Rock Star یکی از شناخته شده ترین و برترین شرکت های تولید کننده انواع بازی های کامپیوتری در دنیا محسوب می شود. از نمونه بازی های برتر و پرطرفدار این شرکت می توان به Midnight Club 3: Dub Edition، The Warriors، سری بازی های Red Dead Redemption و سری بازی های GTA اشاره کرد. شرکت راک استار هر ساله با معرفی یک بازی، موفق به دگرگونی دنیای بازی های کامپیوتری می شود. این شرکت در سال 1998 میلادی تاسیس شده و از همان اوایل تاریخ سازی خود را با تولید بازی های محبوب شروع کرده بود. از میان بازی های ذکر شده، سری بازی های جی تی ای را می توان از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی های ساخته شده توسط Rock Star محسوب کرد. همین دلیل باعث شده تا نسخه های مختلفی از این بازی طراحی و در اختیار گیمرهای سراسر جهان قرار بگیرد. اما جدیدترین نسخه از بازی جی تی ای پس از سال ها انتظار منتشر شد! طرفداران GTA پس از 10 سال انتظار توانستند تریلر رسمی این بازی را مشاهده کنند. راک استار به دلیل لو رفتن و انتشار تریلر رسمی جی تی ای 6 در شبکه اجتماعی X مجبور به انتشار زودتر آن شد! در ادامه مطلب به بررسی تریلر منتشر شده GTA VI توسط راک استار خواهیم پرداخت! لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

 

مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه رسمی بازی جی تی ای VI

جزئیات بیشتر و باورنکردنی!

همانطور که ذکر شد شرکت Rock Star با منتشر کردن تریلر رسمی آخرین نسخه GTA به انتظار طرفداران این بازی پایان داد! در تریلر منتشر شده دو شخصیت زن و مرد مشاهده می شود تا شایعات پیرامون این بازی رنگ واقعیت را به خود بگیرند. راک استار، شهر Vice City را نیز به این نسخه اضافه کرده تا خاطرات قدیمی این بازی هیجان بیشتری را به گیمرها منتقل کند! تریلر انتشار یافته حدود 90 ثانیه بوده و با توجه به جزئیات فراوان این تریلر می توان مطمئن شد که با یکی از بهترین بازی های دنیا روبرو هستیم. رانندگی از اصلی ترین جنبه های این بازی بوده و کاربر با هدایت شخصیت می توانست از دوچرخه گرفته تا جت جنگی را به راحتی هدایت کند. در این نسخه با اضاف شدن وسایل نقلیه بیشتر می توانید با رانندگی هاوربرد، قایق، هلی کوپتر، خودرو، جت جنگی و ... نسبت به جابجایی و شرارت شخصیت اقدام کنید. خوش گذرانی نیز یکی دیگر از ویژگی های این بازی محسوب می شود. همانطور که در تریلر مشاهده شد خوش گذرانی های زیادی نیز به این نسخه اضافه شده تا کاربر با رقص، پایکوبی، جرم و جنایت و کلاب های شبانه لذت چندین برابری را تجربه کند.

مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه رسمی بازی جی تی ای VI

گونه های زیاد جانوری را نیز در این نسخه از بازی GTA شاهد خواهیم بود. از نمونه جانورانی که در تریلر مشاهده شد می توان به فلامینگو و کروکودیل اشاره کرد که وارد یک فروشگاه می شود. این احتمال نیز وجود دارد که شخصیت های موجود در بازی از جانوران مختلف همانند کروکودیل برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند! با این اوصاف می توان گفت که راک استار قصد دارد المان های موجود در بازی Red Dead Redemption را به GTA VI اضافه کرده و غرق در جزئیات را برای کاربر فراهم کند. وجود خلافکاران که به شرارت در شهر مشغول هستند نیز پای ثابت سری بازی های GTA بوده که علاوه بر پلیس با شخصیت های بازی نیز رابطه خوبی ندارند. شما اگر به انجام بازی و ماموریت مشغول باشید می بایست علاوه بر خلاص شدن از دست پلیس، باید از شر خلافکاران شهر نیز خلاص شوید. طبق خبرهای پخش شده احتمال وجود گروه High Rollerz Lifestyle (برگزار کننده های مسابقات غیر قانونی در شهر) و گروه Thrillbilly Mud Club (از خلافکاران شهر) در GTA VI نیز وجود دارد.

مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه رسمی بازی جی تی ای VI

گرافیک بی نظیر!

گرافیک چشم نواز و جزئیات فراوان را نیز می توان یکی دیگر از ویژگی های GTA VI محسوب کرد. ساحل شلوغ نیز از دیگر جزئیات تریلر انتشار یافته بود. طبق تریلر و بر خلاف نسخه های قبلی با حضور در ساحل می توانید با NPC های زیادی روبرو شوید. قطعا شلوغی و جنب و جوش زیاد در ساحل نیز می تواند لذت انجام بازی را تا چندین برابر بیشتر کند. فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و نقش ویژه اینستاگرام به همراه تیک تاک در این بازی نیز تایید شده است. هوش مصنوعی قدرتمند و تصادفات زیاد نیز از دیگر جزئیات منتشر شده Grand Theft Auto 6 بود. شرکت راک استار ثابت کرده که بازی ها نسبت به تریلر از کیفیت و جزئیات بالاتری برخوردار هستند. در نتیجه می توان گفت که هیجان، لذت و رضایت کاربر تا حد زیادی بالا خواهد رفت.

مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه رسمی بازی جی تی ای VI

تاریخ انتشار جی تی ای 6 و عرضه برای پلتفرم های محدود!

با منتشر شدن تریلر انتظارات نیز برای GTA VI به اوج خود رسیده و باید خدمت شما عرض کنم که می بایست تا سال 2025 میلادی نیز به انتظارات خود ادامه دهید! امیدوارم شما از اولین کسانی باشید که در همان اوایل انتشار این بازی موفق به انجام بازی و لذت بردن از آن باشید! در ضمن طبق اعلام شرکت راک استار این نسخه از بازی جی تی ای 6 برای اجرا بر روی کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر می شود. لازم به ذکر است که طبق خبرهای اعلام شده، این بازی برای PC پلیرها منتشر نخواهد شد! البته این خبر به احتمال زیاد شایعه ای بیش نبوده و باید منتظر خبرهای رسمی از سوی راک استار بمانیم! خرید کنسول پلی استیشن 5 می تواند شما را از تمامی شایعات پیرامون این بازی خلاص کرده تا بدون کوچک ترین نگرانی به اجرای بازی با بالاترین گرافیک و کیفیت بپردازید!

آیا موفقیت جی تی ای 5 تکرار می شود؟

نسخه قبلی سری بازی های جی تی ای (GTA V) در سال 2013 منتشر شده بود. این نسخه از بازی برای پلتفرم هایی همچون Play Station 3، Play Station 4، Play Station 5، Xbox 360، Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S و سیستم عامل Windows عرضه شده بود. همین دلیل باعث شده بود تا 190 میلیون نسخه از GTA V در سراسر جهان به فروش برسد! آیا این نسخه از سری بازی های Grand Theft Auto می تواند رکورد تازه ای را در دنیای بازی های ویدئویی ثبت کند!؟

تصاویر رسمی از بازی GTA VI

مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه رسمی بازی جی تی ای VI

مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه رسمی بازی جی تی ای VI