از نمونه کیبوردهای گیمینگ که قادر است امکانات قابل توجهی را برای کاربران ارائه کند می توان به مدل Apex 3 TKL اشاره کرد که توسط مهندسان و طراحان خوش ذوق شرکت SteelSeries طراحی و تولید شده است. این کیبورد به صورت جمع و جور و بدون Num Pad طراحی شده تا علاوه بر اشغال فضای کم میز کار بتواند تسلط بیشتر را برای کاربر به ارمغان بیاورد. کلیدهای تعبیه شده بر روی کیبورد با توجه به قرارگیری در فاصله مناسب نیز این امکان را به کاربر می دهد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا تایپ کردن بدون فشردن کلیدهای اشتباهی به انجام فعالیت های خود بپردازند! Apex 3 TKL دارای سوئیچ هایی از نوع Whisper Quiet که توسط مهندسان استیل سریز طراحی شده بوده تا کاربر هنگام استفاده از بازخورد مناسبی برخوردار شود. ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در این کیبورد نیز شامل بدنه ای ساخته شده از مستحکم ترین مواد اولیه و قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار و مایعات اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ Apex 3 TKL استیل سریز خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

برتری در همه رقابت ها با کیبورد گیمینگ Apex 3 TKL استیل سریز!

ساختار مستحکم و قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی!

ابعاد جمع و جور از نمونه ویژگی ها و قابلیت هایی است که شرکت استیل سریز در طراحی کیبورد گیمینگ Apex 3 TKL مورد استفاده قرار داده است. با حذف Num Pad و چندین کلید غیر ضروری موفق به رسیدن به ابعادی برابر با 40x364x150 میلی متری شده اند تا علاوه اشغال فضای کم میز کار، به کاربر این امکان را می دهد تا از تسلط و راحتی بیشتر برخوردار شود! بدنه ای متشکل از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه نیز باعث می شود تا کاربر بدون نگرانی بابت خرابی زود هنگام در مواقعی همچون سقوط از ارتفاع و یا ضربات احتمالی به استفاده از کیبورد بپردازد. در ضمن Apex 3 TKL با توجه به قابلیت مقاومت در برابر مایعات به همراه گرد و غبار توانسته یک سر و گردن مقاوم تر از دیگر کیبوردهای استیل سریز موجود در بازار شود. با این ویژگی می توان گفت که کاربر می تواند با خیال راحت اقدام به آشامیدن مایعات در کنار کیبورد کند! به منظور بالا بردن میزان جذابیت و هیجان کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی نیز از نورپردازی حرفه ای استفاده شده است. نورپردازی استفاده شده در زیر تک تک کلیدهای کیبورد قابل مشاهده بوده و با توجه به قابلیت پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ و همگام سازی با سایر محصولات توانسته جلوه خاصی به کیبورد اضافه کند. استیل سریز به منظور  برقراری اتصال کیبورد با سیستم کامپیوتری از یک کابل USB استفاده کرده و با توجه به طراحی 3 کاناله در پشت کیبورد این امکان را به کاربر می دهد تا بر اساس راحتی اقدام به گذراندن کابل از کانال مد نظر خود کنند. در ضمن کابل استفاده شده در این مدل کیبورد با روکش مقاوم بافته شده تا مقاومت بیشتری داشته باشد. جهت کنترل مالتی مدیا و میزان صدا نیز از کلیدهای میان بر در گوشه راست کیبورد استفاده شده است.

ساختار مستحکم و قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی!

مجهز به سوئیچ های اختصاصی و نورپردازی حرفه ای!

از ویژگی های مثبت و مهمی که شرکت SteelSeries در ساخت کیبورد گیمینگ Apex 3 TKL استفاده کرده است می توان به سوئیچ های دقیق و پرسرعت اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع Whisper Quiet بوده که توسط مهندسان داخلی شرکت طراحی شده اند. در ضمن این نوع سوئیچ نسبت به دیگر سوئیچ های موجود کیفیت بهتری داشته و قادر است عملکرد بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورند! سوئیچ تعبیه شده در این مدل کیبورد برای رسیدن به نقطه تحریک نیاز به فاصله فشار زیادی نداشته و با وارد کردن نیرو و طی مسافت معین شده می تواند دستورات مد نظر کاربران را با دقت بالا و سرعتی بی نظیر اجرا کند. در ضمن سوئیچ استفاده شده در کیبورد گیمینگ Apex 3 TKL استیل سریز با توجه به قابلیت های یاد شده و طول عمری برابر با 20 میلیون کلیک می تواند علاوه بر گیمرها، برای تایپست های معمولی نیز بهترین گزینه باشد!

شرکت SteelSeries به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت این مدل کیبورد از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! لازم به ذکر است که نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد قابلیت نمایش افکت های زیاد به همراه 16.8 میلیون رنگ را داشته و می تواند کیبورد گیمینگ شما را در نورهای رنگی غرق کند! از ویژگی های مهم نورپردازی اضافه شده نیز می توان به قابلیت همگام سازی با دیگر محصولات تولیدی شرکت استیل سریز اشاره کرد. در نتیجه این امکان به کاربر داده می شود تا با تهیه محصولات استیل سریز بتوانند نوپردازی یکسان را در سیستم گیمینگ خود پیاده کنند!

مجهز به سوئیچ های اختصاصی و نورپردازی حرفه ای!

فناوری های کاربردی و کلیدهای کنترلی!

مهندسان شرکت SteelSeries ضمن جهت بالا بردن میزان عملکرد و بهبودی کیبورد از فناوری های کاربردی استفاده کرده اند. فناوری های استفاده شده در این مدل کیبورد شامل فناوری آنتی گوستینگ و فناوری N-Key Rollover می شود! فناوری Anti-Ghosting به کاربر این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شود. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! N-Key Rollover از دیگر ویژگی های اضافه شده به این مدل از کیبورد محسوب شده که وظیفه جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و ایجاد تداخلات سیگنال را بر عهده دارد.

فناوری های کاربردی و کلیدهای کنترلی!

لازم به ذکر است که این فناوری برای 24 عدد کلید قابل اجرا خواهد بود! استیل سریز همچنین جهت کنترل مالتی مدیا و تنظیم میزان صدای سیستم از کلیدهای میان بر استفاده کرده است. کلیدهای میان بر این امکان را به کاربر می دهد تا بدون انجام کار اضافی و بدون پرت شدن حواس اقدام به تنظیم میزان صدای سیستم خود کنند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد گیمینگ Apex 3 TKL با توجه به برخورداری از پورت USB این امکان را به کاربر می دهد تا برای متصل شدن به سیستم عامل هایی همچون Window، Mac OS X، Xbox و PS4 اقدام کنید!

منبع: steelseries