چندی پیش یک رسانه معتبر ژاپنی گزارش داد که سونی در حال کار کردن بر روی یک گوشی موبایل با نام احتمالی Xperia Flip است. اکنون یکی از افشاگران توییتری در مورد برخی ویژگی های این گوشی جدید اطلاعاتی را منتشر کرده است. عمدۀ این اطلاعات به صفحه نمایش گوشی سونی اکسپریا فلیپ مربوط می شود که در این مقاله می توانید با آنها آشنا شوید. با ما همراه باشید.

مشخصات جدید گوشی تاشوی سونی Xpreia Flip

سونی اکسپریا فلیپ، یک مدعی جدید در بازار رقابتی گوشی های تاشو؟

اطلاعات جدید در مورد گوشی سونی Xperia Flip توسط اکانت توییتری RGcloudS منتشر شده است. بر مبنای این اطلاعات، این گوشی از لحاظ نحوۀ تا شدن به صورت عمودی، شباهت زیادی به سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 دارد. همچنین صفحه نمایش داخلی این گوشی احتمالاً 7 اینچی است و از رزولوشن فوق العاده 4K با نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می کند. از این جهت می توان گوشی سونی Xperia Flip را یک رقیب جدی برای Galaxy Z Flip 4 با نسبت تصویر 22:9 دانست.

خبر ورود سونی به بازار گوشی های هوشمند هیجان زیادی را برانگیخته و البته حدس و گمان هایی را نیز ایجاد کرده است. این موضوع می تواند به بازگشت گوشی های سری Compact سونی به بازار نیز منجر شود. آخرین مدل از این گوشی ها در سال 2018 به بازار آمد و سپس سونی تولید آنها را کنار گذاشت. طراحی کوچک و تاشو می تواند امکانات متعدد و جدیدی را در اختیار سونی قرار دهد و در عین حال برای کاربران هم جذابیت بالایی داشته باشد.

مشخصات جدید گوشی تاشوی سونی Xpreia Flip

طبق گفته های افشاگری که به آن اشاره کردیم، مشخصات صفحه نمایش گوشی Xperia Flip اگر چه تحت تأثیر قرار دهنده است، اما پتانسیل کافی برای ترغیب مشتری به خرید این گوشی را ندارد. به طور کلی گوشی های فلیپ فعلیِ موجود در بازار از سخت افزار، صفحه نمایش، دوربین و مشخصات نرم افزاری قدرتمندی برخوردارند و سونی اگر می خواهد با این گوشی ها رقابت کند، باید ویژگی های خلاقانه تری را به روی میز بیاورد! در همین راستا بر اساس برخی شایعات، سونی ممکن است بر روی اضافه کردن قابلیت های گیمینگ به گوشی فیلپ خود تمرکز کند و به این ترتیب این مدل را از رقبایش متمایز نماید.

مشخصات جدید گوشی تاشوی سونی Xpreia Flip

در حالی که هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی تاشوی سونی نامشخص است، کارشناسان و علاقه مندان به دنیای تکنولوژی مشتاق انتشار اطلاعات بیشتری از این گوشی هستند. سونی در کنار اپل از معدود شرکت های بزرگی هستند که هنوز یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو را به بازار عرضه نکرده اند و همه منتظرند تا محصولات این دو غول دنیای تکنولوژی در این بازار را تماشا کنند! البته در اخبار آمده که اپل در حال کار کردن بر روی مک بوک تاشو است و قصد دارد تا این لپ تاپ را تا سال 2026 به بازار معرفی کند. همچنین این شرکت بر روی صفحه نمایش های رول شونده نیز کارهایی انجام داده است و حتی این شایعه مطرح شده که در سال های آتی شاهد رونمایی اپل از یک آیفون رول شونده خواهیم بود!

شهرت سونی به ابتکار و خلاقیت باعث شده تا انتظارات از گوشی Xperia Flip بالا رود. باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی تا چه اندازه این انتظارات را برآورده خواهد کرد.

منبع: gizmochina