شرکت سامسونگ جزو برترین و معتبرترین تولید کنندگان انواع مختلف مانیتور در دنیا بوده و در کنار برندهای معتبر دیگر (ایسر، ایسوس، ال جی، گیگابایت و ...) با قصد برطرف سازی نیاز کاربران اقدام به طراحی و تولید دستگاه های دیجیتال می کنند! لازم به ذکر است که نمایشگرهای برند سامسونگ بالاترین کیفیت در نمایش تصویر را داشته و یک سر و گردن بالاتر نسبت به سایر برندهای موجود در بازار هستند. در این مقاله با معرفی یکی از نمونه مانیتورهای باکیفیت و مناسب در کنار شما خواهیم بود که می تواند نیاز اکثر کاربران را برطرف سازد. مانیتور مد نظر ما با عنوان LS22SF350 عرضه بازارهای جهانی شده است. سامسونگ در ساخت این مدل مانیتور از طراحی کم ضخامت، پنل یک تکه، فناوری های کاربردی، زاویه دید مناسب، قابلیت تنظیم جهت مصرف کم انرژی، کیفیت مناسب تصاویر ارائه شده و ... استفاده کرده است. با وجود ویژگی های ذکر شده می توان گفت که کاربر با استفاده از این مانیتور علاوه بر رفع نیازهای خود می تواند به انجام بازی های ویدئویی نیز بپردازد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور LS22SF350 سامسونگ خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

محیط کاری لذت بخش با مانیتور LS22SF350 سامسونگ!

طراحی و ساخت مانیتور سامسونگ مدل LS22SF350!

ضخامت کم بدنه از ویژگی های مهم و مثبتی است که SAMSUNG در طراحی و ساخت مانیتور LS22SF350 مورد استفاده قرار داده است. ساختار هنرمندانه نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت سامسونگ در طراحی و ساخت این مدل از مانیتور مورد استفاده قرار داده و ترکیب این دو ویژگی با یکدیگر منجر به درک بهتر قوه بینایی انسان نسبت به تصاویر در حال پخش خواهد شد. پایه نیز از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل مانیتور محسوب می شود که جهت ایجاد شرایط ایده آل دید کاربر نسبت به صفحه نمایش اضافه شده است. بدنه این مانیتور از مواد باکیفیت و مرغوب بوده که می تواند در برابر ضربات احتمالی و حتی سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. رنگ مات و کیفیت مواد استفاده شده در این مانیتور سامسونگ نیز می تواند احساس دستیابی به یک مانیتور مدرن را به شما القا کند! پورت های کاربردی نیز در مانیتور تعبیه شده تا کاربر برای برقراری ارتباط با هیچ چالشی روبرو نشود! ابعاد مناسب فضای زیادی از میز کار کاربر اشغال نکرده و با توجه به وزن قابل قبولی که در اختیار دارد توانسته قابلیت حمل و نقل آسان را برای کاربر فراهم سازد! لازم به ذکر است که پنل پشتی مانیتور LS22SF350 به صورت مدرن طراحی شده تا زیبایی مانیتور را بیش از پیش بیشتر کند.

طراحی و ساخت مانیتور سامسونگ مدل LS22SF350!

برخورداری از پورت های کاربردی و قابلیت ارائه تصاویر باکیفیت!

شرکت SAMSUNG به منظور برقراری ارتباط مانیتور LS22SF350 از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت سامسونگ استفاده شده شامل 1 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت D-SUB می شود. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. این مدل از مانیتور شرکت سامسونگ دارای روشنایی 200 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه مناسب نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور LS22SF350 سامسونگ از پنل TN در سایز 22 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته و کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. در ضمن سامسونگ به لطف استفاده از پنل TN توانسته میزان کنتراست استاتیک مانیتور را به 1000:1 برساند و قادر باشد نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش دهد! با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1200) پیکسل لذت ببرید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 5 میلی ثانیه ای که مانیتور LS22SF350 در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. از دیگر ویژگی های این مدل مانیتور نیز می توان به نرخ به روز رسانی برابر با 60 هرتز اشاره کرد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 160 درجه ای عمودی اشاره کرد. این مقدار از زاویه دید شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید!

محیط کاری لذت بخش با مانیتور LS22SF350 سامسونگ!

دارای فناوری های کاربردی!

از دیگر ویژگی های مهم این مدل مانیتور می توان به فناوری های متنوع و متعدد اشاره کرد. فناوری های استفاده شده علاوه بر بالا بردن میزان کیفیت، وظیفه محافظت از چشمان کاربر را نیز بر عهده دارند. از فناوری های موجود در مانیتور LS22SF350 سامسونگ می توان به فناوری Flicker Free، Samsung MagicUpscale، Samsung MagicBright، Eco Saving Plus و Eye Saver Mode اشاره کرد.

  • Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور محسوب می شود که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • Eye Saver Mode: این فناوری وظیفه کاهش میزان خستگی چشم را بر عهده داشته و با توجه به قابلیت کاهش میزان منتشر شدن نورهای آبی، علاوه بر خستگی می تواند از آسیب دیدن چشمان کاربر نیز جلوگیری کند! لازم به ذکر است که نورهای آبی ساطع شده از مانیتور می توانند موجب تحریک پذیری بیشتر شبکیه چشم نسبت به طول موج های رنگی شوند!
  • Eco Saver Plus: این فناوری با تنظیم خودکار میزان روشنایی صفحه که بر اساس درخشندگی محتوا تنظیم می شود اقدام به صرفه جویی انرژی مانیتور خواهد کرد!

منبع: samsung