شیائومی در بازار لوازم خانگی چین حضور فوق العاده فعالی دارد و چندین و چند دستگاه خلاقانه و بعضاً عجیب را راهی این بازار کرده است! این شرکت در یکی از جدیدترین اقدامات خود، تلویزیون 85 اینچ Redmi X را به بازارهای کشور چین معرفی کرده است. این تلویزیون هوشمند جدید هم اکنون برای خرید کاربران چینی در دسترس قرار گرفته است و پیش بینی می شود تا استقبال زیادی از آن به عمل آید. بیایید با هم به مشخصات جذاب و امکانات متعدد تلویزیون هوشمند Redmi X 85 inch نگاهی بیندازیم.

تلویزیون 85 اینچ Redmi X

همان طور که از نام این تلویزیون مشخص است، در آن از پنل 85 اینچ استفاده شده است. تلویزیون ردمی ایکس از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و رزولوشن 4K پشتیبانی می کند و تصاویر جذابی را برای بیننده به ارمغان می آورد. شرکت Redmi در طراحی تلویزیون جدید خود بر روی بحث «کیفیت تصویر» تأکید زیادی داشته است و حتی از تکنولوژی MEMC نیز در آن استفاده کرده است.

این تکنولوژی نویزها را به طور کامل از بین می برد و از مات شدن تصاویر اکشن و سریع جلوگیری می کند. به عبارت دیگر تکنولوژی MEMC باعث می شود تا تصاویر به شکلی سریع و روان به نمایش درآیند و تجربه بصری کاربر ارتقا پیدا کند. جدیدترین تلویزیون هوشمند شیائومی از کالیبراسیون رنگ بی نظیری برخوردار است و توانایی نمایش بیش از 1.07 میلیارد رنگ را با بالاترین کیفیت دارد. این ویژگی در کنار دقت رنگ عالی باعث می شود تا حتی جزئیات تصویر نیز برای افراد کاملاً واضح باشد و بیننده به تک تک نقاط تصویر احاطه کامل داشته باشد.

تلویزیون 85 اینچ Redmi X

بیایید به داخل بدنه تلویزیون Redmi X نیز نگاهی بیندازیم. در اینجا از یک پردازنده چهار هسته ای استفاده شده است که از قابلیت دیکود کردن سیگنال های 4K HDR بهره می برد. در کنار این چیپست، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز به کار رفته است. این مشخصات سخت افزاری، عملکرد سریع، روان و بدون هنگی دستگاه را تضمین می کنند.

در بخش صدا، تلویزیون هوشمند Redmi X 85 inch به دو اسپیکر رده بالای 10 وات مجهز شده است. این اسپیکرها با فناوری DTS HD سازگارند و صدایی شفاف، همراه با بالاترین رزولوشن را ارائه می دهند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این تلویزیون از دستیار صوتی XiaoAi نیز بهره مند است که امکان اعمال تنظیمات مختلف را از طریق فرمان های صوتی در اختیار شما قرار می دهد.

تلویزیون 85 اینچ Redmi X

از آنجایی که تلویزیون ردمی ایکس یک مدل هوشمند است، می توان آن را به انواع ویدئو پروژکتور، گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و دیگر گجت ها متصل کرد. برای این منظور این تلویزیون به وای فای دو بانده مجهز شده است و بر روی پنل پشتی آن پورت های USB Type 3.0 و HDMI (دو عدد) تعبیه شده است.

قیمت تلویزیون 85 اینچ Redmi X در فروشگاه های آنلاین و خرده فروشی کشور چین، حدود 726 دلار است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که برنامه زمان بندی شیائومی برای عرضه این محصول جدید در بازارهای جهانی به چه صورت خواهد بود. اطلاعات تکمیلی در این رابطه ظرف چند هفته آینده منتشر خواهد شد.

منبع: gizmochina