محصول جدید برند Satechi با نام کامل Triple 4K Display Docking Station به تازگی در کشور آمریکا معرفی شده است. این داک جدید به شما این امکان را می دهد تا حداکثر 4 مانیتور را به صورت هم زمان به سیستم خود متصل کنید. از این تعداد، 3 مانیتور می توانند از رزولوشن 4K و نرخ 60 هرتز برخوردار باشند. برای این منظور داک جدید ساتچی به پورت های HDMI و DisplayPort مجهز شده است. لازم به ذکر است که این داک در مجموع 12 پورت دارد که از مهم ترین آنها می توان به USB-C، اترنت و 7.5W USB اشاره کرد.

اتصال 4 مانیتور با استفاده از داک Satechi Triple 4K Display

داک Triple 4K Display از برند Satechi با بهره بردن از 12 پورتِ به روز، یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی سیستم های چند مانیتوره به شمار می آید. شما می توانید دستگاه میزبان خود را از طریق پورت USB-C به این داک متصل کرده و سپس آن را از طریق این گجت توسعه دهید. در این حالت می توانید دستگاه میزبان خود را با سرعت 100 وات شارژ کنید! علاوه بر این، بر روی این داک یک پورت USB-A نیز تعبیه شده که از آن هم می توان برای اتصال به دستگاه میزبان بهره برد.

داک جدید ساتچی Triple 4K Display از فناوری DisplayLink بهره می برد و به شما این امکان را می دهد تا حداکثر سه مانیتور 4K@60Hz را به سیستم متصل نمایید. البته توجه داشته باشید که برای بهره بردن از این قابلیت، باید نرم افزار مربوط به این قابلیت را بر روی دستگاه میزبان نصب کرده باشید. برای اتصال هم زمان سه مانیتور، می توانید از دو پورت DisplayPort 1.4 و سه پورت HDMI 2.0 موجود بر روی این داک بهره ببرید.

داک Satechi 4K Display در مجموع سه پورت USB 3.0 را به سیستم شما اضافه می کند. هر یک از این پورت ها از پهنای باند 5 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کنند و سرعتی ایده آل در انتقال دیتا را ارائه می دهند. علاوه بر این، یک پورت USB-A 3.1 Gen 2 با قابلیت پشتیبانی از پهنای باند 10 گیگابیت در ثانیه و یک پورت USB-C 3.1 Gen 2 نیز بر روی این داک موجود است. شما می توانید از این پورت های خروجی برای شارژ لوازم جانبی خود با سرعت حداکثر 7.5 وات نیز استفاده کنید.

سایر پورت های داک تایپ سی Satechi 4K Display شامل یک درگاه گیگابیت اترنت و ورودی و خروجی صدا می شود. یک قفل کنسینگتون نیز بر روی این داک تعبیه شده و امنیت آن را به طور کامل تضمین می کند. این داک با انواع گجت های ویندوزی و مک سازگاری دارد و حتی می توان آن را به دستگاه های قدرت گرفته از تراشه های M1 و M2 اپل متصل کرد.

اتصال 4 مانیتور با استفاده از داک Satechi Triple 4K Display

اتصال 4 مانیتور با استفاده از داک Satechi Triple 4K Display

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که داک 12 پورت Satechi Triple 4K Display با ابعاد 191x85x32 میلی متر عرضه شده و تنها 278 گرم وزن دارد. به این ترتیب این داک فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند و به آسانی می توانید آن را با خود حمل کنید. همراه با این گجت یک کابل برق DC/20V با توان 130 وات نیز عرضه می شود.

قیمت داک USB-C ساتچی Triple 4K Display برای عرضه در آمریکا 299.99 دلار است. این محصول جدید ظرف هفته های آتی در اروپا، بریتانیا و استرالیا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: notebookcheck