خرید قاب برای تبلت سامسونگ گلکسی Tab S8+ امری ضروری است زیرا این تبلت نیز همانند گوشی شما نیاز به مراقبت دارد. مسلماً دوست ندارید تا هزینه ای که برای خرید تبلت گلکسی سری S کرده اید در یک لحظه بی فایده شود و تبلت شما در اثر رها شدن از دستتان و برخورد با زمین آسیب ببیند! فرقی نمی کند که از این تبلت برای بازی کردن استفاده می کنید یا آن را برای کسب و کار حرفه ای تان خریداری کرده اید! در هر حال باید حواستان به محافظت از آن باشد! اما چه قابی برای سامسونگ گلکسی Tab S8+ مناسب تر است؟ جواب این سؤال را می توانید در این مطلب و مقاله بهترین قاب ها برای تبلت Tab S8 Plus بخش اول در وب سایت ایده برتر پارسیان بخوانید!

قاب Supveco Ultra Slim – مقاوم و محکم

قاب Supveco Ultra Slim – مقاوم و محکم

این قاب یکی از سبک ترین مدل های سازگار با گلکسی Tab S8+ است که انتخاب ایده آلی برای دانش آموزان و دانشجویان به شمار می آید. این قاب به اندازه ای باریک است که ممکن است آن را با یک برگ کاغذ اشتباه بگیرید! به دلیل نازک بودن قاب Supveco، شما برای حمل تبلت خود اصلاً به مشکل نخواهید خورد. با این حال نگذارید طراحی ظریف این قاب شما را فریب دهد! در ساخت این مدل از متریال PU استفاده شده که استحکامی به اندازه سختی استخوان دارند! پس خیالتان بابت قدرت حفاظتی آن راحت باشد.

قاب Bozhuorui برای سامسونگ گلکسی Tab S8 plus- طرح گل های زیبا!

قاب Bozhuorui برای سامسونگ گلکسی Tab S8 plus- طرح گل های زیبا!

اگر می خواهید تا ظاهر تبلت سامسونگ گلکسی خود را کمی شخصی تر کنید و آن را از حالت روتین و شناخته شده فعلی در آورید، قاب Bozhuorui را انتخاب کنید! این قاب دارای سطح آبی با طرح گل های سفید است و انگار توسط یک هنرمند حرفه ای نقاشی شده است! علاوه بر ظاهر زیبا، این قاب استحکام بالایی نیز دارد و ضد شوک و ضربه است. تبلت شما در میان این قاب هم جایش امن است هم ظاهر لطیف و زیبایی پیدا می کند!

قاب Base Mall Tempered Glass – دارای محافظ صفحه نمایش

قاب Base Mall Tempered Glass – دارای محافظ صفحه نمایش

این قاب فوق العاده ایمن و مستحکم به بهترین شکل از تبلت سامسونگ گلکسی شما محافظت می کند و در بسته بندی آن یک محافظ صفحه نمایش هم قرار داده شده است. پس با خرید این محصول تمام سطح تبلت خود را می توانید از آسیب ها در امان نگه دارید. محافظ صفحه نمایش موجود در بسته بندی این قاب از نوع گلس تمپرد است، اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و حساسیت لمسی بالایی نیز دارد. به این ترتیب استفاده از آن هیچ گونه اختلالی در عملکرد لمسی صفحه نمایش تبلت ایجاد نمی کند و در عین حال لکه های چربی و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند.

قاب Domeun Keyboard – تبدیل تبلت گلکسی Tab S8+ به لپ تاپ

قاب Domeun Keyboard – تبدیل تبلت گلکسی Tab S8+ به لپ تاپ

این قاب با طراحی هوشمندانه خود تبلت گلکسی Tab S8+ شما را به یک کیبورد و تاچ پد وایرلس مجهز کرده و امکان استفاده از تبلت در قالب لپ تاپ را به شما می دهد! قسمت بالایی این قاب از قابلیت تنظیم زاویه در سه حالت مختلف بهره می برد و به شما اجازه می دهد تا موقعیت قرارگیری آن را در هنگام تایپ به دلخواه خود تنظیم کنید. ضمن اینکه این قاب ضد آب است و در هر شرایطی برای شما قابل استفاده خواهد بود.

منبع: androidcentral