فرقی نمی کند که شما از یک کروم بوک میان رده و ارزان قیمت استفاده می کنید یا یک مدل گران قیمت و بالا رده را خریداری کرده اید! به هر حال می توانید از بهترین کارت های SD و microSD برای افزایش ظرفیت حافظه ذخیره سازی آنها استفاده کنید. مجهز بودن کروم بوک به درگاه کارت حافظه microSD به این معناست که شما فضای بیشتری برای ذخیره عکس ها، ویدئوها، فایل های PDF و... خود در اختیار خواهید داشت. در این بخش قصد داریم تا چهار مدل از بهترین کارت های SD و microSD سازگار با کروم بوک را به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که کارت های SD در مدل های قدیمی تر کروم بوک کاربرد دارند. شما می توانید سایر مدل های این کارت های حافظه را در مقاله «بهترین کارت های SD و microSD برای کروم بوک (بخش اول)» بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

کارت حافظه سن دیسک High Endurance – مناسب برای استفاده در شرایط سخت!

کارت حافظه سن دیسک High Endurance – مناسب برای استفاده در شرایط سخت!

این کارت حافظه یکی از محصولات با دوام برند معتبر سن دیسک است که در سخت ترین شرایط (از دمای بسیار سرد یا بسیار گرم گرفته تا محیط های مرطوب و مستعد نفوذ آب) نیز دوام می آورد! همچنین کارت حافظه High Endurance در برابر سقوط از ارتفاع نیز مقاوم سازی شده است. این کارت حافظه با ظرفیت های 32 تا 256 گیگابایت روانه بازار شده و یک راه حل عالی برای ارتقای حافظه ذخیره سازی کروم بوک شما به حساب می آید.

کارت حافظه SP Silicon Power Superior – ارزش خرید بالا

کارت حافظه SP Silicon Power Superior – ارزش خرید بالا

با وجود اینکه این کارت حافظه محصول یک برند کمتر شناخته شده است، اما سرعت ذخیره سازی و ظرفیت مناسبی را در اختیار شما می گذارد. به طوری که می توان آن را در مقایسه با مدل های گران قیمت، یک انتخاب مناسب دانست. کارت حافظه سیلیکون پاور Superior سرعت خواندن اطلاعات حداکثر 80 مگابایت در ثانیه را برای شما به ارمغان می آورد و در ظرفیت های 128 و 256 گیگابایت قابل تهیه است. به این ترتیب استفاده از آن باعث می شود تا حافظه کروم بوک شما حداقل تا چهار برابر افزایش پیدا کند.

کارت حافظه SD لکسار Professional 633x – برای کروم بوک های قدیمی تر

کارت حافظه SD لکسار Professional 633x – برای کروم بوک های قدیمی تر

کروم بوک های جدید این روزها همگی به درگاه کارت حافظه microSD مجهزند. اما اگر از کروم بوک های قدیمی تر استفاده می کنید و به دنبال یک کارت حافظه با اندازه کامل SD هستید، می توانید کارت حافظه لکسار Professional 633x را تهیه کنید. به عنوان مثال این کارت حافظه با لپ تاپ لنوو C330 کاملاً سازگار است. کارت حافظه SD لکسار Professional 633x با ظرفیت های 32 گیگابایت تا یک ترابایت عرضه شده و سرعت خواندن اطلاعات 95 مگابایت در ثانیه را به ارمغان می آورد.

کارت حافظه SD سن دیسک Extreme Pro – برای حرفه ای ها

کارت حافظه SD سن دیسک Extreme Pro – برای حرفه ای ها

این کارت حافظه برای استفاده در دوربین کارایی بهتری دارد؛ اما این بدان معنا نیست که نمی توان از آن در کروم بوک استفاده کرد. کارت حافظه سن دیسک Extreme Pro از نوع SD است و در ظرفیت های 32 گیگابایت تا یک ترابایت روانه بازار شده است. علاوه بر سرعت و کیفیت مناسب ذخیره سازی، باید به دوام بالای این کارت حافظه نیز اشاره کنیم که باعث شده آن را برای استفاده کودکان و نوجوانان نیز ایده آل دانست. کارت حافظه سن دیسک Extreme Pro در برابر ضربه مقاوم است و از طول عمر بالایی بهره می برد.

چنانچه قصد خرید کارت حافظه میکرو اس دی برای استفاده در کروم بوک دارید، می توانید برای دریافت مشاوره در این زمینه و اطلاع از قیمت آنها با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: androidcentral