ماوس هایی که از قابلیت هایی همچون اجرای دقیق و سریع دستورات برخوردار هستند می توانند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرها باشند. با این قابلیت ها می توان گفت که گیمر هنگام انجام بازی های ویدئویی می تواند همیشه یک قدم جلوتر از دشمنان و حریفان خود قرار گرفته و پیروزی خود را تضمین شده بداند. با استفاده از ماوس های رده بالا و باکیفیت می توانید علاوه بر بالا بردن میزان هیجان از پیروزی خود در نبرد با دشمنان نیز اطمینان داشته باشید. در این مقاله قصد آشنایی با یکی از رده بالاترین ماوس های بازار را داریم که با عنوان M991 توسط شرکت ردراگون طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است. این مدل ماوس از ابعاد جمع جوری بهره مند بوده که موجب می شود کاربر حین استفاده و انجام بازی های ویدئویی از تسلط بیشتری بهره مند شود. از امکاناتی که باعث شده تا این مدل ماوس تبدیل به یکی از رده بالاترین ماوس های ردراگون شود نیز می توان به سنسور پیشرفته، طراحی هوشمندانه، سوئیچ های باکیفیت، سیستم بی سیم قدرتمند و ... اشاره کرد. در ضمن شرکت ردراگون جهت بالا بردن میزان هیجان و جذابیت سیستم گیمینگ از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده که با توجه به قابلیت شخصی سازی این امکان را به کاربر می دهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم آن کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ بی سیم M991 ردراگون خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی ماوس گیمینگ بیسیم ردراگون M991

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ!

از نکات مهمی که باعث می شود تا یک محصول از محبوبیت و در نتیجه فروش بالایی برخوردار باشد می توان به زیبایی ظاهری اشاره کرد. مهندسان و طراحان شرکت ردراگون از این موضوع اطلاع داشته و در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم M991 از زیبایی ظاهری بهره برده اند! زیبایی ظاهری این مدل ماوس شامل نورپردازی حرفه ای (قابل مشاهده در اسکرول، لوگوی سری محصولات ردراگون و دور ماوس)، طراحی هوشمندانه و نوع چیدمان کلیدها می شود. در ضمن طراحی هوشمندانه باعث شده تا ماوس برای کاربرانی که قصد استفاده طولانی مدت را دارند نیز بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! با توجه به وزن مناسب 122 گرمی که در اختیار دارد علاوه بر برخورداری از تسلط بیشتر می تواند باعث جلوگیری از خستگی کاربر هنگام استفاده در طولانی مدت نیز شود! در ضمن شرکت کورسیر به منظور برقراری ارتباط این مدل ماوس به صورت سیمی از رابط USB بهر برده و با توجه به روکش باکیفیتی که در ساخت رابط استفاده شده می تواند مدت زمان زیادی بدون آسیب دیدگی برای کاربر کارایی داشته باشد!

بررسی ماوس گیمینگ بیسیم ردراگون M991

با وجود کلید اضافی که در قسمت بالایی ماوس تعبیه شده نیز می توان گفت که کاربر در هنگام انجام بازی های شوتر قادر خواهد بود در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به شلیک کرده و در نتیجه برتری محسوسی نسبت به حریفان خود داشته باشد! از دیگر کلیدهای اضافه شده در ماوس گیمینگ بی سیم M991 می توان به کلیدهای کناری اشاره کرد که جهت بالا بردن میزان سرعت و عملکرد کاربر اضافه شده اند! پنل های کناری نیز به صورت طرح دار و زبر طراحی شده تا علاوه بر بالا بردن میزان جذابیت ماوس قادر به جلوگیری از سر خوردن انگشت هنگام استفاده طولانی مدت باشد! بدنه مستحکم نیز از دیگر ویژگی های ساختاریاین مدل ماوس محسوب شده و با توجه به استحکام بالایی که در اختیار دارد می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد! با وجود رنگ بندی دوگانه (نسخه سفید و نسخه مشکی) نیز می توان گفت که این مدل ماوس می تواند سلیقه های زیادی را مورد پوشش قرار دهد!

پل های ارتباطی متعدد و سنسور پیشرفته!

شرکت Redragon جهت پوشش دادن سلیقه همه کاربران در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم M991 از یک روش بی سیم (فناوری 2.4 گیگاهرتزی) و یک روش سیمی (USB) برای متصل شدن بهره برده است. روش بی سیم تعبیه شده در این مدل از ماوس را می توانید به کمک دانگل USB بی سیم راه اندازی کرده و اقدام به متصل شدن به دستگاه مد نظر خود کنید! از ویژگی های ارتباط بی سیم این مدل ماوس می توان به فرکانس 2.4 گیگاهرتزی اشاره کرد. متصل شدن به صورت سیمی از دیگر روش هایی است که شرکت ردراگون در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ بی سیم M991 استفاده کرده است. این روش نیز همانند روش بی سیم از طرفداران زیادی برخوردار بوده و با توجه به عدم نیاز به شارژ باتری می توانید مدت زمان زیادی از این ماوس استفاده کنید. در ضمن طول کابل استفاده شده برای این مدل ماوس گیمینگ ردراگون نیز برابر با 1.7 متر بوده و می تواند آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. کابل موجود با توجه به جنس باکیفیت می تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد.

بررسی ماوس گیمینگ بیسیم ردراگون M991

برای فعال سازی این روش کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن کابل USB می توانید اقدام به راه اندازی آن کنید. در ضمن دقت و سرعت ماوس در هر دو روش ثابت مانده تا کاربر بدون نگرانی به انجام بازی های ویدئویی خود بپردازد.  Redragonبه منظور بالا بردن دقت و بهره مندی از عملکردی دقیق و بی نقص در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم M991 از سنسور اپتیکال بهره برده است. این سنسور از نوع PAW3370 ساخت شرکت PixArt بوده و دارای نرخ نمونه برداری برابر با 1000 هرتز برخوردار است. سنسور استفاده شده موجب می شود تا این مدل از ماوس ردراگون دقتی تا 19000dpi را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این نوع سنسور نیز می توان به افزایش سرعت عمل کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و ارائه عملکردی بی نقص و دقیق اشاره کرد. این ویژگی بازیکن را قادر می سازد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! سنسور پیشرفته ای که در ساخت این مدل ماوس به کار رفته باعث شده تا سرعت ردیابی آن در حالت استاندارد باشد! با توجه به شتاب 50G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد!

بررسی ماوس گیمینگ بیسیم ردراگون M991

حافظه آنبرد و سوئیچ های باکیفیت!

شرکت ردراگون به منظور ذخیره تنظیمات انجام شده در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم M991 از حافظه آنبرد بهره برده است. این مدل ماوس با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در پروفایل های جداگانه (5 پروفایل) کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که شرکت ردراگون در طراحی ماوس گیمینگ بی سیم M991 مورد استفاده قرار داده است می توان به سوئیچ های باکیفیت و مقاوم اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس علاوه بر کیفیت بالا می توانند عملکردی به مراتب بهتر و راحت تری را برای کاربر به ارمغان بیاورند. سوئیچ های تعبیه شده با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد (20 میلیون کلیک) می تواند برای استفاده تا چندین سال بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! لازم به ذکر است که ردراگون به منظور استفاده بی سیم در ساخت طراحی ماوس گیمینگ بی سیم M991 از یک باتری قدرتمند نیز استفاده کرده است. باتری تعبیه شده در این ماوس دارای ظرفیتی برابر با 1000 میلی آمپر ساعت بوده و با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند در حالت اکو تا 80 ساعت شارژدهی و در حالت نورپردازی فعال تا 20 ساعت شارژدهی را فراهم کند! با متصل شدن کابل ماوس به دستگاه مد نظر، باتری تعبیه شده نیز به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که این مدل ماوس دارای نرم افزار اختصاصی جهت دسترسی آسان به تنظیمات و نورپردازی حرفه ای در 3 منطقه از ماوس بوده و با توجه به قابلیت پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ و قابلیت تنظیم می تواند به افزایش هیجان و لذت کاربر منجر شود!

منبع: redragonshop