با معرفی یکی دیگر از هدست های حرفه ای که می تواند لذت انجام بازی های ویدئویی را برای کاربران افزایش دهد در کنار شما خواهیم بود. هدستی که قصد معرفی و بررسی آن را داریم با عنوان Elo 7.1 USB توسط شرکت Roccat طراحی و ساخته شده است. این هدست گیمینگ از وزن بسیار سبکی بهره مند بوده تا کاربر برای استفاده طولانی مدت با هیچ گونه دردسر و مشکلی روبرو نشود! در ضمن جهت دریافت ریزترین و جزئی ترین صدا نیز از فناوری صدای 7.1 کاناله استفاده شده تا کاربر هنگام انجام بازی های نفس گیر علاوه بر واکنش سریع، یک قدم جلوتر از حریفان و دشمنان خود قرار بگیرد. ظاهر خفن و گیمرپسند نیز از دیگر ویژگی های مهم Elo 7.1 USB محسوب شده که به لطف بهره مندی از نورپردازی و لوگوی سری محصولات شرکت Roccat که بر روی کاپ ها هدست تعبیه شده به وجود آمده است. درایورهای 50 میلی متری تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت بالا و قابلیت ایجاد صدای فراگیر 360 درجه ای می تواند رضایت کاربر را بیش از پیش جلب کند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Roccat Elo 7.1 USB خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی هدست گیمینگ Roccat Elo 7.1 USB

طراحی و ساخت هدست گیمینگ!

شرکت Roccat با هدف ترغیب کاربر برای استفاده از هدست و تکمیل سیستم گیمینگ خود در ساخت هدست گیمینگ Elo 7.1 USB از ظاهری خفن و گیمرپسند استفاده کرده است. ظاهر گیمرپسند این مدل هدست شامل نورپردازی بر روی لوگوی محصولات شرکت Roccat و رنگ مشکی آن بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا جهت بالا بردن میزان جذابیت سیستم خود از این مدل هدست استفاده کنند! این شرکت به منظور راحتی هر چه بیشتر کاربر از هدبند فلزی با قابلیت تنظیم خودکار با سر کاربر و گوشی های قابل چرخش استفاده کرده تا کاربر هنگام عدم نیاز اقدام به کنار گذاشتن آن ها کند! با وجود ابری های باکیفیت که توسط شرکت Turtle Beach و با تکنولوژی ProSpec ساخته شده اند نیز می توان گفت که با یکی از راحت ترین هدست های بازار روبرو هستیم. لازم به ذکر است که ابری های استفاده شده در Elo 7.1 USB از قابلیت سازگاری به صورت کامل با عینک نیز برخوردار بوده تا به گیمرهایی که به دلیل ضعیف بودن چشم از عینک استفاده می کنند این امکان را بدهد تا لحظات هیجان انگیز خود را بدون هیچ گونه فشار و چالشی سپری کنند! بدنه مقاوم نیز از دیگر ویژگی های ساختاری این مدل از هدست گیمینگ شرکت Roccat محسوب می شود. بدنه این مدل هدست متشکل از مرغوب ترین مواد اولیه بوده که قادر است در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی از خود نشان دهد! جهت مکالمه صوتی با دوستان هنگام انجام بازی و یا تماس های تصویری نیز از یک میکروفون با قابلیت جداسازی استفاده شده تا هنگام عدم نیاز اقدام به جداسازی آن کرد!

معرفی هدست گیمینگ Roccat Elo 7.1 USB

مجهز به درایورهای مگنتی و فناوری کاربردی!

شرکت Roccat در طراحی هدست گیمینگ Elo 7.1 USB از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium مگنتی بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست مخصوص بازی با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت مناسب، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز و امپدانس استاندارد اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! قابلیت شنیدن ریزترین و جزئی ترین صدا ها نیز یکی دیگر از قابلیت های موجود در هدست گیمینگ Elo 7.1 USB محسوب می شود که به لطف بهره مندی از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله به وجود آمده است! با برخورداری از این فناوری قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA V و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

معرفی هدست گیمینگ Roccat Elo 7.1 USB

از دیگر امکانات مهمی که شرکت Roccat در ساخت هدست گیمینگ Elo 7.1 USB مورد استفاده قرار داده است می توان به میکروفون باکیفیت و حساس اشاره کرد که بر روی کاپ چپ هدست تعبیه شده است. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست مجهز به تکنولوژی TruSpeak بوده که توسط شرکت Turtle Beach طراحی و ساخته شده است. میکروفون های ساخت این شرکت به دلیل طراحی های خاص و قابلیت های متعددی که در اختیار دارند می توانند وضوح و کیفیت بسیار بالایی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز اقدام به جداسازی آن کنید! از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت نویز کنسلینگ و الگوی قطبی تک جهته (uni-directional) اشاره کرد. قابلیت های ذکر شده با حذف صداهای اضافی محیط می توانند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کنند!

میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به حساسیتی بالا و فرکانس پاسخگویی استاندارد اشاره کرد. حساسیت مناسب می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که هدست گیمینگ Elo 7.1 USB از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی همچون تکنولوژی AiMO (جهت روشن/خاموش کردن نورپردازی، تنظیم نوع نورپردازی و سینک کردن)، کلیدهای کنترلی (تنظیم و کنترل میزان صدا و ...)، وزن 374 گرمی و رابط سیمی برخوردار است. لازم به ذکر است که رابط استفاده شده در این مدل هدست از طولی برابر با 2.5 متر برخوردار بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا از آزادی عمل بیشتری بهره مند باشد!

منبع: tomsguide