با استفاده از کیبوردهای گیمینگ که از قابلیت ها و ویژگی های متعددی برخوردار هستند می توانید میزان عملکرد خود را افزایش داده و نسبت به حریفان خود برتری محسوسی داشته باشید! پیدا کردن کیبوردهای مناسب گیمینگ کار راحتی نبوده ولی با مراجعه به بخش مقالات و اخبار سایت شرکت ایده برتر پارسیان و مطالعه کیبوردهایی که مورد بررسی و معرفی قرار گرفته اند می توانید با بهترین و برترین کیبوردهای گیمینگ جهان آشنایی پیدا کرده و کیبورد مد نظر خود را انتخاب کنید! کیبورد گیمینگ SHIVA K512 از دیگر کیبوردهایی است که قصد بررسی و معرفی آن را داریم! این مدل کیبورد توسط شرکت معتبر ردراگون طراحی و با هدف افزایش عملکرد گیمرهای حرفه ای در هنگام انجام بازی های ویدئویی ساخته شده است. کلیدهای متعددی در ساخت این مدل کیبورد گیمینگ استفاده شده تا کاربر بدون دردسر و چالش خاصی اقدام به استفاده از کیبورد کند. جهت افزایش جذابیت نیز از نورپردازی حرفه ای در زیر تک تک کلیدهای کیبورد (به جز کلیدهای میان بر) استفاده شده است! با وجود فناوری آنتی گوستینگ نیز می توان گفت که کاربر می تواند هنگام انجام بازی های ویدئویی اقدام به فشردن چندین کلید به صورت همزمان کند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ SHIVA K512 ردراگون خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کیبورد گیمینگ SHIVA K512 ردراگون

دارای فناوری آنتی گوستینگ و نورپردازی حرفه ای!

فناوری Anti-Ghosting از قابلیت های مثبت کیبورد گیمینگ SHIVA K512 شرکت Redragon محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد ردراگون به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در 26 عدد از کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده اند، این کلیدها قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! شرکت ردراگون به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم کاربر از 1 دکمه اختصاصی به منظور قطع کامل صدا و 2 کلید دیگر به منظور کاهش و افزایش میزان صدا استفاده کرده است. با استفاده از دکمه قطع صدا می توانید اقدام به قطع کامل صدا کنید! از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد گیمینگ SHIVA K512 می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا و کلیدهای ماکرو اشاره کرد. با استفاده از کلید های مالتی مدیا قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید!

کلیدهای G (G1,G2,G3,G4) تعبیه شده در قسمت بالایی کیبورد نیز به عنوان کلیدهای ماکرو مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به قابلیت برنامه ریزی که در اختیار دارند این امکان را به کاربر می دهند تا با استفاده از نرم افزار اختصاصی شرکت ردراگون اقدام به شخصی سازی آن ها کرده و روند انجام بازی های ویدئویی را برای خود آسان کنند. لازم به ذکر است که کلیدهای ماکرو علاوه بر قابلیت شخصی سازی با نرم افزار، از قابلیت شخصی سازی بوسیله خود کیبورد نیز برخوردار بوده تا نسبت به شخصی سازی آن ها اقدام کنید! شرکت Redragon به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ SHIVA K512 از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن (به جز کلیدهای میان بر) قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! این نوع نورپردازی به گونه ای طراحی شده تا هر یک از کلیدها قادر باشند به صورت مجزا از هم تمامی رنگ ها را نمایش دهند! از ویژگی های نورپردازی اضافه شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت تنظیم نوع نورپردازی به صورت دستی اشاره کرد! کاربر با استفاده از نرم افزار اختصاصی قادر خواهد بود نورپردازی موجود را به صورت حرفه ای و تنها با چند کلیک تنظیم کرده و با انتخاب یکی از 7 حالت نورپردازی حس هیجان خود را هنگام انجام بازی های ویدئویی تا چندین برابر بیشتر کند.

بررسی کیبورد گیمینگ SHIVA K512 ردراگون

استراحتگاه مچ دست و سوئیچ های ممبران!

شرکت Redragon در ساخت کیبورد گیمینگ SHIVA K512 از سریع ترین سری سوئیچ ها استفاده کرده است. این نوع سوئیچ از نوع ممبران بوده که با توجه به دوام و پایداری بالایی که در اختیار دارد می تواند عمر بالایی را (تا 10 میلیون ضربه) برای کلیدهای کیبورد به ارمغان بیاورد! بازخورد فیزیکی عالی به همراه دقت فوق العاده ای که در اختیار دارد این امکان را به کاربران خواهد داد تا هنگام انجام بازی های شوتر پیروزی خود را تضمین شده بدانند. از ویژگی هایی که در ساخت این نوع سوئیچ استفاده شده می توان به فاصله فشار و نیروی مورد نیاز به منظور فعال کردن آن اشاره کرد. کارکرد در جهت خطی و با حداقل فشار از دیگر ویژگی های مهم این نوع سوئیچ محسوب می شود و می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهایی باشد که عادت به انجام طولانی مدت بازی دارند. در ضمن به دلیل بهره مندی از نرم ترین و باکیفیت ترین فنر نیز صدای ناچیزی ایجاد خواهد کرد.

استراحتگاه مچ دست نیز از دیگر امکانات مثبتی است که شرکت ردراگون در ساخت این مدل کیبورد استفاده کرده اند! با وجود استراحتگاه علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت مچ دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحت گاه تعبیه شده قرار دهید. لازم به ذکر است که استراحت گاه تعبیه شده در قسمت زیرین این مدل کیبورد دارای جنس بسیار نرم بوده و به صورت مغناطیسی به بدنه اتصال داده شده تا کاربر در هنگام عدم نیاز اقدام به جداسازی آن کند! در ضمن با توجه به برخورداری این مدل کیبورد از پایه این امکان را خواهید داشت تا زاویه قرارگیری کیبورد را بر حسب راحتی مچ دستانتان تنظیم کنید!

بررسی کیبورد گیمینگ SHIVA K512 ردراگون

از دیگر ویژگی های مهم کیبورد گیمینگ SHIVA K512 ردراگون می توان به کلیدهای باکیفیت از نوع دو تزریقه اشاره کرد. طراحان و مهندسان شرکت ردراگون جهت بالا بردن میزان دوام حروف حک شده، مقاومت در برابر اصطکاک و سایش از کلیدهایی استفاده کرده اند که به صورت دو تزریقه طراحی شده اند. با این ویژگی می توان گفت که کلیدهای تعبیه شده حتی در استفاده به صورت بلند مدت نیز مثل روز اول خود بوده و به هیچ وجه کم رنگ نخواهند شد.

منبع: bestbuy