به تازگی عکس های جدیدی از تبلت سامسونگ Galaxy Tab S9+ در وب سایت های اینترنتی منتشر شده است. این عکس ها جزئیات تازه ای را از طراحی ظاهری تبلت جدید سامسونگ آشکار می کنند و می توانند برای طرفداران این برند کره ای جذابیت زیادی داشته باشند! البته آن طور که در این عکس ها دیده می شود، تبلت گلکسی Tab S9+ بسیاری از المان های مدل های پیشین خود را حفظ کرده است که از جمله آنها می توان به دوربین پشت دوگانه، قاب ضخیم و جایگاه قلم لمسی S Pen اشاره کرد. بیایید با هم نگاهی به این عکس ها بیندازیم!

طراحی ظاهری تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9+

در روزهای اخیر بیشتر اخبار منتشر شده پیرامون سامسونگ به گوشی های Galaxy Z Flip 5 و Galaxy S23 FE مربوط بوده است. این موضوع باعث شده تا به تبلت های پرچم دار سری گلکسی S9 کمتر پرداخته شود و این تبلت ها به نوعی از کانون توجه طرفداران سامسونگ خارج شوند. با این حال یک افشاگر معروف به نام OnLeaks با همکاری وب سایت Wolfoftablet، به تازگی چند عکس جدید از تبلت Galaxy Tab S9+ را منتشر کرده است و این شرایط را تغییر داده است. این عکس ها را می توانید در زیر مشاهده کنید:

طراحی ظاهری تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9+

با نگاهی به عکس های بالا می توان گفت که تبلت جدید سامسونگ از لحاظ طراحی ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی خود، Galaxy Tab S8+، ندارد. صفحه نمایش این تبلت در میان قاب های نسبتاً ضخیمی احاطه شده است و به نظر می رسد که سامسونگ تمایلی به نازک تر کردن این قاب ها نداشته است. در پنل پشتی تبلت Galaxy Tab S9+ نیز شاهد قرارگیری یک جایگاه آهنربایی برای اتصال به قلم لمسی S Pen هستیم. در بالای این جایگاه نیز سنسورهای دوربین دستگاه قرار گرفته است.
دوربین جلوی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9+ بر روی قاب سمت راست دستگاه تعبیه شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا عکاسی با تبلت به صورت LandScape (افقی) آسان تر شود. یک سنسور دیگر نیز در کنار دوربین جلوی این تبلت دیده می شود که در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با عملکرد آن در دسترس قرار نگرفته است.

ابعاد تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9+ برابر با 285.4x185.4x5.64 میلی متر اعلام شده است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این تبلت فاقد جک صدای 3.5 میلی متری است و از هدفون های رایج و معمولی پشتیبانی نمی کند. لازم به ذکر است که سایز صفحه نمایش این تبلت 12.9 اینچ است که در مقایسه با مدل Galaxy Tab S8+ حدود 0.5 اینچ بزرگتر شده است. این طور که انتظار می رود، سامسونگ احتمالاً در تبلت Tab S9+ (همانند مدل Tab S9 Ultra) از یک پنل امولد با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز استفاده خواهد کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیش بینی تا چه اندازه درست از آب در خواهد آمد!
در مورد ظرفیت باتری تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9+ جزئیاتی ارائه نشده است. با این حال این تبلت از فناوری فست شارژ با توان حداکثر 45 وات پشتیبانی می کند. برای این منظور یک پورت USB-C بر روی بدنه این تبلت تعبیه شده است.

طراحی ظاهری تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9+

حتی تبلت های رده بالا و پرچم دار نیز سخت افزار دوربین چندان قدرتمندی ندارند. تبلت گلکسی Tab S9+ نیز از این قاعده مستثنی نیست و نباید انتظار رزولوشن دوربین فوق العاده بالایی از آن داشت! با توجه به اینکه تبلت Tab S8+ به دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی مجهز است، رزولوشن دوربین های مدل جدیدتر Tab S9+ نیز احتمالاً در همین حدود خواهد بود.

در رابطه با مشخصات سخت افزاری و تراشه تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9+ گزارش های ضد و نقیضی منتشر شده است. بر اساس این گزارش ها، در این تبلت احتمالاً از تراشه اسنپ دراگون 8+ نسل 1 یا تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در این رابطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: notebookcheck