هنوز زمان زیادی از عرضه گوشی های سری گلکسی S21 نمی گذرد. با این وجود بسیاری از کاربران به دنبال اخبار جدیدی در رابطه با گوشی بعدی سامسونگ هستند و این اخبار را مشتاقانه دنبال می کنند! حدود چند هفته قبل (اوایل سال 2021) اخباری مبنی بر عرضه گوشی Galaxy S21 FE در ماه آگوست (مرداد و شهریور 1400) منتشر شده بود. اکنون از این گوشی موبایل تصاویری عرضه شده که ما را با ویژگی های ظاهری آن بیش از پیش آشنا می کند. در مجموع ظاهر این گوشی همان چیزی است که کم و بیش انتظارش را داشتیم.

اولین تصاویر از گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شده است

عکس های منتشر شده بیانگر این هستند که گوشی S21 FE از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به گوشی های سری گلکسی S21 دارد. این گوشی به صفحه نمایش 6.4 اینچی مجهز است که آن را از این لحاظ بین گوشی های S21 (با نمایشگر 6.2 اینچی) و S21+ (با نمایشگر 6.7 اینچی) قرار می دهد. در پنل پشتی این گوشی سه دوربین قرار گرفته اند که از لحاظ طراحی شباهت زیادی به پرچم داران فعلی سامسونگ دارند. البته طراحی برآمدگی پنل دوربین گوشی S21 FE تغییر کرده و ارتفاع آن کمتر از مدل های قبلی به نظر می رسد. این قاب به صورت یکپارچه طراحی شده و گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی گوشی سامسونگ را به طور کامل دربرگرفته است. در حالی که در مدل های قبلی، قاب قرارگیری دوربین ها به صورت یک بخش مجزا از بدنه طراحی می شد و معمولاً برآمدگی زیادی داشت.

اولین تصاویر از گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شده است

اولین تصاویر از گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شده است

متأسفانه اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی گوشی گلکسی S21 FE منتشر نشده است. اما اگر گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE را ملاک قرار دهیم، به نظر می رسد که گوشی S21 FE دارای ویژگی های یک گوشی پرچم دار خواهد بود اما قیمت کمتری نسبت به گوشی های بالا رده خواهد داشت. به این ترتیب احتمالاً این گوشی به صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد در آن از تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 888 استفاده می شود. همچنین شاید سامسونگ از ویژگی زوم قدرتمند گوشی گلکسی S21 Ultra در دوربین های گوشی S21 FE استفاده کند.

اولین تصاویر از گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شده است

با توجه به این که امسال از گوشی های سری گلکسی Note مدل جدیدی به بازار عرضه نشده، احتمالاً در نیمه دوم سال شاهد عرضه گوشی S21 FE به بازار خواهیم بود. همچنین به احتمال زیاد سامسونگ در نیمه دوم سال 2021 مدل جدیدتر گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 2 را معرفی خواهد کرد که شایعاتی در رابطه با مجهز بودن آن به دو لولا منتشر شده است. به هر حال اگر قیمت گوشی گلکسی S21 FE مناسب باشد، می توان از هم اکنون پیش بینی کرد که این گوشی یکی از بهترین گوشی های اندرویدی سال خواهد بود و با فروش بالایی در بازار مواجه خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید که سامسونگ برای گوشی بالا رده بعدی خود، گلکسی S21 FE، چه برنامه ای دارد!

منبع: androidcentral