اپلیکیشن سامسونگ SmartThings یکی از بزرگترین اکوسیستم ها برای اتصال دستگاه های مختلف و هوشمند سازی منازل است. در واقع این اپلیکیشن یک کنترل از راه دور کارآمد است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید دستگاه های هوشمند منزلتان را مدیریت کنید. به عنوان مثال با استفاده از این اپلیکیشن می توانید چراغ های خانه را وقتی بیرون از منزل هستید خاموش یا روشن کنید یا درب پارکینگتان را باز کنید! اپلیکیشن سامسونگ SmartThings با هزاران دستگاه هوشمند (شامل محصولات برندهای آمازون، Phillips Hue، Ring و Sonos) سازگار است و کارایی بالایی دارد. اکنون کاربران می توانند این اپلیکیشن را بر روی سیستم عامل ویندوز 10 نصب کرده و وسایل هوشمند منزلشان را از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ خود کنترل کنند. اپلیکیشن سامسونگ SmartThings اخیراً بر روی مایکروسافت استور برای دانلود قرار گرفته است.

اپلیکیشن سامسونگ SmartThings هم اکنون بر روی ویندوز 10 قابل استفاده است

سامسونگ اعلام کرده است که اپلیکیشن SmartThings به صورت پیش فرض بر روی لپ تاپ های ویندوزی Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 نصب خواهد بود. اما به نظر نمی رسد که این اپلیکیشن فقط مختص این لپ تاپ ها نخواهد بود. درست است که اپلیکیشن SmartThings برای لپ تاپ های سری Galaxy Book بهینه شده است، اما این اپ بر روی تمامی دستگاه های مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 قابل استفاده خواهد بود. به عنوان مثال شما هیچ مشکلی برای نصب آن بر روی Huawei MateBook X Pro نخواهید داشت.

اگرچه اکثر لوازم خانگی هوشمند اپلیکیشن مدیریتی اختصاصی خود را دارند، اما Samsung SmartThings می تواند اتوماسیون کنترل این لوازم را به سطح بالاتری ارتقا دهد. به عنوان مثال شما می توانید از طریق این اپلیکیشن دستگاه های ساخت برندهای مختلف را به یکدیگر مرتبط سازید و ویژگی های مختلف آنها را به صورت یکجا از طریق یک رابط کاربری ساده کنترل کنید! همچنین اگر یکی از دستگاه های Galaxy خود را گم کنید، می توانید از این اپلیکیشن برای پیدا کردن آن بهره ببرید. به این ترتیب پیش بینی می شود که کاربران ویندوز 10 استقبال بالایی از اپلیکیشن سامسونگ SmartThings به عمل آورند! باید به این نکته هم اشاره کنیم که این اپلیکیشن با Cortana (دستیار صوتی ویندوز 10) سازگار است. بنابراین شما می توانید دستورهای صوتی مورد نظر خود را به کورتانا اعلام کنید تا بر روی این اپلیکیشن اجرا شوند. این ویژگی نقش زیادی در سریع تر و راحت تر انجام شدن کارهای شما دارد. لازم به ذکر است اپلیکیشن سامسونگ SmartThings با دستیارهای صوتی محبوب آمازون و گوگل، یعنی الکسا و Google Assistant، نیز سازگار است و تمام نیازهای شما در این زمینه را به خوبی هر چه تمام تر برطرف می کند.

اپلیکیشن Quick Share یکی دیگر از اپلیکیشن های سامسونگ است که اخیراً بر روی مایکروسافت استور قرار گرفته است؛ اما این اپلیکیشن به صورت اختصاصی برای لپ تاپ های Galaxy Books طراحی شده و از ماه می 2021 (اردیبهشت و خرداد 1400) عرضه شده است. مطابق با گزارش کاربران، اپلیکیشن Quick Share بر روی دستگاه هایی به جز گلکسی بوک قابل نصب نیست.

منبع: windowscentral