شیائومی با برگزاری یک رویداد بزرگ در چین، از جدیدترین محصولات رده بالای خود شامل گوشی تاشوی Xiaomi Mix Fold 3، تبلت Pad 6 Max، مچ بند هوشمند Smart Band 8 Pro و گوشی Redmi K60 Ultra رونمایی کرده است. اکنون شرکت زیر مجموعۀ این برند، Redmi، یک تبلت جدید را با نام Redmi Pad SE راهی بازارهای اروپایی کرده است. در طول چند ماه اخیر اخبار متعددی در مورد تبلت Redmi Pad 2 منتشر شده بود، اما اکنون مشخص شده که تمامی این اخبار به مدل Pad SE مربوط بوده است! در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

مشخصات فنی تبلت شیائومی ردمی Pad SE

قابلیت ها و مشخصات فنی تبلت شیائومی ردمی پد SE

تبلت Redmi Pad SE در واقع نسخه اقتصادی مدل Redmi Pad است که چند ماه پیش به بازار آمده بود. این تبلت به یک صفحه نمایش 11 اینچ LCD مجهز است که در مقایسه با صفحه نمایش مدل ردمی پد رزولوشن پایین ترِ 1920x1200 پیکسل را ارائه می دهد. این صحفحه نمایش از نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز و روشنایی حداکثر 400 نیت برخوردار است و موفق به دریافت استاندارد TUV Rheinland در زمینه کاهش نور آبی و حفاظت از چشم کاربر شده است.

دوربین جلوی تبلت Redmi Pad SE از رزولوشن 5 مگاپیکسل و دوربین پشت آن از رزولوشن 8 مگاپیکسل بهره می برد. این دوربین برای ثبت ویدئو با رزولوشن 1080p کارایی مناسبی دارد. در زمینه صدا نیز باید گفت که این تبلت به چهار اسپیکر مجهز است و از دالبی اتموس و صدای Hi-Res پشتیبانی می کند. با توجه به این مشخصات می توان تبلت Redmi Pad SE را برای مصارف مالتی مدیا (تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی) کاملاً مناسب دانست.

قابلیت ها و مشخصات فنی تبلت شیائومی ردمی پد SE

قلب تپنده تبلت Redmi Pad SE را تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 680 تشکیل می دهد. این تبلت از لحاظ ظرفیت حافظه رم در سه نسخه مختلفِ 4GB، 6GB و 8GB راهی بازار شده است. ظرفیت حافظه داخلی در هر سه مدل برابر با 128 گیگابایت اعلام شده است. به منظور ارتقای ظرفیت حافظه ذخیره سازی، این تبلت به اسلات کارت حافظه MicroSD نیز مجهز شده است.

باتری تبلت Redmi Pad SE از ظرفیتی معادل با 8000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. این باتری از سرعت شارژ 10 وات پشتیبانی می کند، اما در مورد طول عمر و میزان شارژدهی آن اطلاعاتی منتشر نشده است. لازم به ذکر است که تبلت جدید ردمی از سیستم عامل MIUI Pad 14 بهره می برد که بر مبنای اندروید 13 توسعه یافته است. سایر ویژگی های تبلت Redmi Pad SE شامل وای فای، بلوتوث 5.0، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا می شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی تبلت شیائومی ردمی پد SE

رنگ بندی تبلت Redmi Pad SE شامل بنفش لوندر، خاکستری گرافیتی و سبز نعنایی می شود. قیمت این تبلت با حافظه های رم 4GB، 6GB و 8GB به ترتیب برابر با 199، 229 و 249 یورو اعلام شده است. با توجه به این قیمت گذاری مناسب و نام و اعتبار شیائومی، پیش بینی می شود تا استقبال خوبی از تبلت ردمی پد SE در بازارهای اروپایی به عمل آید.

منبع: gizmochina