اگرچه سامسونگ در ساخت گوشی Galaxy Z Fold 3 از جدیدترین متریال PET استفاده کرده و این گوشی را به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی کرده، اما به هر حال این دلیل نمی شود که در استفاده از این گوشی موبایل اندرویدی دقت کافی را به خرج ندهید! سامسونگ کاور صفحه نمایش این گوشی را نیز ارتقا داده تا برای بهره بردن از رفرش ریت 120 هرتزی نمایشگر مشکلی نداشته باشید. اگر می خواهید تا از صفحه نمایش گوشی گلکسی Z Fold 3 خود محافظت کنید و در عین حال از بالاترین پتانسیل های فنی آن بهره مند شوید، بهتر است از یکی از محافظ های صفحه نمایش زیر بر روی آن استفاده کنید!

محافظ صفحه نمایش Olixar Screen Protector

محافظ صفحه نمایش Olixar Screen Protector

این محافظ صفحه نمایش از برند Olixar از صفحه نمایش داخلی گوشی گلکسی Z Fold 3 به بهترین شکل محافظت می کند. این محافظ به یک روکش اولئوفوبیک ضد خش مجهز است و به طور کامل از خط و خش افتادن بر روی صفحه نمایش این گوشی جلوگیری می کند. همچنین این محافظ ضخامت فوق باریکی دارد و هیچ گونه خللی در هنگام کار با صفحه نمایش با کیفیت این گوشی تاشو ایجاد نمی کند.

محافظ صفحه نمایش Ringke Film Screen

محافظ صفحه نمایش Ringke Film Screen

برند Ringke بیشتر به خاطر تولید قاب های محافظ گوشی شناخته می شود، با این وجود این شرکت برخی از با کیفیت ترین محافظ های صفحه نمایش را نیز راهی بازار کرده است. این محافظ ها که از نوع Film Screen هستند، از متریال PET ساخته شده اند و تمامی سطح صفحه نمایش گوشی را پوشش می دهند. همچنین این محافظ کیفیت ساخت بالایی دارد و در اثر باز و بسته کردن های مکرر گوشی تغییر شکل نخواهد داد.

محافظ صفحه نمایش Whitestone Dome EPU Film

محافظ صفحه نمایش Whitestone Dome EPU Film

محافظ های صفحه نمایش PET زیادی در بازار موجود است که با گذر زمان کیفیت اولیه خود را از دست داده و به سادگی خراشیده می شوند. اگر می خواهید تا با این مشکل مواجه نشوید و مجبور به تعویض مداوم محافظ صفحه نمایش گوشی خود نشوید، می توانید از Whitestone Dome EPU Film استفاده کنید. این محافظ از فناوری ترمیم خودکار بهره می برد و در اثر استفاده مکرر کیفیت خود را از دست نمی دهد. در این پک محافظ هایی برای محافظت از پنل پشتی گوشی نیز قرار دارد.

محافظ صفحه نمایش Ferilinso Flexible TPU Screen Protector

محافظ صفحه نمایش Ferilinso Flexible TPU Screen Protector

این قاب های برند Ferilinso فقط برای محافظت از صفحه نمایش اصلی گوشی Galaxy Z Fold 3 در برابر خط و خش ارائه نشده اند، بلکه از Cover Screen گوشی نیز محافظت می کنند. به علاوه اینکه در پکیج این محصول دو محافظ اضافی نیز وجود دارد که در صورت نیاز می توانید از آنها بدون صرف هزینه اضافی استفاده کنید. این قاب کیفیت ساخت بسیار مناسبی نیز دارد و تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

منبع: androidcentral