مسلماً رها شدن گوشی گلکسی Note 20 Ultra از دستتان و برخورد آن با زمین یک فاجعه خواهد بود! به همین دلیل بهتر است تا این گوشی موبایل را با استفاده از یک قاب محافظت کنید. یک قاب محافظ با کیفیت، همچنین باعث زیباتر شدن ظاهر گوشی شما نیز می شود. گوشی گلکسی نوت 20 اولترا یکی از مدرن ترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار است که البته ابعاد و وزن زیادی دارد. به همین دلیل برخورد آن با زمین می تواند آسیب هایی جدی به آن وارد کند. در ادامه برخی از قاب های محافظ سازگار با این گوشی سامسونگ را به اختصار معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این قاب ها را در مقاله «بهترین قاب های محافظ برای گوشی Galaxy Note 20 Ultra (بخش اول)» بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید.

قاب محافظ Spigen Liquid Air – خوش دست و مناسب 

قاب محافظ Spigen Liquid Air – خوش دست و مناسب 

با وجود اینکه قاب مدل Rugged Armor برند Spigen از Liquid Air مشهورتر است، اما قاب Liquid Air نیز از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. این قاب بسیار خوش دست است و بر روی آن از طرح های برجسته استفاده شده است. این ویژگی علاوه بر اینکه به این قاب ظاهری زیبا بخشیده، باعث می شود تا گوشی از روی سطوح صاف لیز نخورد.

قاب محافظ Snakehive Vintage Wallet – هم قاب گوشی هم کیف پول

قاب محافظ Snakehive Vintage Wallet – هم قاب گوشی هم کیف پول

این محصول کاربردی و شیک به شما اجازه می دهد تا گوشی موبایل، پول و کارت های اعتباری خود را به صورت یکجا و در کنار هم حمل کنید. قاب Snakehive Vintage از پوششی چرمی همراه با دوخت بهره می برد و شما می توانید نسبت به تهیه آن در رنگ هایی خاص مانند سبز دودی، سبز تیره و آلویی اقدام کنید. این قاب دارای بند چسبی نیز هست که باعث بسته شدن کامل آن و محافظت بیشتر از گوشی در هنگام حمل آن می شود.

قاب محافظ UAG Civilian – مقاوم در برابر سقوط

قاب محافظ UAG Civilian – مقاوم در برابر سقوط

برند UAG به تولید قاب های مقاوم در برابر سقوط مشهور است و اکثر قاب های گوشی آن موفق به اخذ گواهینامه ارتشی در این زمینه شده اند. قاب مدل Civilian نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از مقاوم ترین قاب های موجود در بازار در برابر سقوط و ضربه شناخته می شود. قاب UAG Civilian دارای رنگ بندی متنوعی نیز هست و به شما اجازه می دهد تا از گوشی نوت 20 اولترا در رنگ های Mystic Green یا Mallard Blue استفاده کنید.

قاب محافظ ESR Kickstand – دارای پایه نگهدارنده

قاب محافظ ESR Kickstand – دارای پایه نگهدارنده

با توجه به اینکه گوشی گلکسی نوت 20 اولترا وزن نسبتاً زیادی دارد، نباید از قاب های سنگین برای محافظت از آن استفاده کنید. یکی از قاب های سبک برای این منظور، قاب ESR Kickstand است که به شما در حمل آسان تر گوشی کمک زیادی می کند. این قاب دارای پایه نگهدارنده هم هست و به شما اجازه می دهد تا گوشی را به صورت عمودی یا افقی بر روی میز قرار دهید.

قاب محافظ Speck Presidio2 Grip – فوق العاده مستحکم

قاب محافظ Speck Presidio2 Grip – فوق العاده مستحکم

بهترین روش برای محافظت از گوشی نوت 20 اولترا این است که در قدم اول کاملاً مراقب باشید تا گوشی از دستتان رها نشود! اما این اتفاق اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و جلوگیری کامل از آن امکان پذیر نیست. روش دیگر این است که از قاب Speck Presidio2 Grip استفاده کنید! این قاب دارای بدنه ای فوق العاده مستحکم است و هرگونه ضربه ای به گوشی را دفع می کند. همچنین این قاب بسیار خوش دست بوده و باعث قرار گرفتن راحت گوشی در دست می شود.

قاب محافظ Anccer Colorful – مقاوم در برابر خط و خش

قاب محافظ Anccer Colorful – مقاوم در برابر خط و خش

اگر دوست ندارید تا استفاده از قاب باعث ضخیم شدن گوشی شما شود، قاب های سری Anccer Colorful را مدنظر داشته باشید. این قاب در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد و در رنگ های متنوع برنزی، مشکی، آبی، سبز و قرمز ارائه شده است. علاوه بر ضخامت کم و طراحی به صورت ضد خش، باید به ظاهر ساده اما شیک آن اشاره کنیم که جلوه ای جذاب به گوشی شما می بخشد.

چنانچه قصد خرید گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra و لوازم جانبی موبایل را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral