برند شیائومی ردمی بار دیگر با رونمایی از تلویزیون های هوشمند Redmi Smart TV A Series 2024 به صدر اخبار دنیای تکنولوژی راه یافته است. این تلویزیون های اقتصادی استانداردهای جدیدی را در زمینه سرگرمی خانگی وضع کرده است و ویژگی های رده بالا را با یک قیمت مقرون به صرفه ترکیب کرده است. به این ترتیب حتی کاربران عادی هم می توانند از جدیدترین فناوری ها بهره مند شده و یک تجربۀ بصری بی نظیر را به دست آورند.

جدیدترین تلویزیون هوشمند شیائومی فقط 80 دلار قیمت دارد

این سری از تلویزیون های ردمی از سه مدل تشکیل شده است:

  • مدل Redmi TV A32 با سایز 32 اینچ
  • مدل Redmi TV A43 با سایز 43 اینچ
  • مدل Redmi TV A65 با سایز 65 اینچ

هر یک از این مدل ها امکانات و قابلیت های منحصر به فردی دارند و کیفیت بصری عالی و عملکرد سریع و روان آن تضمین شده است. همچنین این مدل ها از امکانات ارتباطی رده بالایی بهره می برند.

جدیدترین تلویزیون هوشمند شیائومی فقط 80 دلار قیمت دارد

تلویزیون های هوشمند Redmi Smart TV A32, A43 & A65

تلویزیون هوشمند Redmi Smart TV A32 با ابعاد جمع و جور 32 اینچی عرضه شده و از ساختار تمام فلزی بهره می برد. این تلویزیون رزولوشن 1366x768 پیکسل را ارائه می دهد که با توجه به سایز کوچکی که دارد، کاملاً مناسب است. لازم به ذکر است که این مدل از تلویزیون شیائومی از یک پردازنده چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali قدرت می گیرد و کاربر در هنگام کار کردن با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن سیستم مواجه نمی شود. این تلویزیون جدید از وای فای 2.4 گیگاهرتز و اتصال اینفرارد نیز پشتیبانی می کند.

به سراغ مدل Redmi Smart TV A43 برویم که با سایز 43 اینچ عرضه شده و رزولوشن 1920x1080 پیکسل (فول اچ دی) را ارائه می دهد. این تلویزیون با قابلیت نمایش بیش از 1.07 میلیارد رنگ، تصویر را به زندگی واقعی شما می آورد و وضوح و شفافیتی ایده آل را به شما هدیه می دهد! امکانات ارتباطی این تلویزیون شامل وای فای 2.4 گیگاهرتز دو بانده، پورت شبکه و دو پورت HDMI می شود. به این ترتیب محدودیتی برای اتصال این گجت به دستگاه های دیگر نخواهید داشت و می توانید نهایت سرگرمی را با آن تجربه کنید.

جدیدترین تلویزیون هوشمند شیائومی فقط 80 دلار قیمت دارد

کسانی که به دنبال یک تجربۀ سینمایی ناب هستند، می توانند به سراغ خرید تلویزیون Redmi Smart TV A65 بروند! این تلویزیون به یک پنل مستحکم 65 اینچ مجهز است و رزولوشن 4K (معادل با 3840x2160 پیکسل) را ارائه می دهد. به این ترتیب جزئیات را نیز با وضوحی عالی می توانید بر روی این دستگاه مشاهده کنید و از تصاویر واقع گرایانه و طبیعی آن لذت ببرید. تلویزیون ردمی A65 به پردازنده قدرتمند چهار هسته ای Cortex-A35 و گرافیک Mali G31 MP2 مجهز است و از اسپیکرهای داخلی با توان خروجی 210 وات بهره می برد. پس علاوه بر کیفیت تصویر ایده آل، می توانید از عملکرد سریع و صدای قدرتمند این دستگاه نیز بهره مند شوید.

هر سه مدل از تلویزیون های سری A برند ردمی از سیستم عامل MIUI TV برخوردارند که یک رابط کاربری جذاب و آسان را برای دسترسی به انواع اپلیکیشن های مالتی مدیا و استریمینگ در اختیار شما می گذارد. همچنین این تلویزیون ها با دستیار هوشمند Xiao Ai نیز سازگارند و کاربر می تواند با فرمان های صوتی با آنها کار کند.

قیمت تلویزیون های Redmi Smart TV A 2024

تلویزیون Redmi Smart TV A32 تنها 80 دلار قیمت دارد که در بازار این روزهای گجت های الکترونیکی قیمت بسیار مناسبی به شمار می آید. همچنین قیمت تلویزیون های Redmi Smart TV A43 و A65 نیز به ترتیب 114 و 278 دلار اعلام شده است. این محصولات جدید رسماً در چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته اند، اما زمان عرضه آنها به بازارهای جهانی هنوز مشخص نیست.

منبع: gizmochina