اگر به دنبال ماوسی هستید تا با استفاده از آن به انواع فعالیت های خود همچون انجام بازی های ویدئویی، ادیت عکس و یا دیگر فعالیت های روزانه برسید، ما به شما ماوس گیمینگ M607 Griffin را پیشنهاد می کنیم! این مدل ماوس توسط برند ردراگون که یکی از حرفه ای ترین و نام آشناترین شرکت های تولید کننده انواع مختلف لوازم جانبی مورد نیاز گیمرها محسوب می شود تولید شده است! این مدل ماوس با توجه به بهره مندی از طراحی کاملا ارگونومیکی که در اختیار دارد لذت و راحتی استفاده از ماوس را تا چندین برابر بیشتر خواهد کرد! با وجود نورپردازی که بر روی ماوس تعبیه شده نیز می تواند علاوه بر بالا بردن میزان هیجان، جذابیت سیستم گیمینگ را نیز می تواند تا حد زیادی بالا ببرد! سنسور فوق حساسی نیز در ساخت M607 Griffin استفاده شده که باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی نسبت به حریفان خود برتری محسوسی داشته باشد! جهت بالا بردن میزان عمر کلیدها نیز از سوئیچ های باکیفیت استفاده شده که علاوه بر عمر بالا از میزان پاسخگویی بهتری نیز برخوردار هستند! در ضمن با توجه به این که کلیدهای تعبیه شده از قابلیت برنامه ریزی برخوردار هستند این امکان به کاربر داده می شود تا بر حسب راحتی و نوع بازی اقدام به تغییر عملکرد کلیدها کنند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ M607 Griffin ردراگون خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

 

M607 Greffin از حرفه ای ترین ماوس های گیمینگ Redragon

طراحی حرفه ای!

شرکت ردراگون به منظور تسلط بیشتر کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی از وزن 107 گرمی در ساخت ماوس گیمینگ M607 Griffin استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا کاربر مدت زمان زیادی را بدون احساس خستگی و چالش های دیگر، از بازی کردن لذت ببرد! کناره های ماوس نیز از برآمدگی برخوردار بوده تا با تکیه دادن انگشت خود علاوه بر تسلط از عدم خستگی انگشتان خود نیز بهره مند خواهید شد! در نمای جلویی این مدل از ماوس ردراگون نیز شاهد 5 دکمه مختلف و در کناره نیز شاهد 2 کلید تعبیه شده خواهیم بود. کلیدهای موجود از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و شما می توانید نوع کارکرد هر یک از دکمه ها را به راحتی تنظیم کنید. نورپردازی RGB نیز یکی دیگر از ویژگی های ظاهری این ماوس محسوب می شود که در زیر لوگوی موجود در قسمت انتهایی ماوس، اسکرول و دور ماوس تعبیه شده است. بدنه ای باکیفیت که از بهترین مواد اولیه ساخته شده است نیز از دیگر ویژگی های مثبت این مدل ماوس محسوب می شود. بدنه ای باکیفیت باعث می شود تا ماوس در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع نیز مقاومت بالایی داشته باشد! در ضمن شرکت Redragon جهت برقراری ارتباط با دستگاه دیجیتال مد نظر کاربر نیز از روش سیمی بهره برده است. این قابلیت به کاربران این امکان را خواهد داد تا برای برقراری ارتباط با هیچ چالشی روبرو نشده و با توجه به طول مناسب 1.8 متری رابط نیز می توان گفت که کاربر از آزادی عمل بیشتری بهره مند خواهد شد!

 

M607 Greffin از حرفه ای ترین ماوس های گیمینگ Redragon

تضمین پیروزی با سوئیچ های بادوام و سنسور پیشرفته!

از ویژگی های مهم و مثبتی که برند Redragon در طراحی و ساخت ماوس M607 Griffin مورد استفاده قرار داده می توان به سوئیچ های مستحکم از نوع HUANO اشاره کرد. این نوع از قابلیت هایی همچون کارکردی سنگین نسبت به دیگر سوئیچ ها قادر است طول عمر و حساسیت بالا به همراه قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی را به ارمغان آورد. با این ویژگی می توان گفت که این مدل ماوس می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! در ضمن سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمری تا 10 میلیون کلیک را به ارمغان آورده و با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! شرکت ردراگون به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد بازیکن هنگام انجام بازی از حسگر نوری استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس M607 Griffin ردراگون از نوع P3212 بوده که توسط شرکت معتبر PIXART طراحی شده است. سنسور نوری استفاده شده در این مدل ماوس از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 7200 DPI بوده تا به بازیکن این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد!

M607 Greffin از حرفه ای ترین ماوس های گیمینگ Redragon

از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! سنسور پیشرفته ای که در ساخت این مدل ماوس به کار رفته باعث شده تا سرعت ردیابی آن به استانداردترین حالت خود برسد! در ضمن با توجه به شتاب مناسب که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000 Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شده تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری احساس نکنید! در ضمن با توجه به قابلیت تعویض دقت ماوس به وسیله یکی از کلیدهای تعبیه شده این امکان به کاربر داده می شود تا دقت ماوس را بین به صورت دستی تنظیم کرده و به دقت ایده آل خود هنگام انجام بازی های ویدئویی برسد.

 

M607 Greffin از حرفه ای ترین ماوس های گیمینگ Redragon

کلیدهای قابل برنامه ریزی و نورپردازی حرفه ای!

از ویژگی هایی که پای ثابت محصولات گیمینگ بوده و باعث می شود تا کاربر ترغیب به تهیه آن شود می توان به نورپردازی حرفه ای اشاره کرد. ماوس گیمینگ M607 Griffin نیز از قائله مستثنی نبوده و شرکت ردراگون در ساخت آن از نورپردازی حرفه ای استفاده Chroma RGB کرده است. نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس را می توانید در زیر لوگوی موجود در قسمت انتهایی ماوس، اسکرول و دور ماوس مشاهده کنید! طراحان شرکت ردراگون به منظور راحتی کاربر و بالا بردن میزان مهارت آن ها در هنگام انجام بازی های ویدئویی از 7 کلید مختلف در ساخت ماوس گیمینگ M607 Griffin استفاده کرده اند! این مدل ماوس از معدود مدل هایی است که از تعداد بالای کلید برخوردار بوده و با توجه به این ویژگی می توان گفت که کاربر هنگام انجام بازی های شوتر و یا دیگر بازی ها علاوه بر روبرو نشدن با چالش های خاص می تواند پیروزی خود را تضمین شده بداند! از ویژگی هایی که شرکت ردراگون در طراحی کلیدهای این مدل ماوس استفاده کرده نیز می توان به قابلیت برنامه ریزی آن ها اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر نسبت به نوع بازی و راحتی خود اقدام به تنظیم عملکرد کلیدها کند! در ضمن به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ چالشی از این ماوس استفاده کنند. Redragon همچنین به منظور برقراری ارتباط ماوس با دستگاه مد نظر کاربر از پورت USB استفاده کرده است! رابط استفاده شده در M607 Griffin قابلیت سازگاری با سیستم عامل های مختلف را داشته و با توجه به طول مناسب 1.8 متری می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد!

منبع: redragon