سامسونگ تغییری در مشخصات باتری گوشی گلکسی زد فولد 4 نسبت به نسل قبلی انجام نداده و در نسل جدید گوشی تاشوی خود نیز از همان باتری قدیمی 4400 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است و البته که در بسته بندی این گوشی شارژر قرار داده نشده است! گوشی زد فولد 4 از همان سرعت شارژ باسیم 25 وات گوشی فولد 3 پشتیبانی می کند، اما سرعت شارژ وایرلس آن به 15 وات ارتقا پیدا کرده است. به هر حال، اگر می خواهید تا از بالاترین سرعت در شارژ گوشی Z Fold 4 بهره مند شوید، باید از یک شارژر سازگار با این گوشی تاشو استفاده کنید! برخی از این شارژرها را در این مطلب و برخی دیگر را در مقاله بهترین شارژر برای گوشی گلکسی زد فولد 4 بخش اول به شما معرفی کرده ایم؛ چنانچه قصد آشنایی با این شارژرها را دارید با ما همراه باشید.

شارژر دیواری تایپ سی 3 پورت باسئوس با توان 65 وات – قابلیت شارژ همزمان سه گوشی!

شارژر دیواری تایپ سی 3 پورت باسئوس با توان 65 وات – قابلیت شارژ همزمان سه گوشی!

محصولات باسئوس هم ارزان و هم با دوام هستند و به همین دلیل محبوبیت بالایی دارند. در میان محصولات این شرکت، شارژر دیواری 65W 3-Port Foldable USB-C از بهترین انتخاب ها برای شارژ گوشی گلکسی زد فولد 4 به حساب می آید. این شارژر به دو پورت USB-C و یک پورت USB-A بهره می برد و از فناوری های فست شارژ QC 3.0 و PD پشتیبانی می کند. شما می توانید علاوه بر گوشی تا شوی سامسونگ، گوشی های دیگر از سایر برندها را نیز به این شارژر متصل کنید. در ضمن دو شاخه این مدل هم تاشو است که سهولت حمل و جابجایی آن را بیشتر می کند.

شارژر وایرلس سامسونگ مدل 15W Wireless Duo – با یک تیر دو نشان!

شارژر وایرلس سامسونگ مدل 15W Wireless Duo – با یک تیر دو نشان!

اگر می خواهید تا به بالاترین سرعت شارژ وایرلس گوشی زد فولد 4 دست پیدا کنید، چه انتخابی بهتر از شارژر وایرلس اورجینال سامسونگ؟! این شارژر سرعت عالی 15 وات را ارائه می دهد و دارای دو جایگاه شارژ است! به عبارت دیگر شما می توانید یک دستگاه دیگر (به عنوان مثال گلکسی بادز 2 پرو) را نیز در کنار گلکسی زد فولد 4 با آن شارژ کنید. این یعنی یک تیر و دو نشان! در مجموع می توان گفت این شارژر از بهترین شارژرهای وایرلس مناسب گوشی های تاشوی سامسونگ است.

شارژر تایپ سی باسئوس PowerCombo با توان 100 وات – نهایت قدرت!

شارژر تایپ سی باسئوس PowerCombo با توان 100 وات – نهایت قدرت!

شارژر 100 وات PowerCombo در واقع یک پایگاه شارژ گالیوم نیترید از برند باسئوس است که به پورت های متعدد و پر سرعت به همراه یک کابل بلند و زیبا مجهز شده است! شما می توانید گوشی گلکسی زد فولد 4 خود را به سادگی با آن شارژ کرده و چند دستگاه دیگر را نیز به صورت هم زمان به این شارژر اتصال دهید. در کل این شارژر قدرتمند برای کسانی که زیاد مسافرت می روند یا به شارژ گوشی خود در طول روز زیاد نیاز پیدا می کنند از بهترین گزینه هاست.

شارژر فندکی Elecjet 63W Total PD PPS – شارژ گوشی در ماشین

شارژر فندکی Elecjet 63W Total PD PPS – شارژ گوشی در ماشین

گوشی شما فقط زمانی که در خانه هستید به شارژ شدن نیاز پیدا نمی کند! گاهی ممکن است در حین رانندگی متوجه شوید شارژ گوشی تان تمام شده است! با شارژر فندکی Elecjet 63W Total PD PPS می توانید فناوری فست شارژ سامسونگ را به درون خودروی خود آورده و به سرعت ایده آل 25 وات برای شارژ گلکسی زد فولد 4 دست پیدا کنید. این گوشی دو پورته است و از شارژدهی همزمان به دو دستگاه مختلف پشتیبانی می کند.

منبع: androidcentral