همانطور که می دانید رونمایی گوشی تاشوی Galaxy Z Flip 4 چند ماه گذشته رخ داد. این گوشی تاشوی سامسونگ با طراحی ظاهری شناخته شده و معروف و در عین حال مدرنی به بازار عرضه شده و شباهت زیادی به گوشی های قدیمی نوکیا و سونی اریکسون دارد! اما همان گونه که قطعاً مطلع هستید، این گوشی در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین گوشی های تاشوی فعلی است و حتماً باید از آن در برابر حوادث احتمالی محافظت کرد! خوشبختانه قاب های با کیفیت متعددی در بازار موجود است که می توانید از آنها برای محافظت از گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 استفاده کنید. ما برخی از این قاب ها را در این مقاله و تعدادی دیگر را در مقاله بهترین قاب ها برای سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 بخش اول برای شما لیست کرده ایم. جهت مشاهده با ما همراه باشید.

 

قاب محافظ VRS Design Quick Stand Active - قرار دادن عمودی گوشی بر روی میز

قاب محافظ VRS Design Quick Stand Active - قرار دادن عمودی گوشی بر روی میز

پیدا کردن یک قاب برای گوشی گلکسی زد فلیپ 4 که دارای پایه نگهدارنده هم باشد، کمی سخت است. اما برند VRS Design یک قاب با کیفیت با چنین مشخصاتی طراحی کرده است. این قاب که Quick Stand Active نام دارد، یک مدل مستحکم و ضد ضربه است که گوشی ظریف شما را به یک بلوک محکم و یکپارچه تبدیل می کند! پورت ها، صفحه نمایش و لولاهای گوشی شما توسط این قاب در برابر شوک و سقوط محافظت خواهند شد. ضمن اینکه شما می توانید با استفاده از این قاب، گوشی خود را به صورت عمودی بر روی میز قرار دهید. این پایه حتی در هنگام بسته بودن گوشی نیز کاربرد دارد.

قاب محافظ Spigen Tough Armor – هنر جنگ!

قاب محافظ Spigen Tough Armor – هنر جنگ!

قاب Tough Armor از برند Spigen باعث می شود تا گوشی زد فلیپ 4 شما برای نبرد در این دنیای پرمخاطره کاملاً آماده باشد! این قاب استحکام و دوام فوق العاده ای دارد و به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه اختلالی در فرآیند شارژ وایرلس گوشی ایجاد نمی کند! همچنین این قاب ضخامت کمتر و ظاهر ظریف تری نسبت به مدل های ضد ضربه دارد. تنها نقطه ضعف این مدل را می توان مجهز نبودن آن به پایه نگهدارنده دانست.

قاب محافظ Caseology Nano Pop – مانور رنگ ها!

قاب محافظ Caseology Nano Pop – مانور رنگ ها!

قاب های سری نانو پاپ از برند Caseology ظاهری شبیه به قاب های Parallax دارند و تنها تفاوت آنها را می توان در لوکس نبودن آنها دانست! با این وجود این قاب ها در رنگ بندی دوست داشتنی و جذابی ارائه شده اند و به خوبی توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس اگر می خواهید تا لباسی نرم، با کلاس و رنگارنگ را بر تن گوشی زد فلیپ 4 خود کنید، قاب های سری نانو پاپ از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

قاب محافظ Speck Presidio Perfect Clear – کاملاً شفاف و ترنسپرنت

قاب محافظ Speck Presidio Perfect Clear – کاملاً شفاف و ترنسپرنت

برند Speck به دلیل ثباتی که در کیفیت داشته، توانسته به یکی از برندهای محبوب برای کاربران تبدیل شود. قاب Presidio Perfect Clear نیز یکی از مدل های پرطرفدار این برند است که از خاصیت از بین بردن جرم و آلودگی بهره می برد. این قاب به صورت کاملاً شفاف طراحی شده و بدنه گوشی شما را از نگاه ها مخفی نمی کند! ضمن اینکه این قاب یکی از بهترین مدل ها از لحاظ عملکرد مکانیزم لولاها است و انعطاف فوق العاده ای دارد.

قاب محافظ Chostek Covert – سبک مانند یک پر!

قاب محافظ Chostek Covert – سبک مانند یک پر!

برند Ghostek در طراحی و ساخت قاب های شفاف تبحر خاصی دارد! قاب Covert برای گوشی گلکسی زد فلیپ 4 از این برند دارای حاشیه های رنگی و برآمده است و بدنه آن به صورت شفاف طراحی شده است. در ساخت قسمت شفاف بدنه این قاب نیز از متریال مقاوم در برابر زرد شدن استفاده شده است. لازم به ذکر است با وجود اینکه این قاب استحکام بالایی دارد، اما وزن آن زیاد نیست و باعث سنگین شدن گوشی نمی شود.

منبع: androidcentral