از مهم ترین و حساس ترین لوازم جانبی مورد نیاز گیمرهای حرفه ای می توان به هدست اشاره کرد. وجود هدست کامل و حرفه ای این امکان را به گیمرها خواهد داد تا در هنگام انجام بازی هایی همچون بازی های شوتر قادر باشند کوچک ترین صدا را تشخیص داده و نسبت به کشتن و نابود سازی آن ها اقدام کنند. هدست های تولید شده علاوه بر قابلیت پخش صدا از قابلیت گفتگو بوسیله میکروفون های تعبیه شده نیز برخوردار هستند. هدست گیمینگ SADES مدل Armor یکی از شیک ترین و حرفه ترین هدست بازار محسوب می شود که نسبت به هدست های هم رده خود از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. هدست های تولیدی شرکت SADES به دلیل قیمت مقرون به صرفه تبدیل به محبوب ترین هدست در بازارهای جهانی شده اند. Armor از قابلیت ها و ویژگی های متنوعی نیز برخورداره که شامل درایورهای 40 میلی متری با حساسیت 93 دسی بل و فرکانسی از 20 تا 20 کیلوهرتز، میکروفون حساس و باکیفیت با قابلیت حذف نویز قدرتمند، نورپردازی حرفه ای و طراحی خفن می شود که به منظور بالا بردن میزان جذابیت سیستم گیمینگ و هیجان کاربر اضافه شده است! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Armor سادس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید! لازم به ذکر است جهت دسترسی به دیگر مقاله هایی که به بررسی هدست های مخصوص گیمینگ پرداخته شده است می توانید به بخش اخبار و مقالات سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید!

 

بررسی هدست گیمینگ سادس مدل Armor

طراحی و ساخت!

ظاهری خفن و گیمرپسند از ویژگی های طراحی هدست گیمینگ Armor محسوب شده و می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند! شرکت سادس در ساخت این مدل هدست از طراحی ارگونومیک بهره برده است. طراحی ارگونومیک این مدل از هدست باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نشده و از راحتی بیشتری برخوردار شود. با توجه به اندازه مناسب کاپ های تعبیه شده این امکان به کاربران دارای گوش های بزرگ داده می شود تا از راحتی استفاده از این مدل هدست بهره مند شوند! هدبند تعبیه شده نیز همانند سایر قسمت های هدست از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و با وجود قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به راحتی و اندازه متناسب با سر خود آن را تنظیم کند! وزن و ابعاد مناسب نیز از دیگر ویژگی هایی است که در طراحی و ساخت هدست Armor استفاده شده است. درایورهای استفاده شده در این هدست نیز از قطر 40 میلی متر برخوردار بوده و با توجه به برخورداری از میکروفون حساس نیز می توان گفت که با یک هدست همه چیز تمام روبرو هستیم! میکروفون تعبیه شده از قابلیت جابجایی برخوردار بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت عدم نیاز اقدام به جابجای آن کند! شرکت SADES همچنین به منظور کنترل راحت نیز از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ های هدست استفاده کرده است. لازم به ذکر است که با توجه به وزن سبک 280 گرمی که این مدل هدست در اختیار دارد به کاربر این امکان را خواهد داد تا بدون کوچک ترین مشکل اقدام به استفاده طولانی مدت از هدست کند.

 

بررسی کیبورد گیمینگ دیپ کول مدل KB500

درایورهای باکیفیت و میکروفون حساس!

SADES در طراحی هدست گیمینگ Armor از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع قادر است محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از مهم ترین ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 93 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 کیلوهرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! این مدل هدست با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ می توان گفت که می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد.

بررسی کیبورد گیمینگ دیپ کول مدل KB500

میکروفون باکیفیت و حساس نیز یکی دیگر از امکانات استفاده شده در هدست گیمینگ Armor سادس محسوب می شود. شرکت SADES در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به ابعاد 4x1.5 میلی متری، حساسیتی برابر با -36 دسی بل و فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزار هرتز به همراه امپدانس 2.2 کیلوهرتز و فرکانس پاسخگویی از 50 تا 10 هزار هرتز اشاره کرد. حساسیت -36 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت دریافت صدا از تمام جهات (الگوی قطبی Omnidirectional) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! لازم به ذکر است که میکروفون تعبیه شده در هدست گیمینگ Armor از قابلیت جابجایی برخوردار بوده که به کاربر این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز به میکروفون اقدام به جابجایی و دور کردن آن از جلوی دهان خود کند!

 

بررسی کیبورد گیمینگ دیپ کول مدل KB500

مجهز به تکنولوژی Realtek و نورپردازی حرفه ای!

مهندسان شرکت SADES جهت بالا بردن میزان کیفیت صدا از تکنولوژی بی نظیر Realtek استفاده کرده است. فناوری استفاده شده در هدست گیمینگ Armor از قابلیت های کاربردی برخوردار بوده و با توجه به امکان بالا بردن میزان وضوح صدا و رنج صدای وسیع قادر است تجربه بی نظیری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که این تکنولوژی فقط هنگام متصل شدن به سیستم عامل ویندوز 10 فعال شده و با توجه به برخورداری از افکت های صوتی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا بر اساس نوع محتوا اقدام به تغییر افکت های صوتی کند! با وجود این تکنولوژی می توانید در گیم پلی بازی غرق شده و میزان لذت و هیجان خود را تا حد زیادی بالا ببرید! از دیگر ویژگی هایی که شرکت SADES به منظور بالا بردن میزان هیجان و لذت کاربر در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Armor اضافه کرده است می توان به نورپردازی حرفه ای اشاره کرد. نورپردازی حرفه ای استفاده شده در این مدل هدست SADES از نوع RGB بوده که بر روی کاپ های هدست اضافه شده است! از ویژگی های نورپردازی اضافه شده در این مدل هدست می توان به جلوه های رنگین کمانی و رنگ های یکپارچه اشاره کرد. SADES جهت برقراری ارتباط نیز از رابط سیمی در ساخت این هدست استفاده کرده است! رابط سیمی استفاده شده از نوع USB بوده که با توجه به طول 2.2 متری می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد! در آخر باید به این نکته اشاره کرد که این هدست مجهز به کلیدهای کنترلی بوده تا کاربر بدون حواس پرتی و انجام حرکات اضافی اقدام به تنظیم هدست کند. کلیدهای کنترلی بر خلاف اکثر هدست ها که بر روی کاپ های تعبیه می شوند، کلیدهای کنترلی این مدل هدست را بر روی رابط تعبیه شده اند تا کاربر با استفاده از آن به تنظیم میزان صدا، قطع / وصل میکروفون و روشن / خاموش کردن نورپردازی اقدام کند!

منبع: thesixthaxis