تصاویر فوق العاده با کیفیت و عملکرد آسان برای تمامی نیازهای نمایشی، شاید بهترین تعریف از تحلیل و بررسی ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ WU5570 باشد که در زیر به تفصیل به این ویژگی ها خواهیم پرداخت. پروژکتور ریکو Ricoh WU5570 به گونه ای طراحی شده است که کیفیت بالایی از تصویر را بر روی پرده نمایش های با ابعاد 300 اینچ برای حداکثر 50 مخاطب به نمایش می گذارد.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ WU5570

این ویدیو پوژکتور ریکو مدل Ricoh WU5570 از مراحل نصب و راه اندازی ساده ای همراه با آخرین خدمات مدیریتی برخوردار بوده که استفاده از این ویدئو پروژکتور را بدون زحمت و دردسر می کند. وجود دو بلندگوی 10واتی جداگانه و وجود طیف گسترده ای از درگاه های اتصال در پروژکتور ریکو Ricoh WU5570، این محصول را به گزینه ای ایده ال برای کاربری مختلفی از جمله کسب و کار، آموزش و رویدادهای ورزشی تبدیل کرده است.

ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ WU5570

ویدئو پروژکتور ریکو مدل Ricoh WU5570 با شدت روشنایی 5500 لومن و همچنین نسبت کنتراست بالا 9000:1 پخش تصاویری پویا، پر جنب و جوش با رنگ های زنده را تضمین می کند. نصب آسان به لطف تصحیح خودکار زوایا با تغییر افقی و عمودی لنز و حذف اعوجاج از قابلیت های کلیدی این ویدئو پروژکتور است. سازگاری با آخرین سرویس های مدیریت شبکه باعث می شود که نمایش یا سخنرانی های برنامه ریزی شده  یا ad hoc در اتاق هایی در اندازه متوسط آسان باشد.

ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ WU5570

بلندگوهای 10 واتی با خروجی یکپارچه، شنیدن صدا را در اتاق های بزرگ کنفرانس آسان می کند و شما را از خرید تجهیزات اضافی صدا بی نیاز می کند. برخورداری از در گاه های ارتباطی متنوع از جمله پورت بی سیم LAN، پشتیبانی از طیف وسیعی از دستگاه های ورودی مانند کامپیوتر، لپ تاپ، فضای ذخیره سازی USB، منابع پخش HD مانند Blu-ray از دیگر مزیت های آن است.

دیتا پروژکتور Ricoh WU5570 همچنین از دو پورت HDMI نیز برخوردار بوده که اتصال به تجهیزات متحرک مانند گوشی های هوشمند موبایل را امکان پذیر می کند. کیفیت و وضوح بالای تصاویر از دیگر ویژگی های قابل توجه دیتا پروژکتور ریکو Ricoh WU5570 می باشد به طوری که هنگامی که در فاصله 13.5 متری از صفحه نمایش می نشینیم، رزولوشن بالا به شما اجازه می دهد تا تصاویری به اندازه  30 تا 300 اینچ روی پرده نمایش ارائه دهید.

بنابراین شما می توانید سخنرانی های خود را در بازه گسترده ای از اتاق ها و جلسات با وضوح و کیفیتی باورنکردنی ارئه نمایید.

پروژکتور ریکو PJ WU5570 ترکیبی از رزولوشن WUXGA 1920 x 1200 و نسبت کنتراست بالا 9000:1 را با هم ترکیب کرده است. این به این معنی است که شما می توانید محتواهای با کیفیت HD را، از منابع ورودی مانند یک پخش کننده Blu-ray در نسبت تصویر 16:10 به نمایش در بیاورید.

مخاطبان شما حتی در طول سخنرانی های طولانی آرام و راحت خواهند بود و ارائه شما را مشاهده می کنند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور ریکو PJ WU5570 با ابعاد 424x356x150 میلی متر و وزن حدود 6.35 کیلوگرم عرضه شده است و فضای چندان زیادی را اشغال نمی کند. این دیتا پروژکتور با بهره بردن از فناوری نمایش DLP، تصاویری با کنتراست ایده آل را به نمایش می گذارد. بد نیست بدانید که لنز به کار رفته در این ویدئو پروژکتور از قابلیت زوم 1.8 برابری به صورت دستی برخوردار است و شما می توانید سایز تصویر خروجی آن را بین 30 تا 300 اینچ تنظیم کنید. بنابراین ویدئو پروژکتور ریکو PJ WU5570 هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های متوسط و نسبتاً بزرگ کاربرد دارد.

ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ WU5570

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور ریکو PJ WU5570 می توان به قابلیت لنز شیفت در هر دو راستای عمودی (تا 20 درصد) و افقی (تا 10 درصد) اشاره کرد. این ویژگی انعطاف پذیری این پروژکتور را برای نصب در مکان های مختلف ارتقا داده است. ضمن اینکه این ویدیو پروژکتور از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای در راستای محورهای عمودی و افقی (به میزان 30 درجه) برخوردار است و می توان آن را در زاویه دلخواه در مقابل پرده نمایش نصب کرد.

منبع نوری ویدئو پروژکتور ریکو PJ WU5570 را یک لامپ جیوه ای فشار بالا تشکیل می دهد. توان مصرفی این لامپ در حالت استاندارد 365 وات و در حالت اکو 292 وات اعلام شده است. همچنین طول عمر لامپ آن در حالت های استاندارد و اکو به ترتیب برابر با 3000 و 4000 ساعت خواهد بود. پس می توان گفت که اگر از پروژکتور ریکو PJ WU5570 به طور مداوم و بدون وقفه استفاده کنید، ممکن است در فواصل زمانی کوتاه مدت مجبور به تعویض لامپ آن شوید.

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور ریکو PJ WU5570 می توان به قفل کنسینگتون، امکان ست کردن پسورد برای دستگاه و ورودی میکروفون اشاره کرد.