسر و چالش خاصی اعمال کنند.

از دیگر امکانات و ویژگی های موجود در کیبورد گیمینگ Apex 7 استیل سریز می توان به نورپردازی اشاره کرد. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! نورپردازی استفاده شده در این کیبورد از نوع RGB بوده و با توجه به برخورداری از افکت های متعدد می تواند جلوه خاصی به کیبورد و میز شما اضافه کند! در ضمن با وجود کلید چرخانی که در قسمت راست کیبورد تعبیه شده این امکان به کاربر داده می شود تا با استفاده از آن و بدون انجام حرکات اضافی به تنظیم نورپردازی، میزان صدا و مدیای در حال پخش اقدام کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد گیمینگ Apex 7 استیل سریز جهت برقراری ارتباط از رابط USB استفاده کرده و به کاربر این اجازه را خواهد داد تا برای برقراری ارتباط با سیستم عامل هایی همچون ویندوز، Mac OS X و کنسول پلی استیشن اقدام کند.

منبع: steelseries