شرکت Skullcandy سابقه درخشانی در تولید و عرضه طیف وسیعی از تجهیزات صوتی پوشیدنی دارد و محصولات متنوعی را در دسته های هدفون، ایرفون، هندزفری، کوله پشتی صوتی، MP3 پلیر و... راهی بازار کرده است. اکنون این شرکت آمریکایی قصد دارد تا با رونمایی از خط تولید جدید خود، ماجراجویی جذابی را در بازار اسپیکرهای بلوتوثی آغاز کند. در همین راستا Skullcandy به تازگی اسپیکرهای جدید خود را در قالب سه سری Ounce، Kilo و Terrain معرفی کرده است. این سری ها از لحاظ سطح قابل حمل بودن و ویژگی های فنی تفاوت هایی با هم دارند که در این مقاله آنها را مورد بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

اسکال کندی سری جدید اسپیکرهای خود را معرفی کرد

اسپیکر اسکال کندی Ounce جمع و جورترین مدل در میان این اسپیکرهای جدید است. در طراحی این گجت، تمرکز اصلی بر روی راحتی در جابجایی بوده است و برای همین منظور یک بند ارتجاعیِ نایلونی در قسمت کناری بدنه آن تعبیه شده است. علی رغم ابعاد کوچک، اسپیکر Skullcandy Ounce کیفیت صدای بی نظیری را ارائه می دهد و رضایت شما را به طور کامل جلب می کند. لازم به ذکر است که این مدل اسپیکر skullcandy با یک بار شارژ شدن برای 14 تا 18 ساعت قابل استفاده است و شارژدهی باتری مناسبی دارد.

کسانی که به دنبال یک مدل مستحکم تر و با دوام تر هستند، می توانند به سراغ خرید اسپییکر اسکال کندی Kilo بروند. این اسپیکر از ساختار محکمی دارد و در برابر عناصر آسیب زای محیطی کاملاً مقاوم است. جالب اینجاست که این اسپیکر به یک حلقه بیضی شکل از جنس فلز مجهز است که می توانید از آن برای وصل کردن گجت به بند کوله پشتی یا کمر بند خود استفاده کنید. اسپیکر Skullcandy Kilo از شارژدهی باتری 24 ساعته برخوردار است و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در محیط های باز به حساب می آید.

اسکال کندی سری جدید اسپیکرهای خود را معرفی کرد

در نهایت باید به اسپیکر اسکال کندی Terrain اشاره کنیم که رده بالاترین مدل موجود در میان اسپیکرهای جدید این برند آمریکایی است. این اسپیکر به مجموعه ای از قابلیت های پیشرفته و فناوری های مدرن مجهز است که از میان آنها باید به قابلیت SKDY Multi-Link اشاره کنیم. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا این گجت را به طور هم زمان به حداکثر 98 اسپیکر دیگر از برند اسکال کندی متصل کنید و از آنها به صورت سینک شده و هماهنگ استفاده کنید. در این حالت می توانید به صدایی قدرتمند برای پخش موزیک در فضاهای بزرگ (مانند سالن ها و نمایشگاه ها) دست پیدا کنید. اسپیکر Skullcandy Terrain از فناوری اختصاصی Supreme Sound بهره می برد و بالاترین کیفیت صدا را به ارمغان می آورد. سازگاری با بلوتوث 5.3 و قابلیت اتصال هم زمان به چند دستگاه امکانات این اسپیکر رده بالا را تکمییل کرده اند.

اسکال کندی سری جدید اسپیکرهای خود را معرفی کرد

قیمت اسپیکرهای بلوتوث جدید اسکال کندی

اسپیکر بلوتوث اسکال کندی Ounce با قیمت 29.99 دلار عرضه شده و یک مدل اقتصادی به شمار می آید. قیمت اسپیکر Kilo نیز 39.99 دلار اعلام شده است. اما اسپیکر Terrain در واقع یک سری است که از سه مدل مختلف تشکیل شده است. قیمت این مدل ها به این صورت است:
•    اسپیکر Terrain Mini با قیمت 39.99 دلار
•    اسپیکر Terrain با قیمت 59.99 دلار
•    اسپیکر Terrain XL با قیمت 79.99 دلار
این اسپیکرها هم اکنوناز طریق وب سایت رسمی اسکال کندی و آمازون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته اند.

منبع: gizmochina