لوازم جانبی مورد نیاز گیمرها با توجه به اهمیت و کاربرد زیادی که دارند می توانند مرز میان شکست و پیروزی را برای کاربر رقم بزنند. به همین دلیل گیمرهای باتجربه و حرفه ای در انتخاب ماوس به فاکتورهای زیادی توجه می کنند. در این مقاله قصد معرفی یکی از ماوس های برتر و گیمرپسند بازار را داریم که با عنوان IMPACT ELITE M913 توسط شرکت REDRAGON ساخته شده و با توجه به برخورداری از قابلیت ها و امکانات رده بالا می تواند پیروزی کاربر در نبردهای تن به تن و حساس را تضمین کند! جهت راحتی هر چه بیشتر کاربر نیز از دو روش جهت برقراری اتصال استفاده شده که باعث می شود تا کاربر برای متصل شدن با دستگاه مد نظر خود با هیچ گونه چالشی روبرو نشود. از دیگر ویژگی های این مدل ماوس بی سیم می توان به کلیدهای متعدد اشاره کرد که در قسمت کناری و بالایی ماوس تعبیه شده اند. این ویژگی نیز می تواند راحتی هر چه بیشتر کاربر در هنگام انجام بازی های ویدئویی به ارمغان بیاورد. کلیدهای تعبیه شده در قسمت کناری ماوس از قابلیت برنامه ریزی به وسیله نرم افزار اختصاصی را داشته و می تواند بهترین روش برای بالا بردن میزان عملکرد کاربر باشد! نورپردازی حرفه ای، طراحی گیمرپسند، باتری قدرتمند و وزن مناسب نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این مدل ماوس محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ بی سیم ردراگون مدل IMPACT ELITE M913 خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مشخصات ماوس گیمینگ ردراگون ELITE M913

مقاوم در برابر شرایط مختلف!

قابلیت مقاومت در هر شرایطی می تواند یکی از ویژگی های منحصر به فرد یک ماوس محسوب شود. خوشبختانه ماوس گیمینگ بی سیم IMPACT ELITE M913 نیز از قابلیت مقاومت در برابر شرایط مختلف را داشته و می تواند خیال کاربر از آسیب دیدگی را راحت کرده و لقب مقاوم ترین ماوس شرکت ردراگون را به دست آورد. از نمونه ویژگی هایی که باعث شده تا این مدل ماوس لقب مقاوم ترین ماوس شرکت ردارگون را به دست بیاورد می توان به بدنه ضد آب اشاره کرد. این مدل ماوس به دلیل ساختاری که در اختیار دارد می تواند مانع از رسیدن آب به قسمت داخلی ماوس و در نتیجه می توان گفت که کاربر می تواند بدون نگرانی بابت آسیب دیدگی و از کار افتادگی ماوس به نوشیدن مایعات بپردازد! پایه های ضد لغزش نیز از دیگر ویژگی های ساختاری IMPACT ELITE M913 محسوب می شود. مهندسان و طراحان شرکت ردراگون به منظور ثابت نگه داشتن ماوس و مانع از حرکت های ناخواسته اقدام به تعبیه پایه های ضد لغزش کرده اند. 20 عدد کلید متعدد نیز در ساخت این مدل ماوس استفاده شده (کناره ها و قسمت بالایی) و با توجه به قابلیت برنامه ریزی می توانند تمامی نیازهای یک گیمر هنگام انجام بازی های ویدئویی را برطرف کرده و آن ها را با چالشی روبرو نکند. جهت جذابیت بیشتر ماوس و بالا بردن میزان هیجان و لذت کاربر نیز از نورپردازی در قسمت های مختلف ماوس استفاده شده است. نورپردازی را می توان بر روی اسکرول، لوگوی حک شده و اطراف آن مشاهده کرده و همچنین در صورت لزوم می توانید اقدام به تغییر رنگ آن کنید! بدنه IMPACT ELITE M913 به دلیل متریال های باکیفیت قادر است علاوه بر مقاومت در برابر پاشش آب، در برابر سقوط از ارتفاع و یا ضربه های وارده استحکام زیادی داشته باشد. با این ویژگی های می توان گفت که این مدل ماوس گیمینگ ردراگون بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده های طولانی مدت محسوب می شود. ابعاد 122.5x92x42 میلی متر، وزن 170 گرمی، رابط 1.8 متری و طراحی شده در دو رنگ سفید و مشکی نیز از دیگر ویژگی های ساختاری این مدل ماوس محسوب می شود!

مشخصات ماوس گیمینگ ردراگون ELITE M913

دارای روش های مختلف برقراری ارتباط و باتری قدرتمند‍!

شرکت Redragon جهت پوشش دادن سلیقه همه کاربران در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم IMPACT ELITE M913 از 2 روش مختلف که شامل فناوری 2.4 گیگاهرتزی (بی سیم) و USB-C (با سیم) برای متصل شدن بهره برده است. روش بی سیم تعبیه شده در این مدل از ماوس را می توانید به کمک دانگل USB بی سیم و فناوری بلوتوث راه اندازی کرده و اقدام به متصل شدن به دستگاه مد نظر خود کنید! از ویژگی های ارتباط بی سیم این مدل ماوس می توان به فرکانس 2.4 گیگاهرتزی اشاره کرد. این روش با توجه به قدرت اتصالی که در اختیار دارد می تواند شارژدهی بیشتری را در هر بار شارژ برای شما به ارمغان بیاورد. متصل شدن به صورت سیمی از دیگر روش هایی است که شرکت ردراگون در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ بی سیم IMPACT ELITE M913 استفاده کرده است. این روش نیز همانند روش بی سیم از طرفداران زیادی برخوردار بوده و با توجه به عدم نیاز به شارژ باتری می توانید مدت زمان زیادی از این ماوس استفاده کنید. در ضمن طول کابل استفاده شده برای این مدل ماوس نیز از وضعیت مناسب برخوردار بوده (1.8 متر) و می تواند آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. کابل موجود با توجه به قابلیت جداسازی می تواند آزادی عمل بیشتری را به وجود بیاورد. لازم به ذکر است که با متصل شدن کابل ماوس به دستگاه مد نظر، باتری تعبیه شده نیز به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد. باتری تعبیه شده در این ماوس دارای ظرفیتی برابر با 1000 میلی آمپر ساعت بوده و با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند تا 80 ساعت شارژدهی را فراهم کند!

مشخصات ماوس گیمینگ ردراگون ELITE M913

تضمین پیروزی با سوئیچ های بادوام و سنسور پیشرفته!

از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت REDRAGON در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ بی سیم IMPACT ELITE M913 مورد استفاده قرار داده می توان به سوئیچ های مستحکم از نوع HUANO اشاره کرد. این نوع از قابلیت هایی همچون کارکردی سنگین نسبت به دیگر سوئیچ ها قادر است طول عمر و حساسیت بالا به همراه قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی را به ارمغان آورد. با این ویژگی می توان گفت که این مدل ماوس می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! در ضمن سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمری تا 20 میلیون کلیک را به ارمغان آورده و با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! شرکت ردراگون به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد بازیکن هنگام انجام بازی از حسگر نوری استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم IMPACT ELITE M913 از نوع 3335 بوده که توسط شرکت معتبر PIXART طراحی شده است. سنسور نوری استفاده شده در این مدل ماوس از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 16000dpi بوده تا به بازیکن این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد!

مشخصات ماوس گیمینگ ردراگون ELITE M913

از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! سنسور پیشرفته ای که در ساخت این مدل ماوس به کار رفته باعث شده تا سرعت ردیابی آن به استانداردترین حالت خود برسد! در ضمن با توجه به شتاب مناسب (40G) که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000 Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شده تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری احساس نکنید! در ضمن با توجه به قابلیت تعویض دقت ماوس به وسیله یکی از کلیدهای تعبیه شده این امکان به کاربر داده می شود تا دقت ماوس را به صورت دستی بین 100 تا 16000dpi تنظیم کرده و به دقت ایده آل خود هنگام انجام بازی های ویدئویی برسد. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که ماوس گیمینگ بی سیم IMPACT ELITE M913 از حافظه آنبرد جهت ذخیره تنظیمات، نرم افزار اختصاصی جهت دسترسی به تنظیمات کلی و قابلیت سازگاری با سیستم عامل هایی همچون PC، Mac، Linux و Unix برخوردار است!

منبع: redragonshop