سونی اعلام کرده است که تلویزیون های سری BRAVIA از این پس از اپلیکیشن Zoom پشتیبانی خواهند کرد. بر اساس اعلام این شرکت، کاربران این تلویزیون ها می توانند درست مانند گوشی های هوشمند یا لپ تاپ، تماس های تصویری برقرار کرده و کنفرانس های ویدئویی برگزار نمایند. البته برای این منظور باید وب کم سازگار با این تلویزیون ها را تهیه کنید که بهترین گزینه برای این منظور، Bravia Cam است. لازم به ذکر است که اپلیکیشن Zoom for TV با تمام ویژگی های این دوربین (مانند تنظیم صدا و تصویر متناسب با شرایط محیط) سازگار است و می توان آن را با ابزارهای به اشتراک گذاری صفحه نمایش هم ردیف دانست.

قابلیت پشتیبانی تلویزیون های هوشمند براویا به اپلیکیشن Zoom

افرادی که یک تلویزیون جدید OLED 4K از سری براویا سونی تهیه کنند، می توانند از قابلیت تماس تصویری بر روی یک صفحه نمایش بزرگ (حداکثر 98 اینچ) بهره مند شوند! این اقدام شرکت سونی می تواند طیف وسیعی از کارمندان و مدیرانِ دورکار را خوشحال کند! چرا که این دسته از افراد قادر خواهند بود تا از راه دور با یکدیگر به صورت چهره به چهره ارتباط برقرار کنند و جلسات کاری خود را با کیفیت بالاتری برگزار نمایند. همچنین دوستان و خانواده هایی که دور از هم زندگی می کنند، می توانند از طریق یک تلویزیون بزرگ 98 اینچی از سری سونی براویا یکدیگر را ببینند و با هم صحبت کنند. تمام این مزیت ها به دلیل ادغام اپلیکیشن Zoom با این تلویزیون ها است.

با آغاز همکاری سونی و Zoom، تلویزیون های سری براویا به اولین صفحه نمایش های بزرگ در دنیا با قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن Zoom for TV تبدیل شده اند. این نسخه جدید از اپلیکیشن زوم هم اکنون از طریق گوگل پلی استور قابل دانلود است. همان طور که اشاره شد، برای استفاده از این اپلیکیشن باید وب کم BRAVIA Cam به تلویزیون شما متصل باشد. لازم به ذکر است که این دوربین هم اکنون با قیمت 198 دلار در وب سایت آمازون به فروش می رسد و از ویژگی های رده بالایی مانند Ambient Optimization Pro بهره می برد.

قابلیت پشتیبانی تلویزیون های هوشمند براویا به اپلیکیشن Zoom

یکی از مدیران رده بالای سونی اعلام کرده است که این شرکت از ادغام تلویزیون های سری براویا با Zoom هیجان زده است و از اینکه این سری تلویزیون سونی اکنون می توانند ارتباطات تصویری واقعی تری را ایجاد کنند، به خود افتخار می کند! این شخص خاطر نشان کرده است: «ما از اینکه اکنون افراد بیشتری در دنیا می توانند از طریق تلویزیون های سونی با هم ارتباط برقرار کنند، خوشحالیم. این ویژگی می تواند شما را به عزیزانتان که در کنار شما نیستند، نزدیک تر کند. همچنین می توانید از این قابلیت برای برگزاری جلسات کاری آنلاین در خانه یا آموزش مجازی استفاده کنید».

لازم به ذکر است که اپلیکیشن جدید Zoom for TV در مرحله اول برای «تعدادی» از تلویزیون های سری براویا در دسترس قرار می گیرد و به مرور با سایر مدل ها نیز سازگار می شود. سونی اعلام کرده است که این اپلیکیشن تا اوایل تابستان 2023 عرضه می شود. همچنین لیست تلویزیون های سازگار با Zoom for TV از سری براویا ظرف هفته های آتی از جانب وب سایت رسمی سونی اعلام خواهد شد.

قابلیت پشتیبانی تلویزیون های هوشمند براویا به اپلیکیشن Zoom

منبع: notebookcheck