شرکت سامسونگ در حال تبلیغ برای مراسم Galaxy Unpacked است که در اواخر ماه جاری (آوریل 2021) برگزار خواهد شد. این مراسم، سومین مراسم Galaxy Unpacked در چهار ماه اخیر است و به نظر می رسد که برای سامسونگ اهمیت زیادی دارد! به احتمال بسیار زیاد سامسونگ قصد دارد تا در این مراسم از یک دستگاه جدید از سری گلکسی رونمایی کند. دستگاهی که در تبلیغات سامسونگ، از آن تحت عنوان «قوی ترین دستگاه گلکسی» یاد شده است!

سامسونگ قصد دارد تا از «قوی ترین دستگاه گلکسی» خود در مراسم Galaxy Unpacked رونمایی کند!

هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با این دستگاه اعلام نشده و کاربران هیجان زیادی در این رابطه دارند! به طوری که در گوشه و کنار جهان کاربران در حال ارائه حدس و گمان های خود درباره این دستگاه جدید هستند! چیزی که مشخص است این است که گوشی تا شوی جدید سامسونگ و جانشین Samsung Galaxy Z Fold 2 احتمالاً تا نیمه دوم امسال و حوالی ماه آگوست (مرداد و شهریور 1400) رونمایی نخواهد شد. سامسونگ قصد دارد تا در این گوشی از تکنولوژی جدیدی استفاده کند و یک گوشی هوشمند تا شو با دو لولا را عرضه کند. همچنین سامسونگ پیش از این از گلکسی کروم بوک جدید خود در مراسم CES رونمایی کرده بود. به همین دلیل گوشی تا شو و کروم بوک از لیست خارج می شوند.

دستگاه جدید احتمالاً یک PC خواهد بود!

به احتمال بسیار زیاد دستگاه جدید سامسونگ یک PC با نام Galaxy Book Pro خواهد بود. این احتمال از آنجا ناشی می شود که چند ماهی است اخبار و شایعاتی در رابطه با Galaxy Book Pro 360 منتشر شده است. جدیدترین اخبار در رابطه با این دستگاه دقیقاً در روزی اعلام شده که مایکروسافت از Surface Laptop 4 رونمایی کرده است! به همین دلیل شاید سامسونگ قصد دارد تا نگاه ها را به سمت محصول جدید خود جلب کند! همچنین شاید دستگاه وعده داده شده سامسونگ یک Galaxy Book Go جدید باشد که برای رقابت با Microsoft Surface Go طراحی شده است. این دستگاه احتمالاً از تجهیزات کوالکوم قدرت می گیرد و به LTE داخلی مجهز خواهد بود.

البته که تمام این مطالب براساس حدس و گمان است. سامسونگ همچنان رابطه بسیار نزدیکی با مایکروسافت دارد و برخی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی و مجهز به LTE موجود در بازار را تولید کرده است. همچنین سامسونگ در زمینه تولید کروم بوک هم یک برند پیشرو به حساب می آید و کروم بوک های آن با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده اند.

تاریخ دقیق برگزاری مراسم Galaxy Unpacked چه زمانی است؟

مطابق با تبلیغات سامسونگ، مراسم Galaxy Unpacked در تاریخ 28 آوریل 2021 (8 اردیبهشت 1400) برگزار خواهد شد و کاربران می توانند این مراسم را به صورت زنده از وب سایت سامسونگ تماشا کنند. بنابراین اگر برای آشنایی با «قوی ترین دستگاه گلکسی» اشتیاق زیادی دارید، باید تا تاریخ 28 آوریل منتظر بمانید! خبرهای تکمیلی در این رابطه پس از برگزاری مراسم Galaxy Unpacked بر روی وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان پوشش داده خواهد شد.

منبع: androidcentral