سرانجام سامسونگ اولین تلویزیون های WOLED خود را که در آنها از پنل های ساخت LG Display استفاده شده است، به بازارهای اروپایی آورده است. این تلویزیون های با کیفیت در دو مدل S89C و S91C عرضه شده اند که هر یک از آنها دارای سایز 77 و 83 اینچ هستند. به این ترتیب در مجموع چهار تلویزیون اولد سامسونگ در بازار اروپا توزیع شده است. بیایید با مشخصات این محصولات جدید بیشتر آشنا شویم.

تلویزیون سامسونگ S89C با مدل نامبر QE77S89C برای نسخه 77 اینچ و مدل نامبر QE83S89C برای نسخه 83 اینچ راهی بازار شده اند. در طرف مقابل مدل نامبر نسخه های 77 و 83 اینچ تلویزیون سامسونگ S91C به ترتیب QT77S91C و QT83S91C اعلام شده است. قیمت این دستگاه ها متناسب با کشور محل توزیع، متفاوت است. بهتر است برای اطلاع از این موضوع به وب سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنید.

مشخصات تلویزیون های جدید سامسونگ

مشخصات و ویژگی های تلویزیون های سامسونگ S89C & S91C WRGB OLED

این دو تلویزیون در بسیاری از مشخصات فنی با یکدیگر مشابه هستند. از جمله این مشخصات می توان به پشتیبانی از HLG، HDR10+، HDR10+ Adaptive و HDR10+ Gaming اشاره کرد. همچنین این تلویزیون ها 100 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهند و موفق به دریافت گواهینامه Pantone Validated شده اند. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت رنگ عالی این تلویزیون ها اطمینان داشت.

علاوه بر پشتیبانی از HDR10+ برای گیمینگ، تلویزیون های سامسونگ S89C و S91C با فناوری AMD FreeSync Premium هم سازگاری دارند. همچنین این تلویزیون ها از زمان پاسخ دهی 0.1 میلی ثانیه (GtG) و نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز برخوردارند. این مشخصات سبب می شوند تا تصویر در هنگام جابجایی های سریع به هیچ عنوان با مات شدن یا سایه دار شدن مواجه نشود و بتوانید یک گیم پلی روان و جذاب را تجربه کنید.

تلویزیون های 77 و 83 اینچ جدید سامسونگ به مجموعه ای از پورت های کاربردی مجهز است که از میان آنها می توان به یک خروجی اپتیکال صدا، یک درگاه اترنت و سه پورت USB Type-A اشاره کرد. همچنین این تلویزیون ها دارای 4 پورت HDMI 2.1 با قابلیت پشتیبانی از HFR و VRR هستند. امکانات ارتباط وایرلس این دستگاه ها نیز شامل وای فای 5، قابلیت وای فای دایرکت، Wireless DeX، DLNA، ایر پلی 2، میراکست، مالتی ویو، اسمارت ویو و بلوتوث 5.2 می شود.

مشخصات تلویزیون های جدید سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ S89C و S91C از یک پردازندۀ عصبی کوانتوم جدید قدرت می گیرند و از قابلیت ارتقای وضوح تصویر به 4K برخوردارند. در زمینه صدا باید گفت که این تلویزیون ها به اسپیکر 40 وات 2.1 کاناله مجهزند و از صدای وایرلس دالبی اتموس پشتیبانی می کنند. سایر امکانات صوتی این تلویزیون ها شامل پشتیبانی از Q-Symphony 2.0، آمپلی فایر Active Voice، قابلیت Adaptive Sound Plus و Object Tracking Sound Lite می شود.

ریموت کنترل تلویزیون های اولد جدید سامسونگ از قابلیت شارژ نوری برخوردار است. به عبارت دیگر شما می توانید این ریموت کنترل را با نور موجود در محیط شارژ کنید یا آن را در معرض امواج رادیویی قرار دهید. همچنین امکان شارژ آن با کابل USB Type C برای شما فراهم است.

مشخصات تلویزیون های جدید سامسونگ

سایر امکانات تلویزیون های اولد جدید سامسونگ شامل موارد زیر می شوند:

•    Alexa Voice Assistant
•    Bixby Voice Assistant
•    Game Bar
•    Google Assistant
•    Samsung Gaming Hub
•    Samsung Health
•    Samsung TV Plus
•    SmartThings
•    SmartThings Hub
•    Super Ultrawide GameView

هر دو تلویزیون 77 و 83 اینچ ظاهری مدرن و قاب هایی باریک دارند و استفاده از آنها جلوه ای جذاب به دکوراسیون منزل یا محل کار شما می دهد. پیش بینی می شود ساکنین کشورهای اروپایی استقبال فوق العاده ای از این تلویزیون ها به ارمغان آورند.

منبع: gizmochina