شرکت ریولینک از دوربین مدار بسته جدید E1 Outdoor Pro 4K رونمایی کرده است. این دستگاه به یک دوربین 8 مگاپیکسل با قابلیت ثبت ویدئوی 4K مجهز است و امکان چرخش افقی به میزان 355 درجه را دارد و از قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری بهره می برد. لازم به ذکر است که این دوربین مدار بسته برای نصب در فضای بیرونی طراحی شده است و با تجهیزات خانه هوشمند سازگاری دارد. به عبارت دیگر، شما می توانید دوربین مدار بسته ریولینک E1 Outdoor Pro 4K را به عنوان عضوی از خانه هوشمند خود مورد استفاده قرار دهید!

دوربین مدار بسته ریولینک E1 Outdoor Pro 4K

دوربین امنیتی Reolink E1 از وای فای 6 دو بانده پشتیبانی می کند و حافظه ذخیره سازی آن را یک کارت میکرو اس دی با ظرفیت 256 گیگابایت تشکیل می دهد. از دیگر ویژگی های این دوربین مدار بسته می توان به قابلیت ردیابی اتوماتیک سوژه و قابلیت دید در شب رنگی اشاره کرد.

دوربین E1 Outdoor Pro 4K هم اکنون در بریتانیا و کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفته است. همان طور که اشاره شد، این گجت هوشمند از وای فای 6 دو بانده پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در اتصال وایرلس را به ارمغان می آورد. همچنین در هنگام کار با این دوربین با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن تصویر و تأخیر در نمایش مواجه نخواهید شد.

دوربین مدار بسته ریولینک E1 Outdoor Pro 4K

قابلیت چرخش افقی (پن) به میزان 355 درجه و چرخش عمودی (تیلت) به میزان 50 درجه باعث شده تا دوربین ریولینک E1 Outdoor Pro 4K محدوده وسیعی از محیط اطراف را پوشش دهد. همچنین این دوربین از قابلیت ردیابی اتوماتیک برخوردار است و زمانی که سوژه ای را تشخیص دهد، مسیر حرکت آن را در زوایای مختلف دنبال می کند. برای این منظور، دوربین مدار بسته جدید ریولینک به قابلیت تشخیص هوشمند یا Smart Detection مجهز شده است و می تواند شخص، وسیله نقلیه یا حیوان را تشخیص دهد. به محض تشخیص، این دوربین نوتیفیکیشنی به گوشی هوشمند شما ارسال می کند و این موضوع را به اطلاعتان می رساند.

از دیگر قابلیت های دوربین ریولینک E1 Outdoor Pro 4K باید به دید در شب رنگی اشاره کرد که وضوح تصویر در نور کم را ارتقا می دهد. این دوربین امنیتی از انتقال صدای دو طرفه هم پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا با فردی که در تصویر می بینید ارتباط برقرار کرده و با او صحبت کنید. همچنین از این طریق می توانید به وی هشدار دهید که متوجه حضور او شده اید و بهتر است تا محل را سریع تر ترک کند.

دوربین مدار بسته ریولینک E1 Outdoor Pro 4K

دوربین مدار بسته جدید ریولینک دارای درگاه microSD است و از کارت حافظه های حداکثر 256 گیگابایتی پشتیبانی می کند. شما می توانید این دوربین را از طریق Google Assistant و فرمان های صوتی کنترل کنید.
در حال حاضر قیمت دوربین مدار بسته ریولینک E1 Outdoor Pro 4K برای عرضه در بریتانیا 149.99 پوند اعلام شده است. هنوز برنامه زمان بندی توزیع این محصول در آمریکا و کشورهای آسیایی اعلام نشده است. اطلاعات تکمیلی در این رابطه را می توانید از طریق وب سایت رسمی Reolink دنبال کنید.

منبع: notebookcheck