شرکت ریزر Razer سه اسپیکر رومیزی جدید از سری Nommo V2 را راهی بازار کرده است. این اسپیکرهای جدید در مدل های Nommo V2 Pro، Nommo V2 و Nommo V2 X عرضه شده اند و تجربه صوتی شما در هنگام کار کردن با کامپیوتر رومیزی را چندین سطح ارتقا می دهند. بیایید با مشخصات این گجت های جذاب از ریزر بیشتر آشنا شویم.

بررسی سه اسپیکر جدید از سری Nommo V2

با اینکه نام این سه اسپیکر شباهت زیادی به یکدیگر دارند، اما ریزر به خوبی آنها را از لحاظ مشخصات فنی با یکدیگر متمایز کرده است. اسپیکر Nommo V2 Pro مدل پرچم دار این خانواده است و در آن از یک جفت درایور فول رنجِ 3 اینچی استفاده شده است. همچنین این مدل دارای یک ساب ووفر است که به صورت وایرلس به آن متصل می شود. این اسپیکر با سیستم نورپردازی Chroma سازگاری دارد و امکان کنترل کردن آن با یک پاد وایرلس وجود دارد. در حال حاضر قیمت اسپیکر ریزر Nommo V2 Pro برابر با 450 دلار اعلام شده است.
مدل بعدی، Nommo V2 است که در آن هم از یک جفت درایور فول رنج 3 اینچی استفاده شده است. این اسپیکر نیز از نورپردازی Chroma پشتیبانی می کند و به یک ساب ووفر down-firing مجهز است. تفاوت اصلی این مدل با مدل Pro، اتصال ساب ووفر به آن از طریق کابل است. علاوه بر این، اسپیکر ریزر Nommo V2 فاقد پاد کنترل وایرلس است، اما می توانید این اکسسوری را در صورت تمایل به صورت مجزا خریداری کرده و به اسپیکر خود متصل نمایید. قیمت اسپیکر ریزر Nommo V2 در حدود 300 دلار است.

مدل Nommo V2 X نیز همانند دو مدل رده بالاتر از خودش در این خانواده، به دو درایور فول رنج 3 اینچی مجهز شده است. اما این مدل ساب ووفر ندارد و از قابلیت نورپردازی Chroma نیز برخوردار نیست. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این اسپیکر از بلوتوث 5 بهره می برد، در حالیکه دو مدل دیگرِ موجود در این سری از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کنند.

بررسی سه اسپیکر جدید از سری Nommo V2

در جدول زیر می توانید مشخصات فنی سه اسپیکر جدید ریزر سری Nommo V2 را با هم مقایسه کنید:

بررسی سه اسپیکر جدید از سری Nommo V2

بررسی سه اسپیکر جدید از سری Nommo V2

ریزر اولین مدل از اسپیکرهای سری Nommo را در سال 2018 به بازار فرستاد. از آن زمان تا کنون اسپیکرهای این خانواده تحسین های زیادی را برانگیخته اند و به مدل های محبوبی در دنیا تبدیل شده اند. اکنون پیش بینی می شود اسپیکرهای سری Nommo V2 نیز با قابلیت پخش صدای فضایی THX، به سرعت جای خود را در دل گیمرها باز کنند!

منبع: windowscentral