شرکت شارکن با تولید ماوس گیمینگ Light 200 با توجه به حذف اجزا و قطعات اضافی توانست سبک ترین ماوس خود را طراحی و روانه بازارهای جهانی کند! این مدل از ماوس شرکت Sharkon تنها 62 گرم وزن داشته (بدون کابل) و یکی از سبک ترین ماوس های گیمینگ موجود در بازار است! شارکن در ساخت این مدل ماوس از سنسور نوری قدرتمند و حساس استفاده کرده که می تواند هنگام استفاده دقت و عملکرد بی نظیری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در ضمن کابل رابط استفاده شده نیز نسبت به مدل های قبلی از کیفیت بسیار بالاتری بهره مند بوده و با توجه به کفی های تعبیه شده در زیر ماوس می تواند حرکت روان تری داشته باشد! لازم به ذکر است که ماوس گیمینگ Light 200 شارکن از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی همچون نورپردازی از نوع RGB، ابعاد مناسب، بدنه قابل تعویض، قابلیت تعویض DPI در 3 حالت مختلف، حساسیتی از 50 تا 16000DPI، قابلیت تغییر عملکرد کلیدها و ذخیره آن در حافظه ای متشکل شده از 5 پروفایل، نرخ نمونه برداری برابر با 1000 هرتز، سوئیچ Omron با عمری برابر با 20 میلیون کلیک و ... برخوردار است.

Sharkoon Light 200، یکی از سبک ترین ماوس های گیمینگ!

ماوس گیمینگ شارکن Light 200: سبک و ارگونومیک!

سبک بودن یکی از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی هایی است که شرکت شارکن در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ Light 200 استفاده کرده است. این مدل ماوس با توجه به برخورداری از بدنه ای که متشکل شده از شش ضلعی های تو خالی و حذف قطعات و اجزای اضافی، توانسته لقب یکی از سبک ترین ماوس های دنیای گیمینگ را به دست آورد. این ماوس تنها 62 گرم وزن داشته و می تواند راحتی استفاده از آن را به ارمغان بیاورد. ماوس گیمینگ Light 200 با توجه به قابلیت تعویض بدنه این امکان را به کاربران می دهد تا با توجه به راحتی و سلیقه خود اقدام به تعویض آن کنند! شرکت شارکن به منظور ایجاد حرکت روان تر از کفی های تفلونی که در 5 نقطه طراحی شده اند استفاده کرده تا علاوه بر حرکت روان این امکان را به کاربران بدهد تا بتوانند ماوس را بدون چالش خاصی در هر سطحی استفاده کنند!

این مدل ماوس از ابعاد 120x66x42 میلی متری برخوردار بوده و می تواند بدون هیچ مشکلی در دست های کوچک و بزرگ کاربران جای بگیرد! در ساخت بدنه این ماوس از مواد اولیه مرغوب استفاده شده تا قادر باشد در برابر ضربات و دیگر آسیب ها مقاومت زیادی از خود نشان دهد! این ویژگی باعث می شود تا این ماوس با کیفیت، مدت زمان زیادی برای کاربر کاربرد داشته باشد! کابل رابط استفاده شده در این مدل ماوس نیز همانند بدنه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به طول 1.8 متری می تواند آزادی عمل بیشتری را هنگام استفاده برای کاربر به ارمغان بیاورد. 6 کلید استفاده شده در این مدل ماوس از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده که با استفاده از نرم افزار مخصوص می توانید نسبت به برنامه ریزی آن ها اقدام کنید!

ماوس گیمینگ شارکن Light 200: سبک و ارگونومیک!

کابل انعطاف پذیر و سنسور حساس ماوس گیمینگ شارکن Light 200!

کابل USB رابط اتصالی است که شرکت شارکن در ماوس گیمینگ Light 200 استفاده کرده است. با استفاده از این کابل قادر خواهید برای برقراری ارتباط با دستگاه مد نظر خود اقدام کنید. کابل تعبیه شده قادر است عملکرد ایده آلی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. انعطاف پذیری بالایی که این کابل در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام استفاده از ماوس با هیچ چالشی روبرو نشده و از حرکاتی کاملا روان بهره مند شود! لازم به ذکر است که این کابل از طولی برابر با 1.8 متر برخوردار بوده و قادر است آزادی عمل بیشتری را برای کاربر فراهم می سازد! از دیگر ویژگی های موجود در ماوس گیمینگ Light 200  شارکن می توان به سنسور نوری، حافظه آنبرد و کفی های تفلونی اشاره کرد.

  • سنسور نوری!

شرکت شارکن به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد بازیکن هنگام انجام بازی از حسگر نوری استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ Light 200 شارکن از نوع Pixart PWM-3389 بوده و از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 16000 DPI بوده تا به بازیکن این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد!

  • حافظه آنبرد!

Sharkon به منظور ذخیره تنظیمات انجام شده از حافظه آنبرد بهره برده است. ماوس گیمینگ Light 200 با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در 5 پروفایل مختلف کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود.

  • کفی های تفلونی باکیفیت!

طراحان خوش ذوق شرکت لاجیتک جهت روان تر کردن حرکات ماوس و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی ها تفلونی استفاده کرده است. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن و افزایش سرعت پیمایش ماوس تعبیه شده اشاره کرد که قابلیت استفاده بر روی هر سطحی را برای شما فراهم می سازد. در ضمن شرکت شارکن در ساخت این مدل ماوس از 5 کفی باکیفیت استفاده کرده است!

کابل انعطاف پذیر و سنسور حساس ماوس گیمینگ شارکن Light 200!

نورپردازی RGB و سویئچ Omron ماوس مخصوص بازی شارکن مدل Light 200

نورپردازی حرفه ای از ویژگی ها و قابلیت های مهم دیگر استفاده شده در ماوس گیمینگ Light 200 محسوب شده که به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر اضافه شده است. این ویژگی باعث زیبایی دوچندان ماوس شده و می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. نورپردازی موجود در این مدل ماوس از نوع RGB بوده که در زیر بدنه ماوس و اسکرول تعبیه شده است. در ضمن نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از قابلیت شخصی سازی برخوردار بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا جهت تغییر افکت های نورپردازی بر حسب سلیقه شخصی خود اقدام کند! لازم به ذکر است شرکت Sharkon به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ Omron استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 20 میلیون کلیک باشد!

منبع: en.sharkoon