رد مجیک که به عنوان زیر برند گیمینگ ZTE Nubia به فعالیت می پردازد، جدیدترین گوشی گیمینگ خود را به طور رسمی راهی بازارهای کشور چین کرده است. این گجت با نام کامل Red Magic 8S Pro عرضه شده و از مشخصات رده بالایی بهره می برد. صفحه نمایش امولد 120 هرتز، نسخه پیشرفته تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری پر ظرفیت تنها بخشی از مشخصات این محصول جدید و جذاب هستند. بیایید با این گوشی بیشتر آشنا شویم.

عرضه گوشی گیمینگ Red Magic 8S Pro و فروش با قیمت 553 دلار

این برای اولین بار است که در یک گوشی هوشمند از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 Advanced Edition و 24 گیگابایت رم در کنار هم استفاده می شود. گوشی رد مجیک 8S Pro با بهره بردن از این مجموعه سخت افزاری قدرتمند حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت! لازم به ذکر است که این گوشی با قیمت ابتدایی 553 دلار هم اکنون برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است.

مدل پایه ای گوشی رد مجیک 8S Pro با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی راهی بازار شده است. همچنین مدل رده بالای این مدل از گوشی رد مجیک به 12 گیگابایت حافظه و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است. لازم به ذکر است که قیمت این نسخه در بازار چین 791 دلار اعلام شده است.

یکی از مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ رد مجیک 8S Pro صفحه نمایش با کیفیتِ 6.8 اینچی آن است. این صفحه نمایش از نوع AMOLED است و از مشخصاتی مانند رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز بهره می برد. همچنین این صفحه نمایش از نرخ نمونه برداری لمسی 960 هرتز برخوردار است و توانایی دستیابی به روشنایی فوق العاده 1300 نیت را دارد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش گوشی رد مجیک 8S پرو از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و 100 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد! این مشخصات رده بالا که می توان آنها را هم ردیف با بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا دانست، یک گیم پلی سریع و روان را به ارمغان می آورند و با ارائه رنگ هایی باور پذیر و جذاب، لذت بازی را برای شما دو چندان می کنند.

عرضه گوشی گیمینگ Red Magic 8S Pro و فروش با قیمت 553 دلار

گوشی گیمینگ رد مجیک 8S Pro از ظاهری جذاب، مدرن و منحصر به فرد برخوردار است و تمام المان های جذاب برای گیمرها را در خود جای داده است! صفحه نمایش این گوشی 93.7 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده و ضخامت قاب های اطراف آن بسیار کم است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این گوشی به نسل هفتم سنسور اثر انگشت رد مجیک با ضخامت فوق العاده باریک مجهز است و دوربین جلوی آن در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

داخل بدنه گوشی رد مجیک 8S Pro از تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 Advanced Edition استفاده شده که یک نسخه مدرن تر از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است. در کنار این تراشه، از 24 گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 استفاده شده است. لازم به ذکر است که این گوشی به چیپ گیمینگ RedCore R2 مجهز است که به طور اختصاصی توسط رد مجیک طراحی شده است.

در زمینه مشخصات دوربین، گوشی 8S Pro به سه دوربین پشت مجهز شده است. به طور دقیق تر باید گفت که این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است که در کنار آن از یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسل استفاده شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسل ظرفیت دارد که برای ثبت سلفی و برقراری تماس تصویری مناسب است.

عرضه گوشی گیمینگ Red Magic 8S Pro و فروش با قیمت 553 دلار

گوشی رد مجیک 8S Pro از سیستم عامل اختصاصی این شرکت به نام RedMagic OS 8.0 قدرت می گیرد که بر مبنای اندروید 13 توسعه یافته است. این گوشی امکانات متعددی را برای شخصی سازی تجربه گیمینگ در اختیار کاربر قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد تا گیم پلی جذاب تری را تجربه کنید. در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که باتری به کار رفته در این گوشی 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فست شارژ 80 وات پشتیبانی می کند.

منبع: gizmochina