به دنبال یک کیس سادۀ اداری هستید یا یک مدل گیمینگ با نورپردازی RGB؟! برند شارکون برای هر دو نیاز شما کیس های جدیدی را به بازار فرستاده است! کیس های جدید برند Sharkoon از فرم فاکتور mid-ATX برخوردارند و با مدل های VS8/VS9 (با رنگ مشکی) و VS8 RGB/VS9 RGB (با رنگ های مشکی و سفید) عرضه شده اند. قیمت کیس های اداری شارکون در حدود 54 دلار و قیمت مدل های گیمینگ آن در حدود 65 دلار اعلام شده اند.

مشخصات کیس های شارکون مدل VS8/VS9

شارکون با دو کیس کامپیوتر جدید به بازار بازگشته است! این کیس های اداری در یک نسخۀ ساده با رنگ مشکی و یک نسخۀ مجهز به قابلیت نورپردازی RGB LED با رنگ های مشکی و سفید عرضه شده اند. نسخه های ساده برای مصارف اداری و نسخه های RGB برای مصارف گیمینگ کاربرد دارند. لازم به ذکر است که نسخه های RGB دارای پنل کناری شفاف از جنس تمپرد گلس هستند.

کیس های شارکوون VS8 و VS9 دارای ظاهر ساده و مینیمالی هستند و یک فن 120 میلی متری از پیش درون آنها نصب شده است. سه جایگاه فن دیگر نیز داخل این کیس ها موجود است که در صورت نیاز می توانید از آنها برای ارتقای سیستم خنک سازی کامپیوتر خود بهره ببرید. یکی از این جایگاه ها در پنل جلو و دو جایگاه دیگر در پنل بالایی این کیس ها قرار دارند. شما می توانید در جایگاه های موجود بر روی پنل بالایی، از فن های 120 یا 140 میلی متری استفاده کنید.

اما نسخه های گیمینگ از کیس های شارکون VS8 و VS9 به یک پنل کناری شفاف از جنس گلس تمپرد مجهز اند و یک جفت فن 120 میلی متری در پنل جلو و یک فن 120 میلی متری دیگر در پنل پشتی آنها تعبیه شده است. فن پشتی این کیس ها از قابلیت نورپردازی RGB LED با امکان آدرس دهی نیز برخوردار است. شما می توانید نورپردازی این کیس ها را از میان 14 حالت از پیش تعریف شده به صورت دستی انتخاب کنید. لازم به ذکر است که کیس های شارکون VS8 RGB و VS9 RGB با سیستم های مدیریت نورپردازی MSI Mystic Light Sync، Asus Aura Sync، Gigabyte RGB Fusion و ASRock Polychrome Sync سازگاری دارد و امکان استفاده از هر نوع مادربردی را از این برندهای معتبر به شما می دهد.

تمام کیس های ذکر شده در بالا از کارت گرافیک هایی با طول حداکثر 35 سانتی متر و منبع تغذیه هایی با سایز 21 سانتی متر پشتیبانی می کنند. همچنین می توانید از خنک کننده های پردازنده با ارتفاع حداکثر 15.8 سانتی متر یا خنک کننده های آبی با رادیاتور 360 میلی متری در آنها استفاده کنید. در زمینه فضای مربوط به حافظه های ذخیره سازی نیز باید گفت که کیس های شارکون VS8 و VS9 دارای دو درایو 3.5 اینچ و چهار درایو 2.5 اینچ هستند. فیلترهای گرد و غبار این کیس ها نیز با هدف دسترسی آسان، در پنل های جلو، بالا و پایین آنها تعبیه شده اند.

در ادامه چند عکس از کیس های جدید Sharkoon را مشاهده می کنید:

مشخصات کیس های شارکون مدل VS8/VS9

مشخصات کیس های شارکون مدل VS8/VS9

مشخصات کیس های شارکون مدل VS8/VS9

مشخصات کیس های شارکون مدل VS8/VS9

مشخصات کیس های شارکون مدل VS8/VS9

منبع: notebookcheck