ساعت هوشمند جدید برند Rogbid با نام Tank M1 به بازار آمده است. این گجت پوشیدنی موفق به دریافت استاندارد نظامی MIL-STD-810 شده و دارای درجه حفاظتی IP69 است. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند Rogbid Tank M1 در مقایسه با مدل های نسل قبلی تغییرات ظاهری قابل توجهی داشته و یک رنگ جدید به رنگ بندی آن اضافه شده است. چنانچه قصد آشنایی بیشتر با مشخصات این ساعت هوشمند جدید را دارید، با ما تا انتهای متن همراه باشید.

بررسی ساعت هوشمند ضد آب Rogbid Tank M1

ساعت هوشمند Rogbid Tank M1 هم از لحاظ کیفیت ساخت و هم از لحاظ قابلیت ها و امکانات حرف های زیادی برای گفتن دارد. این گجت از آلیاژ مرغوب آلومینیوم و روی ساخته شده و از بالاترین درجه استحکام بهره می برد! در کناره بدنه این ساعت یک دکمه چرخان موجود است که برای دسترسی به هوم یا بازگشت به صفحه قبلی می توان از آن استفاده کرد. همچنین این دکمه امکان دسترسی به شورت کات های معمول و رایج را برای کاربر فراهم می آورد.

نکته قابل توجه در رابطه با ساعت هوشمند Rogbid Tank M1 مقاومت کامل آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. ضمن اینکه این گجت پوشیدنی دارای تأییدیه ارتشی MIL-STD-810 است و در اثر ضربه، شوک و سقوط از ارتفاع آسیب نمی بیند. از این جهت می توان این مدل را یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای استفاده در هنگام انجام تمرینات ورزشی سنگین و فعالیت ها در فضای باز دانست. لازم به ذکر است که صفحه نمایش 1.45 اینچی این ساعت از رزولوشن HD پشتیبانی می کند و وضوح بصری مناسبی را ارائه می دهد.

بررسی ساعت هوشمند ضد آب Rogbid Tank M1

ساعت هوشمند جدید Rogbid به مجموعه ای از امکانات سلامتی و فیتنس مجهز است که از میان آنها می توان به سنجش اکسیژن خون (SpO2)، ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و دستیار سلامتی بانوان اشاره کرد. این گجت از بیش از 100 فعالیت ورزشی پشتیبانی می کند و گزینه های متعددی را برای انتخاب پیش روی شما قرار می دهد.

مجهز بودن به اسپیکر داخلی و پنل شماره گیری به شما این امکان می دهد تا از ساعت هوشمند Rogbid Tank M1 برای مکالمه تلفنی استفاده کنید. این ساعت از قابلیت مکالمه بلوتوثی پشتیبانی می کند و به دستیار صوتی مجهز است. از دیگر امکانات این گجت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    ارسال نوتیفیکیشن هوشمند
•    قابلیت کنترل موسیقی و دوربین گوشی
•    نمایش لحظه ای تغییرات آب و هوایی
•    امکان تنظیم آلارم

در نهایت باید خاطر نشان کنیم که باتری به کار رفته در ساعت هوشمند Rogbid Tank M1 از ظرفیتی معادل با 680 میلی آمپر ساعت برخوردار است و تا 40 روز نیازی به شارژ مجدد پیدا نمی کند. این میزان طول عمر باتری در مقایسه با مدل های هم رده با این ساعت عالی است و شما را از شارژ کردن این گجت در فواصل زمانی کوتاه مدت نجات می دهد.

بررسی ساعت هوشمند ضد آب Rogbid Tank M1

قیمت اورجینال ساعت هوشمند Rogbid Tank M1 در حدود 89.99 دلار اعلام شده است. در حال حاضر این محصول جدید از طریق وب سایت رسمی برند Rogbid و فروشگاه اینترنتی Aliexpress برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: gizmochina