از برترین مانیتورهای شرکت سامسونگ که می تواند علاوه بر کیفیت بالای تصویر، زیبایی محیط و سیستم را برای کاربر به ارمغان بیاورد می توان به مدل LF27T350FHMXUE اشاره کرد. این مدل مانیتور سامسونگ با توجه به برخورداری از حاشیه های ناچیزی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا بدون کوچک ترین حواس پرتی به تماشای محتوای مد نظر خود مشغول شود! سامسونگ در ساخت این مدل مانیتور از پنل 27 اینچی IPS، میزان روشنایی و کنتراست مناسب، زاویه دید 178 درجه ای، فناوری های پیشرفته به همراه پورت های متعدد استفاده کرده است. با وجود نرخ تازه سازی 75 هرتزی می توان مطمئن شد که تصاویر با حالت کاملا روان پخش خواهد شد. از ویژگی های مثبت استفاده شده در LF27T350FHMXUE می توان به حالت گیمینگ اشاره کرد که به منظور تنظیم خودکار مانیتور اضافه شده تا کاربر از بالاترین کیفیت تصاویر بهره مند شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از مانیتور شرکت SAMSUNG خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

 

بررسی مانیتور سامسونگ LF27T350FHMXUE

دارای وضوح و دقت فوق العاده!

از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که عکاسان، گیمرها و یا ادیتورهای حرفه ای در هنگام انتخاب مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور LF27T350FHMXUE سامسونگ یکی از نمونه مانیتورهایی محسوب می شود که قادر است محتوا را با بالاترین دقت و وضوح به نمایش دربیاورد. قابلیت ها و ویژگی های متعدد این مدل مانیتور به این چند مورد ختم نشده و با توجه به بهره مندی از رزولوشن مناسب می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات همراه با عمقی فوق العاده را به معرض نمایش دربیاورد. میزان وضوح مانیتور LF27T350FHMXUE برابر با (1920x1080) پیکسل بوده و می تواند تصاویری با کیفیت FHD را برای نمایش فراهم سازد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 5 میلی ثانیه ای که مانیتور LF27T350FHMXUE در اختیار دارد قادر خواهید بود جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح مناسب و بدون تار شدن مشاهده کنید.

از ویژگی های مهم این مدل مانیتور می توان به برخورداری از زاویه دید 178 درجه ای (عمودی و افقی) و پنل 27 اینچی از نوع IPS اشاره کرد. پنل به کار رفته در این مدل مانیتور می تواند تصاویر با وضوح بالا همراه با رنگ های صحیح و واقعی را در هر زاویه به نمایش دربیاورد. زاویه 178 درجه ای (عمودی و افقی) نیز به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در هر زاویه از اتاق قادر باشید تصاویری با جزئیات کامل همراه با کیفیت 1080p را تماشا کنید. این مدل از مانیتور شرکت سامسونگ دارای روشنایی برابر با 250cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد.

 

بررسی مانیتور سامسونگ LF27T350FHMXUE

راه های ارتباطی و فناوری های کاربردی!

SAMSUNG جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور 27 اینچ LF27T350FHMXUE خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل یک عدد پورت D-Sub و یک عدد پورت HDMI 1.4 می شود! مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت D-SUB نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. شرکت سامسونگ به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از حالت های مختلف و فناوری های مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور LF27T350FHMXUE شامل فناوری Eco Saving Plus، Eye Saver Mode، Flicker Free، Game Mode، Image Size، FreeSync و Off Timer Plus می شود.

FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

Flicker Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

FreeSync: فناوری FreeSync  وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

Eye Saver Mode: این فناوری وظیفه کاهش میزان خستگی چشم را بر عهده داشته و با توجه به قابلیت کاهش میزان منتشر شدن نورهای آبی، علاوه بر خستگی می تواند از آسیب دیدن چشمان کاربر نیز جلوگیری کند! لازم به ذکر است که نورهای آبی ساطع شده از مانیتور می توانند موجب تحریک پذیری بیشتر شبکیه چشم نسبت به طول موج های رنگی شوند!

Eco Saving Plus: : این فناوری با تنظیم خودکار میزان روشنایی صفحه که بر اساس درخشندگی محتوا تنظیم می شود اقدام به صرفه جویی انرژی مانیتور خواهد کرد!

Game Mode: این حالت به کاربر این امکان را می دهد تا با فعال سازی آن هنگام انجام بازی های ویدئویی از اجرای ناخواسته منوی استارت ویندوز جلوگیری کرده باشد!

 

بررسی مانیتور سامسونگ LF27T350FHMXUE

نرخ تازه سازی و کنتراست مناسب!

مانیتور سامسونگ LF27T350FHMXUE با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 75 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! سامسونگ به لطف استفاده از پنل 27 اینچی IPS توانسته میزان کنتراست مانیتور را به 1000:1 (در حالت تایپیکال) و Mega  (در حالت داینامیک) رسانده تا قادر باشد نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش دهد! طراحان مانیتور ال ای دی LF27T350FHMXUE جهت به تصویر کشیدن تصاویر به صورت زنده و جذاب از قابلیت هایی همچون ارائه طیف های رنگی 97 درصدی NTSC (CIE 1976) و پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ استفاده کرده اند! در آخر باید به این نکته اشاره کرد که این مدل مانیتور از ابعادی برابر با 612.1x495.7x232 میلی متر (با پایه) و وزنی برابر با 3.4 کیلوگرم (با پایه) برخوردار است!

بررسی مانیتور سامسونگ LF27T350FHMXUE

منبع: samsung