برند Razer به ساخت تجهیزات و لوازم گیمینگ مشهور است و اغلبِ محصولات آن با استقبال قابل توجهی از جانب گیمرها و دیگر کاربران مواجه می شود. از جمله محصولات این شرکت باید به ماوس گیمینگ مدل Viper Ultimate اشاره کنیم که به صورت وایرلس به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و سریع ترین عملکرد را در هنگام انجام بازی از خود نشان می دهد. این ماوس به 8 دکمه قابل برنامه ریزی مجهز شده و هر آنچه را که برای انجام بازی به صورت حرفه ای نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

ماوس Razer Viper Ultimate، یک ماوس وایرلس گیمینگ قدرتمند!

به طور کلی یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از ماوس های وایرلس برای کاربران مشکل ساز می شود، اتصال ضعیف تر آنها به کامپیوتر و لپ تاپ نسبت به ماوس های کابلی است. به طوری که معمولاً ماوس های وایرلس (به خصوص ماوس های بلوتوثی) از حساسیت کمتر و تأخیر عملکرد بیشتری برخوردارند. این نوع ماوس ها برای مصارف روزمره خانگی و کاری مورد استفاده قرار می گیرند و تقریباً می توان گفت که اکثر گیمرها رغبتی به استفاده از آنها برای انجام بازی حرفه ای ندارند. اما شرکت Razer با تکنولوژی اختصاصی خود به نام HyperSpeed، این قاعده را که «ماوس های وایرلس برای گیم مناسب نیستند» تغییر داده است! این تکنولوژی قوی ترین اتصال وایرلس بین ماوس و دستگاه مورد نظر کاربر را به ارمغان می آورد و هر موضوعی را که باعث ایجاد تأخیر در عملکرد ماوس می شود، از بین می برد. به عنوان مثال این تکنولوژی از تداخل سیگنال سایر دستگاه های وایرلس موجود در محیط با سیگنال های دریافتی ماوس به طور کامل جلوگیری می کند. به طوری که کاربر شاید اصلاً فراموش کند که در حال استفاده از یک ماوس وایرلس است! تکنولوژی HyperSpeed در ماوس Razer Viper Ultimate هم مورد استفاده قرار گرفته و باعث عملکرد سریع، دقیق و بدون تأخیر آن شده است. پس با خیال راحت می توانید از این ماوس برای انجام انواع بازی (مانند مانند بازی های اول شخص شوتر) استفاده کرده و سریع ترین واکنش را نسبت به اتفاقات در حال وقوع در محیط بازی از خود نشان دهید!

ماوس Razer Viper Ultimate، یک ماوس وایرلس گیمینگ قدرتمند!

علاوه بر اتصال سریع وایرلس، باید به وزن سبک ماوس Razer Viper Ultimate هم اشاره کنیم. این ماوس فقط 74 گرم وزن دارد و هیچ گونه مشکلی برای شما در هنگام بازی ایجاد نمی کند. همچنین این ماوس به سنسور اپتیکال با دقت 20000 DPI مجهز است و عملکردی فوق العاده دقیق را ارائه می دهد. شما می توانید میزان دقت این ماوس را متناسب با نیازتان تنظیم کنید.

هم کاربران راست دست و هم کاربران چپ دست می توانند بدون هیچ مشکلی از ماوس Razer Viper Ultimate استفاده کنند. همچنین همان طور که اشاره شد، در کناره های بدنه این ماوس دکمه های قابل برنامه ریزی تعبیه شده که به شما در انجام حرفه ای تر بازی کمک زیادی می کنند. برای برنامه ریزی این دکمه ها می توانید از نرم افزار Razer Synapse استفاده کنید. این نرم افزار امکان تعریف عملکردهای پیچیده و ماکرو را به شما می دهد و می توانید از دکمه های ماوس متناسب با تم و ژانر بازی، استفاده های متفاوتی داشته باشید.

مورد دیگری که در رابطه با ماوس های وایرلس باید به آن توجه داشته باشید، میزان شارژدهی باتری آن است. شارژ کامل باتری به کار رفته در ماوس Razer Viper Ultimate برای 70 ساعت استفاده از ماوس کفایت می کند. به این ترتیب بدون دغدغه بابت تمام شدن شارژ باتری این ماوس، می توانید از آن برای انجام بازی به مدت طولانی و متوالی طی روز استفاده کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع ماوس گیمینگ موجود در بازار، با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما در زمینه خرید این ماوس ها هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» در اسرع وقت با آنها در ارتباط باشید.

منبع: windowscentral