سری Galaxy Watch 6 نسل آینده ساعت های هوشمند سامسونگ را تشکیل می دهند و به احتمال زیاد در حوالی ماه آگوست 2023 (مرداد 1402) به طور رسمی از آنها رونمایی خواهد شد. اکنون چند عکس جدید از این ساعت ها منتشر شده که انتظار می رود متعلق به مدل Watch 6 Classic باشد. بیاید به این عکس ها نگاهی بیندازیم و آنها را دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6 Classic

جدیدترین عکس های ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک از جانب یکی از افشاگران مطرح توییتری به نام OnLeaks منتشر شده و توسط وب سایت معتبر MySmartPrice پوشش داده شده است. با مشاهده این رندرها می توان به ظاهر سنتی و کلاسیک این ساعت هوشمند و صفحه نمایش دایره ای آن پی برد. همچنین به نظر می رسد که سامسونگ مجدداً با این سری، قاب چرخان را به ساعت های هوشمند پرچم دار خود بازگردانده است.

بر اساس پستی که OnLeaks در توییتر قرار داده، Galaxy Watch 6 Classic به عنوان مدل جانشین مستقیم Galaxy Watch 5 Pro به بازار خواهد آمد. سامسونگ پس از اینکه در نام گذاری ساعت های سال گذشته خود پسوند “Classic” را حذف کرده بود (به دلیل جلب توجه بیشتر به مدل Watch 5 “Pro”)، اکنون قصد دارد تا مجدداً از این کلمه در ساعت های جدید خود استفاده کند. آخرین باری که شاهد عرضه یک مدل Classic در ساعت های هوشمند سامسونگ بودیم، به سری گلکسی واچ 4 و مدل Galaxy Watch 4 Classic باز می گردد.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6 Classic

با نگاه دقیق تر به رندرهای جدید گلکسی واچ 6 کلاسیک، می توان شباهت های زیادی با مدل گلکسی واچ 4 کلاسیک مشاهده کرد. قاب های اطراف صفحه نمایش این گجت برجسته به نظر می رسند و در کناره سمت راست بدنه آن دکمه های سنتی Home و Back دیده می شود. در سمت چپ بدنه این ساعت هیچ گونه برآمدگی یا دکمه ای دیده نمی شود.

در حالیکه پیش بینی می شد که بند گلکسی واچ 6 دارای خاصیت مغناطیسی باشد، اما به احتمال زیاد گزینه های دیگری برای بندهای سازگار با این ساعت نیز ارائه خواهد شد. به هر حال به جز عکس های منتشر شده از این ساعت هوشمند، فعلاً مرجع دیگری برای استناد به آن وجود ندارد و تا منتشر شدن عکس های بعدی، نمی توان در مورد ویژگی های جدید این محصول اظهار نظر قاطعی انجام داد!

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6 Classic

علاوه بر مشخصات ظاهری و فیزیکی، برخی مشخصات فنی گلکسی واچ 6 نیز لو رفته است. بر اساس این اطلاعات، این ساعت هوشمند احتمالاً نسبت به قبل صفحه نمایش بزرگتری (در حدود سایز 1.47 اینچ) خواهد داشت. همچنین صفحه نمایش این ساعت هوشمند از نوع امولد است و از رزولوشن 470x470 پیکسل پشتیبانی می کند. سامسونگ به احتمال زیاد در گلکسی واچ 6 از یک نسخه جدید و ارتقا یافته از تراشه اگزینوس استفاده می کند. باتری این گجت نیز 425 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت که در مقایسه با ظرفیت باتری مدل واچ 4 کلاسیک (361 میلی آمپر ساعت) یک جهش بزرگ به حساب می آید!

سامسونگ معمولاً ساعت های هوشمند جدید سری گلکسی واچ را در ماه آگوست و در کنار مدل های جدید گوشی های تاشوی خود به بازار معرفی می کند. با وجود اینکه امسال اعلام شده که گوشی های گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 زودتر از آگوست به بازار می آیند، احتمالاً سری گلکسی واچ 6 در همان ماه آگوست در دسترس قرار خواهد گرفت. اطلاعات تکمیلی در این رابطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: androidcentral