برند سنهایزر (Sennheiser) که نامی شناخته شده در بازار تجهیزات صوتی به شمار می آید، یک سری هدفون وایرلس جدید را با نام Accentum به بازار عرضه کرده است. بنا بر اعلام این شرکت، هدفون های جدید سنهایزر Accentum بسیاری از ویژگی های مدل های پرچم دار Momentum 4 را به ارث برده است و DNA مدل های رده بالا را دارد! بیایید با این هدفون جذاب بیشتر آشنا شویم!

آشنایی با هدفون وایرلس Sennheiser Accentum

در زمینۀ طراحی، این هدفون های جدید شباهت زیادی به مدل Momentum 4 دارد، اما از آنجایی که سنهایزر قصد داشته تا قیمت نهایی آنها نسبت به این مدل کمتر شود، از مواد اولیۀ کمی رده پایین تری در آن استفاده کرده است. به عنوان مثال هد بند هدفون Accentum از پلاستیک سخت ساخته شده است که معمولاً در مدل های پرچم دار و رده بالا به کار نمی رود. همچنین دکمه های لمسی مدل مومنتوم 4 با چهار دکمۀ فیزیکی در مدل Accentum جایگزین شده است. این دکمه ها در بخش پایینی کاپ سمت چپ این هدست تعبیه شده اند.
در هدفون وایرلس سنهایزر Accentum از مبدل های داینامیک 37 میلی متری استفاده شده است. سنهایزر عنوان کرده که این درایورها بیس بی نظیری را ارائه می دهند و به ارتقای شفافیت و وضوح صدا کمک زیادی می کنند. همچنین میکروفون های این هدفون در هر دو بخش داخلی و خارجی به قابلیت ANC هیبریدی مجهزند که باعث می شود سروصداهای اضافی موجود در محیط در هنگام مکالمۀ شما به کمترین میزان خود برسند. از دیگر قابلیت های هدفون سنهایزر Accentum می توان به «کاهش اثر باد» اشاره کرد. به این ترتیب اگر در فضای باز مشغول مکالمه هستید و وزش باد آغاز شود، این موضوع تأثیری بر روی کیفیت صدای شما نخواهد داشت.

آشنایی با هدفون وایرلس Sennheiser Accentum

هدست سنهایزر Accentum از بلوتوث 5.2 و قابلیت اتصال چند نقطه ای پشتیبانی می کند. به این معنا که این هدفون را می توان به طور هم زمان به چند دستگاه متصل کرد و به سرعت بین این دستگاه ها سوئیچ نمود. به این ترتیب نیازی به قطع اتصال هدفون با دستگاه متصل به آن و جفت کردن مجدد آن با دستگاه جدید نخواهید داشت. هدفون وایرلس جدید سنهایزر از کدک صوتی aptX HD نیز پشتیبانی می کند که کیفیت صدا و پایداریِ اتصال فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. این هدست با سایر کدک های صوتی رایج مانند SBC و AAC نیز سازگاری دارد.

آشنایی با هدفون وایرلس Sennheiser Accentum

سنهایزر مدعی شده ات که طول عمر باتری هدفون وایرلس Accentum می تواند تا 50 ساعت هم برسد. این گجت از قابلیت شارژ سریع هم برخوردار است و تنها با 10 دقیقه شارژ شدن، می تواند برای 5 ساعت برای شما موزیک پلی بک کند! لازم به ذکر است که کابل این هدفون از نوع USB-C است و امکان اتصال این گجت به انواع دستگاه های سازگار با استاندارد تایپ سی را فراهم می آورد.

در حال حاضر قیمت هدفون سنهایزر Accentum بر روی وب سایت آمازون 179.99 دلار است. این هدفون که در رنگ های مشکی و سفید عرضه شده، از طریق وب سایت رسمی این شرکت نیز قابل تهیه است. سنهایزر اعلام کرده است که نسخۀ سفید رنگ این محصول حدود یک ماه دیرتر از نسخۀ مشکی رنگ آن به خریداران تحویل داده خواهد شد.

منبع: gizmochina