اپلیکیشن های خبری اختصاصی روز به روز در حال محبوب تر شدن هستند. این برنامه ها از رویکردی کاربر محور برای ارائه اخبار پیروی می کنند و اخبار روز را متناسب با نیازها و اولویت های در حال تغییر مخاطبان امروزی پوشش می دهند. در گذشته افراد از روش های سنتی مانند روزنامه یا بخش های خبری تلویزیون از اخبار روز مطلع می شدند؛ اما امروزه با توسعه رسانه دیجیتال، افراد انتظار دارند تا بتوانند خبرها را به شکل شخصی سازی شده تری مشاهده کنند و جدیدترین اخبار روز را به صورت لحظه ای بر روی گوشی موبایلشان ببینند. اپلیکیشن های خبری اختصاصی با ارائه محتوای دستچین شده بر اساس علایق، موقعیت مکانی و عادات مطالعه کاربر، این انتظارات را برآورده می کنند.

عرضه اپلیکیشن سامسونگ نیوز

اپلیکیشن های خبری امکانات دیگری را هم در اختیار کاربر قرار می دهند. به عنوان مثال می توان آنها را تنظیم کرد تا به محض انتشار یک خبر جدید، کاربر در قالب نوتیفیکیشن از آن مطلع شود. همچنین این اپلیکیشن ها از قابلیت های مطالعه آفلاین و ادغام با شبکه های اجتماعی نیز برخوردارند و دسترسی افراد به موضوعات ترند شده را آسان تر می کنند. این موضوعات باعث شده تا غول های دنیای تکنولوژی مانند اپل و سامسونگ، به فکر عرضه اپلیکیشن خبری اختصاصی خود بیفتند!

در همین راستا سامسونگ به تازگی از Samsung News رونمایی کرده است. این اپلیکیشن به منظور پاسخگویی به تقاضای فزاینده دریافت اخبار بر روی گوشی های هوشمند معرفی شده است و تمامی اخبار روزمره را در قالب یک پلتفرم کامل و یکپارچه در اختیار کاربر قرار می دهد. اپلیکیشن سامسونگ نیوز از بخش هایی مانند خلاصه اخبار روز و نیوز فید گزینش شده برخوردار است و کاملاً قابل شخصی سازی است.

عرضه اپلیکیشن سامسونگ نیوز

کاربران با استفاده از اپلیکیشن سامسونگ نیوز می توانند به مراجع خبری معتبر و تضمین شده مانند سی ان ان، فاکس نیوز، HuffPost، Politico، رویترز، USA TODAY و... دسترسی پیدا کنند. منابع خبری این اپلیکیشن گستردگی و تنوع بالایی دارد و کاربر می تواند تنها با چند لمس ساده بر روی صفحه نمایش گوشی خود به تمامی آنها دسترسی یابد.

خلاصه اخبار روز هر روز صبح و شب در سامسونگ نیوز قرار می گیرد و کاربران می توانند عناوین سرخط اخبار را در این بخش مشاهده کنند. همچنین امکان اتصال نیوز فید برندهای همکار سامسونگ با این اپ وجود دارد.

تلفیق اخبار و پادکست، یک ایده جذاب به نظر می رسد!

اما امکانات سامسونگ نیوز در همین حد خلاصه نمی شود! این اپلیکیشن دارای یک تب ‘following’ است که به کاربران اجازه می دهد تا نحوه نمایش اخبار را مطابق با سلایق خود شخصی سازی کنند. ضمن اینکه این اپلیکیشن امکان دسترسی کاربران به پادکست های مورد علاقه شان را فراهم می آورد. این ویژگی سامسونگ نیوز را به یک پلتفرم اخبار و پادکست چند منظوره تبدیل کرده است!

عرضه اپلیکیشن سامسونگ نیوز

سامسونگ نیوز به عنوان آپدیت اپلیکیشن Samsung Free عرضه شده است و در مرحله اول، برای کاربران ساکن آمریکا در دسترس قرار گرفته است. سایر کاربران می توانند با مراجعه به گلکسی استور، این اپلیکیشن خبری را دانلود کنند.

منبع: gizmochina