تاکنون خبرهای زیادی در رابطه با گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شده است و علی رغم اینکه این گوشی زیبا هنوز روانه بازار نشده است؛ تصاویری از قاب‌های منحصرد به فرد آن به بیرون درز کرده‌اند. با توجه به این تصاویر، به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد به همراه Galaxy Z Flip 3، تعدادی قاب محافظ را هم در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش برساند تا علاوه بر محافظت از خود گوشی در برابر ضربه‌ها و صدمات احتمالی، ظاهر زیباتری نیز به آن ببخشد. 

بر اساس گزارشات وب سایت 91Mobiles، سامسونگ قاب‌های گوشی گلکسی زد فولد 3 را به سه شکل چرمی، شفاف و سیلیکونی روانه بازار می‌کند. سامسونگ مدت‌هاست در طراحی بسیاری از قاب‌های محافظ گوشی‌های خود از چرم استفاده کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که برای قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3 نیز از این ماده استفاده کرده تا بار دیگر طراحی چشمگیری را خلق کند. علاوه بر قاب چرمی، سامسونگ قصد دارد قاب‌هایی از جنس سیلیکون نیز برای این گوشی تولید کند. قاب‌های سیلیکونی با دو آویز متفاوت طراحی می‌شوند که یکی از آن‌ها از یک حلقه روی بخش پشتی خود و دیگری نیز از یک بند بزرگ به جای حلقه بهره می‌برد. این طراحی منحصر به فرد موجب آسان‌تر نگه داشتن گوشی موبایل در حالت تا شده می‌شود. در واقع کاربران زیادی سیلیکون را به چرم ترجیح می‌دهند، بنابراین استفاده از آن ایده‌ی خوبی جهت تنوع بخشیدن به قاب‌ها خواهد بود.

تصاویری از قاب های گوشی Galaxy Z Flip 3 لو رفت!

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که دوست دارید بدنه‌ی پشتی گوشی معلوم باشد، باید بگوییم که سامسونگ یک قاب شفاف را نیز برای محافظت از گوشی Galaxy Z Flip 3 طراحی کرده است . با این حال دیگر نگران مخفی شدن رنگ‌های خاص بدنه گوشی خود نمی‌باشید.

از آن جا که گوشی هوشمند Galaxy Z Flip 3، تاشو است و تنها یک قسمت لولا مانند در وسط آن وجود دارد، بنابراین قاب‌های محافظ این گوشی از دو قسمت مجزای بالایی و پایینی تشکیل می‌شوند. وب سایت 91Mobiles به منابع صنعت اشاره کرده و گزارش داده است که قاب‌های Samsung Galaxy Z Flip 3 در رنگ های آبی، بنفش و زرد در دسترس خواهند بود. رندرهای منتشر شده توسط نشریه نشان می‌دهد که آن‌ها دارای یک قسمت مستطیل شکل در بالا برای تنظیم دوربین دوگانه و صفحه نمایش 1.9 اینچی ثانویه هستند. همچنین یک حفره کوچک برای فلش LED نیز بر روی این قاب‌ها وجود دارد. لازم به ذکر است که دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست این گوشی سامسونگ قرار گرفته است.

تصاویری از قاب های گوشی Galaxy Z Flip 3 لو رفت!

روزهای گذشته، سامسونگ تأیید کرد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked را در 11 آگوست میزبانی می‌کند و دو گوشی تاشو جدید را معرفی خواهد کرد. با این حال، می‌توان حدس زد که دو گوشی زیبا و هیجان انگیز Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 به زودی روانه‌ی بازار می‌شوند. طراحی تاشو قوی و سخت افزار ارتقا یافته گوشی هوشمند Galaxy Z Flip 3 در رنگ‌های کرم، آبی تیره، خاکستری، سبز، اسطوخودوسی، صورتی روشن، فانتوم مشکی و سفید چشم نوازی می‌کند.

در انتها باید بگوییم که گلکسی زد فلیپ 3 به همراه زد فولد 3، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 2، در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) رسما رونمایی می‌شوند.

منبع: gadgets.ndtv